Voorlopig staat AZ met die prachtige combinaties in het rechterrijtje.quote:Op zondag 30 december 2007 14:48 schreef BigKahuna het volgende:
Maar even serieus he, los van dit resultaat. Als je die combinaties ziet die AZ soms op de mat legt, en je ziet al dat nikszeggende gebrei wat ze bij ons af en toe laten zien... En je bedenkt je dat de spelers van AZ echt niet beter zijn dan die van ons... dan wil je toch maar één ding, en dat is;
[ afbeelding ]
Davids en Vermaelen heb je er iig al 2quote:Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Brammie het volgende:
Het gaat geweldig
2 verdedigers en 2 middenvelders graag!
Je valt in herhaling, volgens mij zei je dat ook al in het vorige topic.quote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig seizoen in de winterstop 39 punten uit 20 wedstrijden. Ajax moet de komende drie wedstrijden winnen om het beter te doen dan Feyenoord vorig seizoen. Dat gaat nog lastig worden..
Tiendalli en Glenn Salmonquote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Van Geel had het bij Ajax TV over 1 a 2 versterkingen.
Bij Twente had ie veruit z'n beste seizoen als hangende rechtsbuiten, op het middenveld heeft ie nooit bijzonder veel indruk gemaakt.quote:Op zondag 30 december 2007 14:50 schreef Wooldoor het volgende:
Hoe Kennedy ook stond te spelen op zijn favoriete plek op het middenveld, die vent stond nooit klaar om aan te spelen.
Dat is wel het enige (maar dan ook echt het enige) waar ik mee zou willen ruilen met AZ: de trainer.quote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voorlopig staat AZ met die prachtige combinaties in het rechterrijtje.
Dat klopt. En als jij denkt dat dat iets te maken heeft met een bepaalde onkunde van Louis, dan lach ik je uitquote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zullen dat die 2 roemenen zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Van Geel had het bij Ajax TV over 1 a 2 versterkingen.
Ja maar zijn eigen favoriete positie is toch op het middenveld maar het was echt drama.quote:Op zondag 30 december 2007 14:52 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Bij Twente had ie veruit z'n beste seizoen als hangende rechtsbuiten, op het middenveld heeft ie nooit bijzonder veel indruk gemaakt.
Owja, ik zie het.quote:Op zondag 30 december 2007 14:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, volgens mij zei je dat ook al in het vorige topic.
Zal bij ons ook niet lang meer duren.quote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, net of Ajax qua stand uitgeschakeld is voor de titel. Dat was Feyenoord vorig jaar wel, toen wonnen Ajax, PSV en AZ gewoon. Nu is niemand constant.quote:Op zondag 30 december 2007 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord had vorig seizoen in de winterstop 39 punten uit 20 wedstrijden. Ajax moet de komende drie wedstrijden winnen om het beter te doen dan Feyenoord vorig seizoen. Dat gaat nog lastig worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |