SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Welkom nieuwe deelnemerquote:Op maandag 7 januari 2008 18:56 schreef Muzic.nl het volgende:
quote:kleinzusje
" Jemig, met dat strandzand wordt het wel wat gruizig, maar echt gelijkend "
quote:PietjePuk007
Kournikova moest 't haar hele carrière al hebben van kontenkruipers.
quote:Muzic.nl
"En kunt u nú even een plasje doen ter dopingcontrole?"
OP van dit topicquote:Rumille
Anaal Kournikova
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef Beschouw het volgende:
Die van Rumille was toch wel goed gevonden. Verdiende meer dan de poedel.
Ik vond hem iets te voorspelbaar en niet echt origineel. Maar smaken verschillen. Sorryquote:Op maandag 7 januari 2008 19:47 schreef Beschouw het volgende:
Die van Rumille was toch wel goed gevonden. Verdiende meer dan de poedel.
Was natuurlijk ook wel een bekende (en vaak bekeken) fotoquote:Op maandag 7 januari 2008 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Derddddddddddddddst![]()
De jury snapte hem![]()
Feli all
Lees maar ff de OPquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef Muzic.nl het volgende:
Wanneer moet ik de winnaars bekendmaken?
quote:Franklop
Serena oefent alvast droog bij het plaatsen van haar hand in het wassenbeeld van Anna Kournikova.
quote:Beschouw
In ieder geval 1 Fok!ker reuze benieuwd waar het onderste deel van deze foto te zien is.
quote:Ch3FFie
Happen naar Peijnenburg.
OP van dit topicquote:Gordon_Shumway
Om Serena en Venus uit elkaar gedaan hebben hun ouders de jongens blauwe shirts gegeven en de meisjes roze. Helaas zijn het allebei meisjes en is het voor hun ouders ook nog altijd gokken.
Ja hij is opzich wel leuk, alleen ik vind dat zo'n onderschrift kort moet zijn om je te 'pakken'. Daarom viel die van jou af. Reclame slogans zijn ook altijd maar kort.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:58 schreef Knipoogje het volgende:
Bah, dit keer vond ik de mijne erg sterk
Maar goed, ondanks dat mijn gevoel voor humor totaal anders is blijf ik wel stug meedoen
De winnaar van deze ronde: Ch3FFie mag voor 22.00 uur een foto neerzettenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef Szura het volgende:
Is dit niet wat voor de volgende keer?
Mazzelaarquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:58 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, ondanks dat mijn gevoel voor humor totaal anders is blijf ik wel stug meedoen
Van mij was ook veel te lang eigenlijk, was nu een stotterend onderschrift.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef Muzic.nl het volgende:
[..]
Ja hij is opzich wel leuk, alleen ik vind dat zo'n onderschrift kort moet zijn om je te 'pakken'. Daarom viel die van jou af. Reclame slogans zijn ook altijd maar kort.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Ch3FFie het volgende:
Pfoeh lekkere foto Szura B)
Wanneer moet ik beoordelen overigens? morgen tussen 18 en 20 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 08-01-2008 21:30:45 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nou lekker, meestal scoren de korte slogans niet zo bij de anderen (meestal zijn ze van mij kort in de vorm van een krantenkop)...Moet je ook nog op gaan letten wie jureertquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef Muzic.nl het volgende:
[..]
Ja hij is opzich wel leuk, alleen ik vind dat zo'n onderschrift kort moet zijn om je te 'pakken'. Daarom viel die van jou af. Reclame slogans zijn ook altijd maar kort.![]()
De winnaar is dan ook ongetwijfeld een kloon van een van ons die meerdere keren wil deelnemenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:27 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Jury![]()
De winnaar![]()
Net geregistreerd, 1 posting gedaan en meteen 5 punten
![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Roddick komt er pas bij hole 18 achter dat hij de verkeerde sporttas heeft meegenomen
Neeee manquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De winnaar is dan ook ongetwijfeld een kloon van een van ons die meerdere keren wil deelnemen![]()
Hopelijk niet van Musik, anders zou het wel heel lullig zijn hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |