gezeur met de ref ofzo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:08 schreef Dos37 het volgende:
Rood voor Smith ik zag niet wat er gebeurde
Voetbalkwaliteiten C Ronaldo zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 01:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Mensen die blijven zeiken over Ronaldo
Volgens mij wordt ie nu al geschat op 65 mln, dus na 't seizoen 'n miljoen of 10 er minimaal bijquote:Op zondag 13 januari 2008 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij heeft z'n contract onlangs tot 2011 verlengd toch? Wat zou de marktwaarde in zomer wel niet zijn. 60 miljoen?
Dat ja. Het is een vreselijk irritant kereltje geweest, en zeker na het WK on ik hem door zijn kop schieten. Maar waarschijnlijk heeft Ferguson hem bij z'n strot gegrepen, en hem door elkaar gerammelt, en het is een van de beste spelers op dit moment.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Die jongen is mijns inziens heel volwassen geworden en als je ziet hoe hij wekelijks Man U bij de hand neemt, petje af. Ik had daar zwaar twijfels over toen na 't WK dat gezeik begon, maar hij is gelukkig gebleven en heeft gevochten.
Als ie zo doorgaat dan wordt ie speler van 't jaar, en ik gun 't hem ook nog.
het was een gigantische beer van een vent met een fenomenale techniek. Vooral die stift idd en dat ie dan zo gaa staan. Dat moment is echt fantastisch. Zo quasi arrogant kijken en dan zo zn armen omhoog. En toen was hij ook nog aanvoerder. geweldigquote:Op zondag 13 januari 2008 13:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mooi he
Vooral dat ene moment dat ie over de keeper stift en dan omdraait en zo cool gaat staanheld
Wat moet jij 'n gruwellendige schurfthekel aan me hebben, elke keer als ik postquote:Op zondag 13 januari 2008 13:08 schreef fanneke het volgende:
Kan die heldenverering over die kuthomo() niet in z'n eigen topic?
Kunnen we hier verder over de Premier League.
ronaldo moeten ze eens flink te grazen nemen op het veldquote:Op zondag 13 januari 2008 13:28 schreef DutchGooner het volgende:
Ronaldo bepaalt of Man Utd kampioen wordt of niet dit seizoen.
Als ie nog veel zal spelen zal het kampioenschap spijtig genoeg richting Manchester gaan, zal ie een blessure krijgen of schorsing(en) waardoor ie een aantal weken niet zou kunnen spelen dan zal Arsenal het worden denk ik.
Ronaldo is onmisbaar voor Man Utd zoals Henry dat voor Arsenal was.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat moet jij 'n gruwellendige schurfthekel aan me hebben, elke keer als ik post
Van mij mag het maar dat is niet sportief om te zeggenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:29 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ronaldo moeten ze eens flink te grazen nemen op het veld
1-1 inmiddelsquote:Op zondag 13 januari 2008 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
Bolton op 1-0 door Nolan ...Come on Roque
quote:Zaterdag:
16:00 Birmingham - Chelsea
16:00 Blackburn - Middlesbrough
16:00 Fulham - Arsenal
16:00 Portsmouth - Derby
16:00 Reading - Manchester United
16:00 Tottenham - Sunderland
18:15 Newcastle - Bolton
Zondag:
14:30 Wigan - Everton
17:00 Manchester City - West Ham
Maandag:
21:00 Liverpool - Aston Villa
Wat een lul zegquote:Keegan in shock Newcastle return
Newcastle have confirmed that Kevin Keegan will make a dramatic return to manage the club.
quote:In his autobiography Owen called his time as an England player under Keegan as a "dark phase in my career" which left him questioning his ability.
of 3quote:
ik ook maar heb nog geen opstelling gezien.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:46 schreef Eric_Cantona het volgende:
Van mij mogen ze, ik zit er trouwens klaar voor
Omdat Sport1 wel vaker van dat soort geintjes heeft gehad in het verleden, Arsenal is op die manier ook niet op tv geweest tot 2 maal toe vorig seizoen.quote:
Idioot gedoe, hopelijk komt ie nog hij staat ook niet op de online gids.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat Sport1 wel vaker van dat soort geintjes heeft gehad in het verleden, Arsenal is op die manier ook niet op tv geweest tot 2 maal toe vorig seizoen.
gvd kutschapenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:13 schreef DutchGooner het volgende:
Sperz v Sunderland 1-0 en Portsmouth v Derby 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |