quote:Op zondag 30 december 2007 22:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, hij kwam later op de avond en wat ik begreep verdween niet al te lange tijd daarna vrij geruisloos.
Joehoe!!!!quote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waar blijft de Surinamer? Ik begin honger te krijgen.
Na bijna een jaar 'opsluiting' in dat hok reageer je anders als een buitenstaader. Ze zijn daar allemaal min of meer gestoord.quote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef Varen het volgende:
Wat een drama voor iemand die 2? dagen weg gaat.
Procentueel hebben die gasten net zo'n hechte band met Flens, tel uit je winst.quote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef riri het volgende:
raar dat al die gastspeler zo'n hechte vriendschap hebben met Amanda....ze noemen haar allemaal zusje of weet ik dat wat....procentueel is dat toch onmogelijk dat mensen alleen maar met haar zo'n vriendschap op kunnen bouwen...of ben ik nu alleen degene die dat niet snapt?
Het lijkt wel een uitvaartquote:Op zondag 30 december 2007 22:14 schreef Varen het volgende:
Wat een drama voor iemand die 2? dagen weg gaat.
quote:
ik vind het eigenlijk best sneu voor haar.quote:Op zondag 30 december 2007 22:20 schreef Dark het volgende:
Amanda mist haar moeder, zo errug.......
Wake up girl! ZE MIST JOU VOOR GEEN METER!!!!!!!!!
Dan vind ik dat Brian even in zijn ouwe sok moet graaien en haar even moet laten bellenquote:Op zondag 30 december 2007 22:19 schreef Varen het volgende:
Amanda mist haar moeder en gaat janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |