Helaas, het ligt nu allemaal in de handen van iets groters dan jij en ik. Een vrachtwagen op het verkeerde moment ofzo.quote:
Nou ja, jij en ik kunnen wel helpen dat hij buiten komt, zodat die kans op die olijke vrachtwagen nog enigszins vergroot wordt. Doe je een hele community een plezier mee.quote:Op zondag 30 december 2007 19:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Helaas, het ligt nu allemaal in de handen van iets groters dan jij en ik. Een vrachtwagen op het verkeerde moment ofzo.
Goed, ik ga oud en nieuw thuis doorbrengen omdat ik het de idiootste avond van het jaar vind, maar thuis gaan zitten zodat je het laatste topic van 2007 kan openen geeft toch echt wel een nieuwe betekenis aan de term 'sneu'.quote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef RacerDKB het volgende:
Probeer het nog eens over 28 uur en 14 minuten.
Wij durven niet naar buiten, wij vinden buiten engquote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou ja, jij en ik kunnen wel helpen dat hij buiten komt, zodat die kans op die olijke vrachtwagen nog enigszins vergroot wordt. Doe je een hele community een plezier mee.
TS betreft MouzurX. Hij is sneu.quote:Op zondag 30 december 2007 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goed, ik ga oud en nieuw thuis doorbrengen omdat ik het de idiootste avond van het jaar vind, maar thuis gaan zitten zodat je het laatste topic van 2007 kan openen geeft toch echt wel een nieuwe betekenis aan de term 'sneu'.
Je bent niets anders dan een parasiet die net die ene eicel heeft ontmoet. Maar goed, als dit het beste product wat aldaar uit voortgekomen is, mogen wij van geluk spreken omdat de slechtere ons niet gegunt is.quote:Op zondag 30 december 2007 19:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wij durven niet naar buiten, wij vinden buiten eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |