Lees maar ff de OPquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:26 schreef Muzic.nl het volgende:
Wanneer moet ik de winnaars bekendmaken?
quote:Franklop
Serena oefent alvast droog bij het plaatsen van haar hand in het wassenbeeld van Anna Kournikova.
quote:Beschouw
In ieder geval 1 Fok!ker reuze benieuwd waar het onderste deel van deze foto te zien is.
quote:Ch3FFie
Happen naar Peijnenburg.
OP van dit topicquote:Gordon_Shumway
Om Serena en Venus uit elkaar gedaan hebben hun ouders de jongens blauwe shirts gegeven en de meisjes roze. Helaas zijn het allebei meisjes en is het voor hun ouders ook nog altijd gokken.
Ja hij is opzich wel leuk, alleen ik vind dat zo'n onderschrift kort moet zijn om je te 'pakken'. Daarom viel die van jou af. Reclame slogans zijn ook altijd maar kort.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:58 schreef Knipoogje het volgende:
Bah, dit keer vond ik de mijne erg sterk
Maar goed, ondanks dat mijn gevoel voor humor totaal anders is blijf ik wel stug meedoen
De winnaar van deze ronde: Ch3FFie mag voor 22.00 uur een foto neerzettenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:20 schreef Szura het volgende:
Is dit niet wat voor de volgende keer?
Mazzelaarquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:58 schreef Knipoogje het volgende:
Maar goed, ondanks dat mijn gevoel voor humor totaal anders is blijf ik wel stug meedoen
Van mij was ook veel te lang eigenlijk, was nu een stotterend onderschrift.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:21 schreef Muzic.nl het volgende:
[..]
Ja hij is opzich wel leuk, alleen ik vind dat zo'n onderschrift kort moet zijn om je te 'pakken'. Daarom viel die van jou af. Reclame slogans zijn ook altijd maar kort.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:55 schreef Ch3FFie het volgende:
Pfoeh lekkere foto Szura B)
Wanneer moet ik beoordelen overigens? morgen tussen 18 en 20 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |