Nico
.
Is er misschien iemand(Nico?) die deze stukjes(dus ook de vorige) wil doorgeven aan Phileine voor haar literatuurlijst?
Toch wassie weer helemaal top.. Zat al 2 uur de topiclijst te reloaden in blijde verwachting. Kan eindelijk weer tot rust komen
Bedankt voor jullie aardige reacties
Nico
quote:
op 10-25-1999 om 10:28 PM schreef Danny het volgende:
helaas, iemand is ons al voorgeweest.
Alle stukjes staan al op http://come.to/nicodijkshoornToch wassie weer helemaal top.. Zat al 2 uur de topiclijst te reloaden in blijde verwachting. Kan eindelijk weer tot rust komen
Grrrrreat!
Ik heb maar een ding te zeggen:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORDEEEEEEEVIIIILLOOOOOO
Ga zo DoooooooorDevil!!
quote:
op 10-25-1999 om 10:13 PM schreef doordevil het volgende:
Ruud ging vanavond nog net niet zo ver dat hij voorstelde om de lichamen van de andere bewoners iedere avond te controleren op groeiende moedervlekjes. "Geen probleem, joh". Wel een briljant opgebouwd verhaal. Er kan niemand in Nederland beeldender vertellen over het afschrapen van huid en stukken vlees uit het bovenbeen hakken dan Ruud.
Alsof mijn schedel door hem werd gelicht, zo beleefde ik zijn verhaal. Opvallend was vanavond dat Maurice na dit verhaal voor de verandering eens niet iemand kende die net weer een iets bloedender vlekje had gehad.
Jullie vinden het grappig maar ik vond de hele scene op TV en het commentaar van Nico nogal schrijnend. Maurice kent wel degelijk iemand die een net iets bloedender vlekje had: Karin. Zij keek niet erg gelukkig bij het gesprek. Zou Ruud niet weten wat heel Nederland wel weet?
Bedankt voor de
quote:
op 10-26-1999 om 06:49 AM schreef Hunter het volgende:
Jullie vinden het grappig maar ik vond de hele scene op TV en het commentaar van Nico nogal schrijnend. Maurice kent wel degelijk iemand die een net iets bloedender vlekje had: Karin. Zij keek niet erg gelukkig bij het gesprek. Zou Ruud niet weten wat heel Nederland wel weet?
Nico zijn er al uitgave plannen, lijkt me ook wel iets voor een boekenweek geschenk , maar dan zullen we te lang op moeten wachten.
Grtz
quote:
op 10-25-1999 om 10:13 PM schreef doordevil het volgende:Jammer dat het koord voor de weekopdracht zo laag gespannen is. Dat soort dingen lijken me net het zout in de pap, hoe ga je in een groep om met een bekkenbreuk...
Mooi stukje, was nog bijna gebeurt ook (val van Mona, bezeerde o.a. haar bekken red.)
Nico helderziend?
Je haalt me de woorden uit de mond. Zooo fout! Eerder dacht ik dat Van Dik Hout van die verantwoorde nederlandstalige muziek maakte/ teksten schreef.
Het kostte mij ook te veel moeite om het refrein te slikken.
Leuk, van die BB- overschreidende visies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |