Neem aan dat je Mikey niet bedoeld...quote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef kybe het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn alle drie de mannen in dat huis respectloos naar vrouwen.
Nee,Huub,Brian en Jaap.quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Neem aan dat je Mikey niet bedoeld...
Waarom zou ze uberhaupt een Freebie te goed hebben? Beloning voor het maken van tv?quote:Op zondag 30 december 2007 16:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda geeft aan dat ze het uitje van het optreden met Brian aankomend week-end niet ziet als haar freebee omdat Lieke ook mee mag.
M.a.w, ze heeft nog een uitje tegoed......vindt ze.
Schattig hoor, die roze bh-bandjes boven haar zwarte topje uitquote:
Amanda vindt altijd dat ze wat tegoed heeft, zo is ze gewoon.quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waarom zou ze uberhaupt een Freebie te goed hebben? Beloning voor het maken van tv?
Huub is toch niet respectloos tegen Yvette??quote:Op zondag 30 december 2007 15:55 schreef kybe het volgende:
[..]
Naar mijn mening zijn alle drie de mannen in dat huis respectloos naar vrouwen.
PRECIESquote:Op zondag 30 december 2007 16:13 schreef Starlie het volgende:
Het is opzich wel een leuk meisje maar ik snap gewoon niet zo goed dat ze met Huub naar bed gaat maar goed... als het Huub niet geweest was had ze misschien wel bij een ander in bed gelegen.... ze moet het ook lekker zelf weten!
Ze hebben allemaal een freebee gekregen , behalve Huub en Amanda, die hebben het dus nog tegoed.quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waarom zou ze uberhaupt een Freebie te goed hebben? Beloning voor het maken van tv?
Dus dat is jouw referentie-kader? Googlen op "sletjes voor geld"?quote:Op zondag 30 december 2007 15:56 schreef riri het volgende:
[..]
google eens op..sletjes voor geld...deze meiden doen echt alles voor zakgeld....
Zal wel anders gaan als dat youtube filmpje van gister waar een meisje haar vader belde.quote:
Ach dat zal wel zo'n moeder zijn die het allemaal heel normaal vind dat ze haar dochter bij haar one night stand moet ophalen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |