Op dit moment is de theorie dat parasitaire infecties allergieen onderdrukken. Vroeger kwamen die veel vaker voor in de westerse wereld, maar nu nog in Afrika. Daarom is daar minder last van allergie. Linkje waarin het uitgelegd wordt.quote:Op maandag 31 december 2007 13:32 schreef Lambiekje het volgende:
Ik ben van mening dat we 100 tot 80 jaar geleden gezonder waren. Beter resisiten tegen van alles en nog wat. Het lijkt er op dat ieder nieuwe generatie zwakker en zwakker en zwakker is. Overal alergisch voor. Maar "gelukkig" laat de statistiek zien dat levensverwachting achteruit gaat. Door ons geweldige farmaceutische industrie.
.
vraag maar waar je specifieke onderbouwing verwachtquote:Op maandag 31 december 2007 18:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Naar onderbouwing vragen heeft zeker weer geen zin ofwel...
Ik zie wel graag onderbouwing waaruit blijkt dat de mensen 100 jaar geleden gezonder waren.quote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Manke het volgende:
[..]
vraag maar waar je specifieke onderbouwing verwacht
Eigenlijk alles wel. Maar begin anders vast met de claim over de verpakking.quote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Manke het volgende:
[..]
vraag maar waar je specifieke onderbouwing verwacht
quote:Op maandag 31 december 2007 12:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, niemand is geïnteresseerd in ongenuanceerd geschreeuw, wat onderhand jouw handelskenmerk is geworden. Als jij je conclusies es ietsje intelligenter zou trekken, dan zou dat al heel wat meer indruk maken.
Het zou me ten zeerste verbazen als al onze voorouders echt voer aten, tenzij je daarmee iets bedoelt dat je eigenlijk aan dieren voor zou moeten zetten.quote:
Kennelijk is TS niet echt geïnteresseerd in het uitdiepen van het onderwerp.quote:Op maandag 31 december 2007 09:21 schreef Lambiekje het volgende:
Kennelijk is niemand echt geinteresseerd in het voedsel wat we tot ons nemen. Dat we erover voorgelogen worden. Dat we dus doelbewust zieker gemaakt worden zodat we chronisch aan de medijcijnen moeten.
Lees ik het nu verkeerd, of geef je genetisch gemanipuleerd voedsel de schuld van ontbossing en BSE?quote:Op maandag 31 december 2007 18:29 schreef Manke het volgende:
Veestapel wordt massaal vetgemest met de meest onnatuurlijke methodes, wat ten koste gaat van de vleeskwaliteit (zoals het voeren van bewerkt genetisch gemanipuleerd mais en soja, wat ook nog eens ten koste gaat van regenwouden en vlees, wat allerlei ziektes kan verspreiden (BSE) ).
Maar ja, is dat niet de overzeese trend die nou ook in ons landje terrein aan het winnen is; de angsteconomie naar amerikaans model doet het goed op alle vlakken van de maatschappij, naar mijn idee goed te zien aan Wilders en Verdonk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:01 schreef Haushofer het volgende:
en met een beetje overdrijven open je een hele interessante markt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |