Je vergeet Ogararu die kon er ook wat van.quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Wooldoor het volgende:
Werd trouwens ook lijp van die 30-40 wilde trappen naar voren van voornamelijk Emanuelson en Stekelenburg.
Dat viel mij ook op als er tijd en ruimte was, toch die ballen naar voren rammen terwijl je gewoon kon opbouwen.quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Wooldoor het volgende:
Werd trouwens ook lijp van die 30-40 wilde trappen naar voren van voornamelijk Emanuelson en Stekelenburg.
hopelijk zegt ie dat om zich in te dekken voor clubs die dan de hoofdprijs gaan vragen... want als hij echt maar met 1tje komt zijn de rapen gaarquote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Van Geel had het bij Ajax TV over 1 a 2 versterkingen.
Doe maar 5, 3 voor de basis, 2 voor de bank. Aangezien Maduro toch wel weg zal gaan.quote:Op zondag 30 december 2007 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lamme kuthomo's...
Ajax moet echt heel diep in de buidel gaan tasten.
Minstens 3 spelers, waarvan er 2 meteen moeten staan.
Dan mag Van Geel ook vertrekken ja.quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef BigFire het volgende:
[..]
hopelijk zegt ie dat om zich in te dekken voor clubs die dan de hoofdprijs gaan vragen... want als hij echt maar met 1tje komt zijn de rapen gaar
Daar heb ik mij vreselijk aan ge-ergerd. De hele tijd zo'n hengst naar voren, terwijl Vertonghen gewoon klaar stond om proberen op te bouwen. Wie wil Maarten laten koppen voorin? Suárez, Rommedahl? Ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op als er tijd en ruimte was, toch die ballen naar voren rammen terwijl je gewoon kon opbouwen.
Davids komt terug en 2 verdedigers. Zal wel flink wat schelen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:03 schreef RayMania het volgende:
Voorlopig moeten we ook nog naar Heerenveen, Vitesse, Twente en PSV.
Enkel AZ en Feyenoord gehad qua lastige uitwedstrijden. Belooft veel goeds.
Dat doe ik de laatste maanden telkens maar er verandert niks. Er zit gewoon geen spirit in dit team, hangt aan elkaar van individuele klasse.quote:Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef Nashje het volgende:
Ach, even uithuilen vandaag. Morgen en 1 januari aan de champagne, en dan eens rustig gaan kijken naar een nieuwe aanvallende middenvelder. Tijd zat. Niks aan de hand.
Qua nieuwe aanvallende middenvelder had Ajax volgens mij dit op het oogquote:Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef Nashje het volgende:
Ach, even uithuilen vandaag. Morgen en 1 januari aan de champagne, en dan eens rustig gaan kijken naar een nieuwe aanvallende middenvelder. Tijd zat. Niks aan de hand.
medische staf van Ajaxquote:Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Davids komt terug en 2 verdedigers. Zal wel flink wat schelen.
Waarom duurt het eigenlijk zo lang met Van der Wiel? Was toch maar een simpele blessure? Hij is nu al weken weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |