Zou me niks verbazen als hij nog maagd isquote:
Allemaal zijn ze fake in dat hok. Mike met de hond lijken me tot nu toe 'echt'. Maar er is al zo vaak gezegd: niks is wat het lijkt in dat hok.quote:Op zondag 30 december 2007 21:35 schreef Marieke_B het volgende:
fakeJaap
Hebben die mensen echt geen leven buiten de kooi?quote:Op zondag 30 december 2007 21:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
23 november kwam Selene in DGK als gast-speelster.
Volgens mij schijt Tas bagger voor de advocaten van JdM.quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef kit2u het volgende:
we wachten nog op Natasia d'r boek.
Gna gna .
Is voor jaap zijn verhaallijn met de brief voor Cora.quote:Op zondag 30 december 2007 21:40 schreef Marieke_B het volgende:
Huub doorziet fakeJaap wel..
Maar hij speelt mee... geeft Jaap z'n credits.
voor wat hoort wat..
Wie is ' ij' ?quote:Op zondag 30 december 2007 21:41 schreef coldstar het volgende:
Hoe komt het toch dat ij Jaap nooit zo serieus neemt. Ik hoor hem dingen zeggen, waarbij ik luister met een smile om mijn lippen, terwijl hij misschien toch hele serieuse dingen is.
Zekersquote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Is voor jaap zijn verhaallijn met de brief voor Cora.
Even je brein laten werken, dat moet ik zijn. De moeheid slaat bij mij ook toe en ik heb nog wel alleen geslapen vanacht en niet liggen neukenquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Heel slecht en helaas vrijwel altijd.
ooowkeee!quote:Op zondag 30 december 2007 21:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
Even je brein laten werken, dat moet ik zijn. De moeheid slaat bij mij ook toe en ik heb nog wel alleen geslapen vanacht en niet liggen neuken![]()
![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ooowkeee!
' ik' snijdt meer hout inderdaad dan ' hij' of ' jij' (in deze context)
ga lekker op tijd naar bed vandaag...het ziet er niet naar uit dat er nog iets schokkends op 't programma staat..
Morgen is er weer een nieuwe kans op een spannend script!
Truste Mariekequote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ooowkeee!
' ik' snijdt meer hout inderdaad dan ' hij' of ' jij' (in deze context)
ga lekker op tijd naar bed vandaag...het ziet er niet naar uit dat er nog iets schokkends op 't programma staat..
Morgen is er weer een nieuwe kans op een spannend script!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |