Feyenoord haalde thuis vorig jaar meer punten dan Ajax thuis in de ArenA...quote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een tweewekelijkse schiettent voor de bezoekende ploeg, dit jaar een onneembare vesting
Ja dat is ons aller Feyenoordquote:Op zondag 30 december 2007 18:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een tweewekelijkse schiettent voor de bezoekende ploeg, dit jaar een onneembare vesting
Ajax haalde de meeste punten in uitwedstrijden van alle eredivisie clubs.quote:Op zondag 30 december 2007 18:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Feyenoord haalde thuis vorig jaar meer punten dan Ajax thuis in de ArenA...
ons aller feyenoord...quote:Op zondag 30 december 2007 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja dat is ons aller Feyenoord
Ja, weet ik. Maar dat van die tweewekelijkse schiettent in De Kuip dan viel nog reuze mee. Ik zou willen dat wij zo goed zouden presteren thuis.quote:Op zondag 30 december 2007 18:47 schreef toma het volgende:
[..]
Ajax haalde de meeste punten in uitwedstrijden van alle eredivisie clubs.
in de winterstop gewoon even Modric kopen voor 50 miljoen en we worden kampioenquote:Op zondag 30 december 2007 19:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Alles komt goed.
1 speler kan een team niet redden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:08 schreef toma het volgende:
[..]
in de winterstop gewoon even Modric kopen voor 50 miljoen en we worden kampioen
het rijmt nog ook
1 speler kan al veel verschil maken. De laatste jaren hebben van der Vaart, Sneijder, Davids en Huntelaar allemaal een periode gehad dat ze het team droegen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
1 speler kan een team niet redden.
Je moet een vrienden elftal bij elkaar hebben en niet een paar verwende jochies met veel geld.
En nee, dat kan je niet bij elkaar kopen
Ja maar Modric gaat het gewoon niet worden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:13 schreef Madine het volgende:
1 speler kan al veel verschil maken. De laatste jaren hebben van der Vaart, Sneijder, Davids en Huntelaar allemaal een periode gehad dat ze het team droegen.
Tegen WII, Heracles, Excelsior, Spartaquote:Op zondag 30 december 2007 18:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hoor, thuis alles gewonnen behalve tegen jullie 22 goals tegen 2 goals tegen
Was nog wel tegen jullie,
dus ik zie het probleem niet thuis
Viel ook wel mee, we speelden niet slechter dan julliequote:Op zondag 30 december 2007 20:06 schreef leolinedance het volgende:
Een gelukkig gelijkspel zie ikVVV speelde veel beter en verdiende de overwinning
Tsja, die scheten van VVV stonken gewoon een stukje meer, geen wonder dat ze die lieten zien.quote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef MaxC het volgende:
[..]
Viel ook wel mee, we speelden niet slechter dan jullie
RTL liet elke scheet van VVV zien en niet de kansen van Ajax(Luque en Suarez allebei net naast)
Tsja, geen Ogararu bij ons en we moeten nog maar zien of Davids, Vermaelen, Leonardo en Van der Wiel het zullen redden.quote:Op zondag 30 december 2007 20:26 schreef Noshiba het volgende:
geen jenner en geen jaliens tegen az!
ach... psv speelde ook bedroevend en die winnen wel.quote:Op zondag 30 december 2007 20:06 schreef leolinedance het volgende:
Een gelukkig gelijkspel zie ikVVV speelde veel beter en verdiende de overwinning
quote:Op zondag 30 december 2007 19:01 schreef PizzaSalami het volgende:
Alles komt goed.
Maar met de 3 nieuwe gekochte spelers....quote:Op zondag 30 december 2007 20:26 schreef Noshiba het volgende:
geen jenner en geen jaliens tegen az!
quote:Volgens tabloid News of the World heeft Manchester City zich in het rijtje geďnteresseerde clubs voor Hedwiges Maduro gemeld. De tweede club uit Manchester zou zo'n vier miljoen over hebben om de middenvelder nog voor zijn contract afloopt naar Manchester te lokken. [reageer]
http://ajax.netwerk.to
Doen, hij loopt in de zomer toch wegquote:
Komt 'ie aanzetten met Vogel, lekker goedkoop en ex-PSV.quote:Op zondag 30 december 2007 21:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Doen, hij loopt in de zomer toch weg
Moet van Geel wel een vervangen kopen
RTL laat altijd de verkeerde momenten zien inderdaad. Die commentator bij PSV was ook om te huilenquote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef MaxC het volgende:
[..]
RTL liet elke scheet van VVV zien en niet de kansen van Ajax(Luque en Suarez allebei net naast)
Ik vond het juist wel meevallen in de samenvatting. Vond nu niet dat VVV nu zoveel beter was.quote:Op zondag 30 december 2007 20:17 schreef MaxC het volgende:
[..]
.quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel meevallen in de samenvatting. Vond nu niet dat VVV nu zoveel beter was.
Daarom hebben teletekst supporters en "ik-kijk-alleen-de-samenvatting-en-denk-dan-alles-te-weten" supporters vaak ook een verkeerd beeld van de wedstrijd..quote:Op zondag 30 december 2007 21:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel meevallen in de samenvatting. Vond nu niet dat VVV nu zoveel beter was.
niet eens zo'n slecht idee hoorquote:Op zondag 30 december 2007 21:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Komt 'ie aanzetten met Vogel, lekker goedkoop en ex-PSV.![]()
Heb je nog gezien bij het station Dennis, stond achter je taxibusje in een auto te wachten tot je er eindelijk eens uitkwam.quote:Op zondag 30 december 2007 20:58 schreef denthemen het volgende:
jezusssss 7 uur treinen voor NIKS(!!)
Kan ik mijn geld terug krijgen? Klote selectie, ze moeten godverdomme eens trots zijn op het shirt, stel klootzakken
Ja, en Henry en Kaka...quote:Op zondag 30 december 2007 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
niet eens zo'n slecht idee hoor
Wat hadden we in deze periode Motta goed kunnen gebruiken
Motta is wel degelijk aan de orde geweest, maar werd te duur bevonden. Toch net iets anders dan Henry en Kaka.quote:Op zondag 30 december 2007 22:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, en Henry en Kaka...
Waarom het steeds over spelers hebben die totaal niet aan de orde zijn?
Haha, viezerik: dat zou je wel willen hequote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet echt geen punten meer laten liggen, anders gaat SCH over ons heen.
Neuh, laat maar.quote:Op zondag 30 december 2007 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Haha, viezerik: dat zou je wel willen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |