Nog niet eens zeker dus.quote:Ik ga er van uit dat we dan weer over Edgar Davids, Thomas Vermaelen en Gregeroy van der Wiel kunnen beschikken.
Sowieso geen trainer van in de zestig aannemen, eigenlijk. Laat er nou eens een keer iemand voor de lange termijn komen...quote:
Ja leuk maar die volgevreten bobo's in het bestuur zitten niet te trappelen om Adriaanse binnen te halen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:24 schreef Lubbert het volgende:
We moeten eerst een nieuwe trainer. Als je nu 2 spelers gaat halen en de nieuwe coach ziet het niet in ze zitten heb je al weer een probleem.
Snel Co Adriaanse aanstellen en dan gaan bouwen, dat heeft ie bij AZ ook heel goed gedaan. Daarnaast heeft Co dezelfde voetbalviesie als Martin van Geel.
4quote:Op zondag 30 december 2007 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
Sowieso geen trainer van in de zestig aannemen, eigenlijk. Laat er nou eens een keer iemand voor de lange termijn komen...
Vier of vijf goede voetballers hebben we niet nodig trouwens. Een CV, een spelmaker en eventueel een degelijke linksback] en een jonge opvolger voor Huntelaar. Twee a drie goede versterkingen heb je meer dan genoeg aan.
Jij moet de politiek in.quote:Op zondag 30 december 2007 15:17 schreef Labrador1974 het volgende:
Knap puntje van VVV en die zullen in elk geval wellicht niet degraderen!
Zeg nooit zeker anders word je er later weer op teruggepakt.quote:
Twee van die vier zijn eventueel. Twee minimaal, als een van die anderen ook nog komt, ben ik tevreden.quote:
quote:30/12/2007 - Zaakwaarnemer Emanuelson dringt aan op transfer
Tegenover de Sunday Mirror laat de zaakwaarnemer van Urby Emanuelson weten dat hij Tottenham Hotspur gevraagd heeft het nogmaals te proberen bij Ajax. Een eerdere poging liep op niets uit, omdat Ajax geen spelers wil laten gaan in de winterstop. "Urby wil heel graag naar Tottenham. We weten dat de Spurs hem willen, maar Ajax zit in de strijd om de titel en wil zich graag plaatsen voor de Champions League. Dat zal een moeilijke strijd worden, maar de speler wil heel graag naar de Spurs.
Ik mis hier alleen de verkoop van Suarez, Huntelaar of Heitinga en de aankoop van Johann Vogel. Voor de rest een waterdicht verhaal.quote:Op zondag 30 december 2007 15:34 schreef knightfever het volgende:
Eerste week van januari, MvG: "We halen alleen spelers als ze een echte versterking zijn, we gaan niet halen om het halen".
Tweede week van januari, MvG: "Davids, Leonardo, Vermaelen en Van der Wiel komen terug van blessures, daar moet je wel rekening mee houden"
Derde week van januari, MvG: "De selectie wordt een stuk sterker met de teruggekeerde spelers, ik denk dat die selectie kampioen-waardig is, eventuele nieuwe spelers moeten dus een uitzonderlijke toevoeging aan de selectie zijn, anders redden we het wel zonder ze".
Laatste week van januari, MvG: "De selectie is rond, er komt alleen nog iemand bij als er iemand vertrekt, we hebben alle vertrouwen in deze selectie".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |