de echte kenners zitten in dit topicquote:Op zondag 30 december 2007 13:37 schreef Brahimov het volgende:
"Het is stil! Hier zitten kenners" Ehmm, iedereen is op weg naar de bar, denk ik
Ik ook. Maar het zou al héél mooi zijn als ze zich plaatst voor het EK.quote:Op zondag 30 december 2007 13:37 schreef MiLalaa het volgende:
oeh ik ben echt heeeel benieuwd naar de 5km van Leenstra.
uiteraardquote:Op zondag 30 december 2007 13:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de echte kenners zitten in dit topic
Moet toch kunnen zou je zeggen, ondanks dat ze straks pas haar eerste 5000 gaat rijden. Leuk iigquote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook. Maar het zou al héél mooi zijn als ze zich plaatst voor het EK.
En dat ze nu de 1500 wint natuurlijk
Ja ik had er een gemaakt, maar teveel dusquote:Op zondag 30 december 2007 13:42 schreef Arcee het volgende:
Godsamme, wat duurde het idioot lang voor ik dit topic zag.
Kutbug.
Ja dat zou je wel zeggen, maar je weet nooit.quote:Op zondag 30 december 2007 13:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moet toch kunnen zou je zeggen, ondanks dat ze straks pas haar eerste 5000 gaat rijden. Leuk iig.
In [Nieuwe Topics] kijken is eigenlijk de enige oplossing tegen die K-Bug.quote:Op zondag 30 december 2007 13:42 schreef Arcee het volgende:
Godsamme, wat duurde het idioot lang voor ik dit topic zag.
Kutbug.
Hear, hear!quote:Op zondag 30 december 2007 13:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de echte kenners zitten in dit topic
Alleen is Wüst soepeler ijs gewend, Leenstra wat minder.quote:Op zondag 30 december 2007 13:46 schreef maril het volgende:
Wat en zeikstraal kan die Visser toch zijn iedereen rijdt toch op hetzelfde ijs.
Gezellig iddquote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef MiLalaa het volgende:
wat een gezelligheid. Ik moet nu weg. Normaal zou ik dat doorschuiven naar 5km dames maar die wil ik nu thuis zien dus ff 1500m mannen elders kijken.
Ik heb geeneens 4 mannen-favorieten![]()
Tot later
quote:Op zondag 30 december 2007 14:10 schreef Cootz het volgende:
De Jong rijdt alsof ie er al 8 kilometer op heeft zitten
Ja, ik ben ook vooral benieuwd hoe hij de 10 kilometer zo wil gaan volhoudenquote:Op zondag 30 december 2007 14:26 schreef Vork het volgende:
Jammer dat nu de snelheid van de schaatsers niet wordt weergegeven. Ik heb het idee dat die Verweij ontzettend veel snelheid maakt in de bochten, ondanks het er wat golvend uitziet.
Om die reden ben ik ook net zo benieuwd naar de 5 kilometer van Leenstra.quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef Cootz het volgende:
Ja, ik ben ook vooral benieuwd hoe hij de 10 kilometer zo wil gaan volhouden
Mart vind het juist een van de leukste onderdelen, hij vond alleeen dat er afgelopen seizoen met de pet naar werd gegooid. en hij zegt dat.quote:Op zondag 30 december 2007 14:52 schreef Uncle het volgende:
Die smeets moet echt opzouten bij de nos... de team pursuit vind ie ook nog altijd niks tot op de OS en vervolgens vond ie het weer niks toen de hollanders geen goud wonnen
Je hebt het over Verheijen zeker? (Ik zat even op een andere zender)quote:Op zondag 30 december 2007 14:53 schreef Cootz het volgende:
Toch ziek dus.
Nee Sven is ziek buikgriep. of bedorven kipquote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het over Verheijen zeker? (Ik zat even op een andere zender)
Lees het nu op TT jaquote:Op zondag 30 december 2007 15:00 schreef maril het volgende:
[..]
Nee Sven is ziek buikgriep. of bedorven kip![]()
Ik hoop eigenlijk dat ie 'm wel wint... 5x goud terwijl je ziek bentquote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees het nu op TT ja.
De 10 km maar gewoon rustig uitrijden, hij mag nog zoveel verliezen. En ook al mocht 'ie 'm niet uitrijden gaat 'ie zeker naar het EK lijkt me.
Ik niet, want dan zit ik relatief gezien dichter in de buurt.quote:Op zondag 30 december 2007 15:08 schreef Remzz het volgende:
Ik word altijd een beetje depresief van rondjes 38
Zeker omdat ze het met de juniorentoernooien kan combineren.quote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef Ambrosius het volgende:
Marrit gaat naar het EK, lijkt me een goede beslissing.
Ach, wat leer je meer van een juniorentoernooi dan van een groot EK? Je rijdt geen 5000 bijvoorbeeld, unieke kans op zo'n leeftijd.quote:Op zondag 30 december 2007 15:52 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zeker omdat ze het met de juniorentoernooien kan combineren.
Anders was het uiteraard ook een mooi avontuur geweest, maar of het dan heel erg slim is weet ik niet.
Dat zeker. Maar teveel op die leeftijd kan ook een verkeerde uitwerking hebben, en op een EK wil je natuurlijk wel presteren.quote:Op zondag 30 december 2007 15:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, wat leer je meer van een juniorentoernooi dan van een groot EK? Je rijdt geen 5000 bijvoorbeeld, unieke kans op zo'n leeftijd.
Zodat ze geen NK hoeft te rijden? Zo ontzettend zwaar is dat nu ook weer niet, en het is voor haar ook wel eens aardig om bij de Junioren A ook kampioene te worden. En het zit nog wel redelijk verspreid in de kalender.quote:Op zondag 30 december 2007 16:09 schreef Wilskracht het volgende:
Leenstra kan je nu toch al aanwijzen voor het WK junioren
quote:Op zondag 30 december 2007 16:18 schreef Cootz het volgende:
[..]
Zodat ze geen NK hoeft te rijden? Zo ontzettend zwaar is dat nu ook weer niet, en het is voor haar ook wel eens aardig om bij de Junioren A ook kampioene te worden. En het zit nog wel redelijk verspreid in de kalender.
Ze zei in het interview toch echt dat ze dat juist niet rijdt nu ze voor het EK is geplaatst.quote:Op zondag 30 december 2007 16:22 schreef Wilskracht het volgende:
ze rijdt volgende week ook de nk sprint
[..]
quote:Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zei in het interview toch echt dat ze dat juist niet rijdt nu ze voor het EK is geplaatst.
Dat hoorde ik ook idd.quote:Op zondag 30 december 2007 16:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zei in het interview toch echt dat ze dat juist niet rijdt nu ze voor het EK is geplaatst.
Verheijen weet volgens mij wel wat aan de hand is. Niet hersteld van de valpartij en in de aanloop van dit seizoen teveel tegenslag gehad. Dat telt bij elkaar op.quote:Op zondag 30 december 2007 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
Oei, als je als Verheijen zijnde niet van T-J Bloemen kunt winnen op de 10 km, moet je serieus gaan denken wat er aan de hand is.
Eerste 10km? Bloemen heeft een PR van 13:11quote:Op zondag 30 december 2007 16:47 schreef Wombcat het volgende:
Pff. Gezeur weer van Herbert, dat Bloemen pas echt tevreden mag zijn als 'ie zich geplaatst heeft. Bloemen heeft net Verheijen geklopt in zijn eerste 10 km. Dan mag je best blij zijn.
5.4 seconden verschil op 6000 meter. En het mag oplopen tot 9 seconden, dus ik vermoed dat Bloemen hem voorbij gaat.quote:Op zondag 30 december 2007 17:09 schreef Wilskracht het volgende:
Straks gaat Verweij nog naar het EK
Ik ook, maar dat is nog erger.quote:Op zondag 30 december 2007 17:23 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert Ik wordt zo moe van je
Jongejan (die nu rijdt) wordt derde, want mag 18 seconden verliezen t.o.v. Ted Jan Bloemen.quote:Op zondag 30 december 2007 17:31 schreef MiLalaa het volgende:
kan iemand me even inlichten over de waarschijnlijke nummer 3 en 4 positie voor het klassement? Heb de ritten wel gezien maar commentaar niet echt gevolgd en ben beetje de weg kwijt.
bedanktquote:Op zondag 30 december 2007 17:33 schreef Cootz het volgende:
[..]
Jongejan (die nu rijdt) wordt derde, want mag 18 seconden verliezen t.o.v. Ted Jan Bloemen.
Diezelfde Ted Jan Bloemen wordt vierde.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:27 schreef MiLalaa het volgende:
ben ik weer. Jammer dat Roelofsen het niet gaat redden. Vind ik de leukste van het jonge grut
quote:
Wel dus.quote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef MiLalaa het volgende:
Doutzen nog niet gesignaleerd vandaag?
quote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef MiLalaa het volgende:
Doutzen nog niet gesignaleerd vandaag?
Zou Vulture dan stiekum Herbert Dijkstra (die had het over een vrouw)zijnquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 17:49 schreef MiLalaa het volgende:
Uytdehaage zat er weer niet ver naast met z'n 13.42
Ja, ik ook. Ongeveer voor het eerst dat het damesschaatsen boeiender wasquote:Op zondag 30 december 2007 17:54 schreef MiLalaa het volgende:
surprise surprise, ik vond het damestoernooi leuker dan bij de mannen.
quote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ongeveer voor het eerst dat het damesschaatsen boeiender was
Omdat 'ie zichzelf zo belangrijk vindt.quote:Op zondag 30 december 2007 18:05 schreef MiLalaa het volgende:
waarom praat Mart altijd door de antwoorden van de anderen heen
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 18:11 schreef maril het volgende:
vond trouwens Marrit Leenstra de ontdekking van het weekeindevoor mij dan
![]()
Schaatsen doe je altijd alleen toch?quote:Op zondag 30 december 2007 13:38 schreef Cootz het volgende:
Wauw, gewoon in d'r eentje even al die TVM'ers verslaan! Marrit
En nu weer stil zijn, jijquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:58 schreef tim7 het volgende:
[..]
Schaatsen doe je altijd alleen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |