Dit is eigenlijk teveel van het slechte voor je....quote:Op zondag 30 december 2007 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alweer? Het was net al zo'n opgave.
quote:Op zondag 30 december 2007 22:44 schreef Dylanesque het volgende:
Aha het is de langzamer-want-de-tekst-is-heel-diep-en-gevoelig-hoor!-versie
Geen dankquote:Op zondag 30 december 2007 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
trouwens iemand vroeg hoeveel topics we er vorig doorheen gejast hadden... nou Peaceman heeft even gekeken en het waren er 42, toen een record. Dit jaar gaan we dat aantal met gemak overschrijven!!!!
dat wasbeertje deed t m hequote:Op zondag 30 december 2007 22:45 schreef peaceman het volgende:
Wat is die Wexy eigenlijk een smeerpijp
Hoera!quote:Op zondag 30 december 2007 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
trouwens iemand vroeg hoeveel topics we er vorig doorheen gejast hadden... nou Peaceman heeft even gekeken en het waren er 42, toen een record. Dit jaar gaan we dat aantal met gemak overschrijven!!!!
Ingetje to blame, ingetje is to bla-ame!quote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef Yoghii het volgende:
[..]
aantal nutteloze posts zal ook wel hoogtepunt hebben bereikt dit jaar
Ik voel me heul niet schuldigquote:Op zondag 30 december 2007 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ingetje to blame, ingetje is to bla-ame!
Die zijn juist vaak het leukstquote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef Yoghii het volgende:
[..]
aantal nutteloze posts zal ook wel hoogtepunt hebben bereikt dit jaar
O ja, die maakte ik nog . . .quote:Op zondag 30 december 2007 22:47 schreef peaceman het volgende:
Topic 42 was toen het nababbel-topic
En ook sentimenten als "Oh wat missen we de top 2000 met al die niet afgedraaide platen" kwamen daar langs![]()
SlijmDylan...quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zeg volmondig Hoera voor Ingetje hoor
Ik zou zeggen: doorschrijven. Dan wordt het record verbroken in tegenstelling tot DominoDay.quote:Op zondag 30 december 2007 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik probeer slechts de sfeer gemoedelijk te houdenquote:
Volgend jaar zijn wij er nog minder, dus nog een lastigere klus voor jullie....quote:Op zondag 30 december 2007 22:50 schreef qonmann het volgende:
gewoon doorposten, wordt het volgens jaar lastiger dit record te verbeteren...
uche uche ja hoor dat deed het hem.... euhm niet vorige topics door gaan kijken hoorquote:
Haha nee ik heb er wel al wat meegekregen jaquote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
uche uche ja hoor dat deed het hem.... euhm niet vorige topics door gaan kijken hoor
* Ofyles2 realiseert zich dat hij de 5000 moet halen voor de jaarwisseling.quote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: doorschrijven. Dan wordt het record verbroken in tegenstelling tot DominoDay.
Dank je welquote:Op zondag 30 december 2007 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
heee TC![]()
voor jou ligt er ook nog een oliebol. Ze smaken erg lekker.
Moet lukken.quote:Op zondag 30 december 2007 22:54 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 realiseert zich dat hij de 5000 moet halen voor de jaarwisseling.
Bob Dylanquote:Op zondag 30 december 2007 22:55 schreef peaceman het volgende:
Wie zingt er ook al weer mee in het achtergrondkoor?
Helaas, u gaat niet door voor de koelvriescombinatiequote:
Ik ook maar dat gaan niet meer lukken...quote:Op zondag 30 december 2007 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet lukken.
Ik ga voor de 25.000
Een wilde gok: jijquote:Op zondag 30 december 2007 22:55 schreef peaceman het volgende:
Wie zingt er ook al weer mee in het achtergrondkoor?
Natuurlijk!quote:Op zondag 30 december 2007 23:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Sting?
egwelquote:Op zondag 30 december 2007 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Wexy ik vind dat wij wel een pluim verdiend hebbenGaat goed zo samen he?
hoe is het eigenlijk met je vader??
Sorry, ik dacht dat je gewoon Sting bedoelde. Er was nog iemand anders?quote:Op zondag 30 december 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Niemand die het antwoord op de vraag weet?
Neleos?
Gordon Matthew Thomas Sumnerquote:Op zondag 30 december 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Neleos?
quote:
Tuurlijk bedoelde ik Sting, maar dat zei je nietquote:Op zondag 30 december 2007 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat je gewoon Sting bedoelde. Er was nog iemand anders?
Nee natuurlijk niet, dat hoort iedereen toch, lag te veel voor de hand.quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk bedoelde ik Sting, maar dat zei je niet
Que ??quote:Op zondag 30 december 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Neleos?
Via het Internet en elke willekeurige digitale TV-dienst heb je idd vertraging.quote:Op zondag 30 december 2007 23:06 schreef Dylanesque het volgende:
Ik luister nu via Digitenne, en op dit moment is ie nog aan het aankondigen.. heb ik vertraging?
Yep . . .quote:Op zondag 30 december 2007 23:06 schreef Dylanesque het volgende:
Ik luister nu via Digitenne, en op dit moment is ie nog aan het aankondigen.. heb ik vertraging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |