jup, 16+quote:Op zondag 30 december 2007 19:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ga er volgende week ook wel even heen.
Maar is hij voor 16 jaar en ouder?
Gelukkig!quote:
Letten ze daar tegenwoordig heel streng op dan?quote:Op zondag 30 december 2007 19:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Gelukkig!
Met Saw III mocht ik niet heen, maar toen hem ik hem gewoon gedownload! Dat is mijn wraak.
Helaas wel.quote:Op zondag 30 december 2007 19:38 schreef LeoLoopneus het volgende:
[..]
Letten ze daar tegenwoordig heel streng op dan?
Heb deel 4 van de week ook gezien en gelukkig hebben ze weer een beetje een stijgende lijn te pakken na de aftakelende delen 2 en 3.
Alhoewel ik nog maar zelden in de bios kom ben ik dan toch blij dat ik die leeftijd al een paar jaartjes achter me heb liggen.quote:
Er komt ook een deel 6.quote:Op maandag 31 december 2007 00:47 schreef NrSiX het volgende:
anders zet je het van deel 5 ff in een spoilerik heb de film nog niet gezien dus heb geen id of er nog een deel komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh, en waarom staat dit topic bij tv/radio... het hoort bij film
I ♥ PB
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef miss-scofield het volgende:
GEWELDIG!!!
Vanmiddag gezien, en ik vond 'm super! (Nu vind ik alle films geweldig...dus misschien zegt het niks)
Op het einde was ik wel ff de kluts kwijt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh, en waarom staat dit topic bij tv/radio... het hoort bij film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Scherpquote:Op zondag 6 januari 2008 21:19 schreef miss-scofield het volgende:
Oh, en waarom staat dit topic bij tv/radio... het hoort bij film![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:03 schreef RaymanNL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frappant dat de meeste FOK!kers beweren wel 2001: A Space Odessey te begrijpen, maar zo'n simpele film als Saw 4 niet
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens hebben jullie op de briljante montage gelet
Die was echt puik soms dan deed die een deur open en ging je verder in die scene enz
Echt zo maf soms![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:33 schreef Herald het volgende:
[..]DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frappant dat de meeste FOK!kers beweren wel 2001: A Space Odessey te begrijpen, maar zo'n simpele film als Saw 4 nietNu snap ik het beter, kwam gewoon omdat ik aan het eind van de film met twee dingen tegelijk bezig was
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ja idd er zaten veel meer van die dingen erin, soms dacht je HUHquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al opEcht toffe montage, ook toen dat wijf door de spiegel heen viel, toen zat achter de spiegel de volgende scene
Inderdaad erg mooi gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:59 schreef paultjuhhh het volgende:
Jongens hebben jullie op de briljante montage gelet
Die was echt puik soms dan deed die een deur open en ging je verder in die scene enz
Echt zo maf soms![]()
Draai je 2 en 3 niet om? Bij 3 is er veel te veel naar de die hard Saw-fans geluisterd. Deze wilden gruwelijkere moorden en deze kregen ze ook. Moorden die ze op de verschillende fora hadden voorgesteld, zijn zelfs gebruikt. In 2 zit een veel beter verhaal met een dito (anti)climax net als in 1.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef justmattie het volgende:
ik vond trouwens 3 weer beter dan 2, maar dat komt omdat hier weer meer ontknopingen inzaten volgens mij.
En in 1 leer je iedereen en het spel kennen, bij 2 draait alles gewoon om het doden vindt ik
Ik vond 3 wel heel leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:15 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Draai je 2 en 3 niet om? Bij 3 is er veel te veel naar de die hard Saw-fans geluisterd. Deze wilden gruwelijkere moorden en deze kregen ze ook. Moorden die ze op de verschillende fora hadden voorgesteld, zijn zelfs gebruikt. In 2 zit een veel beter verhaal met een dito (anti)climax als in 1.
Ik hoop dat 4 stukken beter is dan 3, want ik vind de Saw-films geweldig, maar 3 heb ik zelfs afgezet, wat een kutfilm was dat.
Dat mag, ieder zijn ding. t Zal de leeftijd wel zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |