Op zich gewaagd van die gasten, want de dijk had er waarschijnlijk goed zicht op.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:00 schreef ThAzOnE het volgende:
uh achter de mijn flat (eerste flat vanaf de dijk), daar is een kleine parkeerplaats met 1 lantaarnpaal (en daar stond ik onder). Parkeren bij jullie is een optie...als je op tijd bent voor een plaatsje
Ik ga inderdaad wel even kijken voor wat betere plekken.
Overigens net aangifte gedaan, de agente zei dat het waarschijnlijk om een pechgeval ging omdat er maar 1 wiel ontvreemd is. Fijn, kost mij dus nu max 150 euro (eigen risico)...moeten zie niet te vaak doen.
btw op mijn website vind je nog een een foto (+blog) terug.
Te lam om zelf een wiel te kopen dus dan maar van een andere auto afplukken? Hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:00 schreef ThAzOnE het volgende:
Overigens net aangifte gedaan, de agente zei dat het waarschijnlijk om een pechgeval ging omdat er maar 1 wiel ontvreemd is. Fijn, kost mij dus nu max 150 euro (eigen risico)...moeten zie niet te vaak doen.
btw op mijn website vind je nog een een foto (+blog) terug.
Mss hebben ze 1 wiel meegenomen, en de andere 3 laten liggen?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:02 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Op zich gewaagd van die gasten, want de dijk had er waarschijnlijk goed zicht op.
Hij stond op blokjes zei je toch? En nu mist er maar 1 wiel?
Ben zaterdag weer is in Breda. Gezelligste stad van Nederland met uitgaan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:15 schreef Ritchie het volgende:
Bier? dat doet het in het Breda topic altijd wel goed
Das ook lekker !!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:18 schreef ThAzOnE het volgende:
drink geen bier, hooguit een tap op het terras in de zomer en dan is 1 veel.
Als ik drink, eigenlijk bijna nooit, dan is een koude riesling
je mag singstar wel van me lenen...ga je heel hard het meneer kaktus lied zingen...en opnieuw en opnieuw en opnieuw...quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:40 schreef karr-1 het volgende:
Onze buren hebben sinds een paar maanden een karaoke set aangeschaft en die moest tot voor kort vrijwel elke avond rond 18.00 uitgeprobeerd worden zo hard dat de glazen bij ons in de kast trilden.
Ik heb bij ze aangebeld om te vragen of het wat zachter kon, maar dan doen ze gewoon de deur niet open. Nu heb ik een dag of 2 geleden een briefje bij ze in de bus gegooid met het verzoek om het wat op een normaal volume te houden. Tot nu toe is het rustig....
hebben mensen dan zelf niet door hoe gehorig het is en hoe erg het is om 80 keer het zelfde liedje te horen gezongen door mensen die gewoon NIET kunnen zingen.
How Do I Live van Leann Rimes, afgewisseld met iets wat op Queen moest lijken.quote:
Ha ha ha dat zal ze leren....quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:03 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
je mag singstar wel van me lenen...ga je heel hard het meneer kaktus lied zingen...en opnieuw en opnieuw en opnieuw...
Roadrunner United- The All Star Sessions 2005quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:11 schreef TheSorrow het volgende:
Of zette ik mijn nieuwst brute deathmetal cd aan op repeat, en ging de deur uit ofzo
Die cd is soft manquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
Roadrunner United- The All Star Sessions 2005
teh memories
Ik vind net Rent to Killquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die cd is soft man
http://www.youtube.com/watch?v=stUQGcHgs90
That's muuuuuuch better
OMG!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:25 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die cd is soft man
http://www.youtube.com/watch?v=stUQGcHgs90
That's muuuuuuch better
Hij zit in Dordt volgens mij ergens bij de Markt in de buurt, ik ben er 1 of 2 keer geweest. Die andere grote in Dordt is La Venezia, daar ben ik ook een aantal keren geweest.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:50 schreef alpeko het volgende:
Kijk aan, op loopafstand. Moet wel zeggen dat ik nog nooit van die tent heb gehoord.
Alles in Zwijndrecht is op loopafstandquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:50 schreef alpeko het volgende:
Kijk aan, op loopafstand. Moet wel zeggen dat ik nog nooit van die tent heb gehoord.
Klopt, het ligt er alleen aan hoe ver je wilt lopen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:01 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Alles in Zwijndrecht is op loopafstand
Oh..was jij dat vorige week ! De glazen wandelden bij mij de tafel af..!!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:11 schreef TheSorrow het volgende:
Of zette ik mijn nieuwst brute deathmetal cd aan op repeat, en ging de deur uit ofzo
Het is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb though... Meestal doe ik het als de buren Marco Borsato of Jantje Smit op hebben staanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:36 schreef towncar het volgende:
[..]
Oh..was jij dat vorige week ! De glazen wandelden bij mij de tafel af..!!
Daar zijn het inderdaad wel de typetjes voor ja...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:20 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb though... Meestal doe ik het als de buren Marco Borsato of Jantje Smit op hebben staan
zal verhagen leuk vindenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:50 schreef alpeko het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:29 schreef Lausteen het volgende:
Vanaf volgende week ben ik geen Zwijndrechtenaar meer
Verhagen verkoopt alleen softijs, Talamini verkoopt geen softijs, maar van dat echte Italiaanse schepijs. Veel lekkerder, maar ook een hele andere tak van sport. Ik denk niet dat ze elkaar veel in de weg zullen zitten.quote:
Wrom nie?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:29 schreef Lausteen het volgende:
Vanaf volgende week ben ik geen Zwijndrechtenaar meer
Nou, dat denk ik wel. Mensen die alleen voor ijs gaan, zullen dan niet naar Verhage gaan, maar naar Talamani.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Verhagen verkoopt alleen softijs, Talamini verkoopt geen softijs, maar van dat echte Italiaanse schepijs. Veel lekkerder, maar ook een hele andere tak van sport. Ik denk niet dat ze elkaar veel in de weg zullen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |