Mooi, die zelfkennisquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Bruce117 het volgende:
[ afbeelding ]
Nadal barst in tranen uit na het zien van het bedroefende niveau van de vorige jurering.
Die werd in de SPT SC uitgenodigd (een user dusquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat is trouwens MiLaLaa?
quote:Blawh
Handdoek per ongeluk ook vastgetaped
quote:Tim86
Imitaties Djokovic worden Nadal dan eindelijk teveel..
quote:Ambrosius
Welke lul heeft mijn flesjes één millimeter verplaatst?
OP van dit topicquote:TheGeneral
Nadal gedesillusioneerd nadat hij keihard door Roddick is genomen
Sorry, te laatquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:40 schreef Waaghals het volgende:
Nadal durft van de spanning niet te kijken nu de jury in beraad is
quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wel punt voor deelname als troost![]()

thxquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:33 schreef erkel het volgende:
9e plek met 12 deelnames, niet slecht![]()
Kleinzusje
Ja, ik snap niet goed wat handig is. Heb nu niet doorgeteld, maar ieder met hetzelfde aantal puntenquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
De plaatsen kloppen niet helemaal. Er is bijvoorbeeld geen tweede plek, omdat er twee eerste plaatsen zijn.
Ja, die dezelfde plek klopt, maar het is doorgaans zo:quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx![]()
[..]
Ja, ik snap niet goed wat handig is. Heb nu niet doorgeteld, maar ieder met hetzelfde aantal punten
dezelfde plek gegeven. Dus 2 x 1e plaats etc.![]()
Precies !! Die keuze heb ik overwogen en ik vond mijn telling fijner, maar ik ga in overlegquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, die dezelfde plek klopt, maar het is doorgaans zo:
1. 100 punten
1. 100 punten
3. 89 punten
4. 88 punten
4. 88 punten
6. 32 punten
enz.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|