dat vind jij om te lachen? vroeger ging je daarvoor op het schavot!quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef Neleos het volgende:
Homdeck vindt speeltuin een goed nummer.
Homdeck vindt Speeltuin naar borsato-maatstaven geen slecht nummerquote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef Neleos het volgende:
Homdeck vindt speeltuin een goed nummer.
bedoel je een flink aantal wel of een flink aantal niet??quote:
ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Tocdh vind ik Amy een moordwijf en dat nummer ook...
Een flink aantal wel...quote:Op zondag 30 december 2007 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
bedoel je een flink aantal wel of een flink aantal niet??
Van deze dus niet....
Ja een flink aantal wel..... hierna nog Leonard Cohen en dan even twee nummers niet, kan ik meteen Twan naar bed brengen, die is in slaap gevallen op de bank....quote:Op zondag 30 december 2007 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een flink aantal wel...
En nee, deze niet...
Heb jij die nog?? Wij niet..... hmmm.quote:Op zondag 30 december 2007 21:07 schreef Homdeck het volgende:
* Homdeck pakt de mattenklopper bij gebrek aan gitaar
quote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja een flink aantal wel..... hierna nog Leonard Cohen en dan even twee nummers niet, kan ik meteen Twan naar bed brengen, die is in slaap gevallen op de bank....
nee het is een luchtmattenklopperquote:Op zondag 30 december 2007 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij die nog?? Wij niet..... hmmm.
Ga je jezelf slaan omdat je de speeltuin mooi vindt?quote:Op zondag 30 december 2007 21:07 schreef Homdeck het volgende:
* Homdeck pakt de mattenklopper bij gebrek aan gitaar
Vooral in de versie van Ron Brandsteder en Jose Houbeequote:Op zondag 30 december 2007 21:12 schreef qonmann het volgende:
So Long Marianne ook zo'n weemoedige song
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |