Echt onschuldig zal ze niet zijn maar ze straalt het iig wel uit, dus maak je geen zorgen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Py het volgende:
Tuin ik nu volledig in de onschuld die ze uitstraalt?![]()
Of juist reden te meer om je zorgen te makenquote:Op zondag 30 december 2007 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt onschuldig zal ze niet zijn maar ze straalt het iig wel uit, dus maak je geen zorgen.
Dus? Is het allemaal zo vreselijk erg dan? Die meid heeft een leuke, aparte one night stand. Snap niet waar al die bekrompenheid hier vandaan komt. Het is goddorie bijna 2008 mensen!quote:Op zondag 30 december 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Behalve iedereen die het meisje al kenden.
Dat denk ik welquote:Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Py het volgende:
Tuin ik nu volledig in de onschuld die ze uitstraalt?![]()
Nogmaals: ik vind het niet erg, alleen had ik het niet verwacht.quote:Op zondag 30 december 2007 15:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus? Is het allemaal zo vreselijk erg dan? Die meid heeft een leuke, aparte one night stand. Snap niet waar al die bekrompenheid hier vandaan komt. Het is goddorie bijna 2008 mensen!
Volledig vanzelfsprekend vind ik het ook niet dat ze zich naast het podium kunnen aanmelden om zich on cam te laten neuken.quote:Op zondag 30 december 2007 15:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus? Is het allemaal zo vreselijk erg dan? Die meid heeft een leuke, aparte one night stand. Snap niet waar al die bekrompenheid hier vandaan komt. Het is goddorie bijna 2008 mensen!
Dus het is bekrompen als je het wat raar vindt dat meisjes zich omstebeurt door ene Huub voor de camera laten nemen (al dan niet onder de dekens), nou ok dan maar bekrompenquote:Op zondag 30 december 2007 15:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Iedereen moet maar lekker doen wat hij wilt, maar ik begrijp zo'n meisje gewoon niet.quote:Op zondag 30 december 2007 15:32 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Eerst schrijf je dat je begrijpt hoe het gelopen is en nu weer niet. Wat is het nou?quote:Op zondag 30 december 2007 15:35 schreef Py het volgende:
[..]
Volledig vanzelfsprekend vind ik het ook niet dat ze zich naast het podium kunnen aanmelden om zich on cam te laten neuken.
Wij begrijpen elkaar wel vaker niet.quote:Op zondag 30 december 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst schrijf je dat je begrijpt hoe het gelopen is en nu weer niet. Wat is het nou?
quote:Op zondag 30 december 2007 15:40 schreef Py het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Ik wist niet dat het anno nu op de middelbare scholen al goed voor je reputatie was om je door Huub uit De Gouden Kooi op camera te laten neuken.
Maar ik leef waarschijnlijk nog in 2007 met mijn beeld over Nederlandse meisjes.
Tegenwoordig zijn de meisjes erg vrij en makkelijk, er worden flik pillen geslikt in disco's, en drinken doen ze ook als mannen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ik ook hoor. Ik vind het ook allemaal prima, maar snap het alleen niet. Ik dacht dat Nederlandse meiden altijd heel preuts waren. Is dit meisje doorsnee of een uitzondering?
Liet Amanda zich niet op 1 avond tongen door 7 jongens? Tja....quote:Op zondag 30 december 2007 15:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Zels Amanda vindt het toch ook niet helemaal normaal.
Is dat zo, is me nooit eerder opgevallen.quote:
Hoezo is Huub respectloos? Ze gebruiken elkaar. Wat is daar fout aan? Iemand in elkaar slaan is respectloos. Vrijwillige sex toch nietquote:Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik redelijk modern was maar zal dus wel erg ouderwets zijn.Ik vind dit dus ook absoluut niet gewoon.
Een one night stand oke maar zo op tv???
Huub is totaal respectloos maar die meisjes laten zich gebruiken.Die meiden zeggen dat zij streamers zijn,weten dus dat Huub eerst die hoeren en daarna die Katie in bed had en dan toch meegaan
Amanda heeft nu een toprelaasie maar heeft zelf nog nooit iets gedaan in dat hok? Breek me de bek niet open zeg.quote:Op zondag 30 december 2007 15:43 schreef Marrije het volgende:
Zels Amanda vindt het toch ook niet helemaal normaal.
Was toch 'goede tv'? dus...........quote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda heeft nu een toprelaasie maar heeft zelf nog nooit iets gedaan in dat hok? Breek me de bek niet open zeg.
Ze heeft zo'n beetje iedereen af lopen lebberen die daar binnenkwam en als ze de kans had gekregen was ze er ook het bed mee ingedoken. Ze weet dat Brian para wordt als ze dat doet, daarom laat ze het. Remenber het befincident?
Er zijn bekrompen mensen en er zijn mensen die niet bekrompen zijn. Dat is toch mooi?quote:Op zondag 30 december 2007 15:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus het is bekrompen als je het wat raar vindt dat meisjes zich omstebeurt door ene Huub voor de camera laten nemen (al dan niet onder de dekens), nou ok dan maar bekrompen
Naar mijn mening zijn alle drie de mannen in dat huis respectloos naar vrouwen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:46 schreef Borga het volgende:
[..]
Hoezo is Huub respectloos? Ze gebruiken elkaar. Wat is daar fout aan? Iemand in elkaar slaan is respectloos. Vrijwillige sex toch niet
het is heel normaal voor de jonge meisjes wat betreft sex alles te doen.. waardoor ze hopen ook maar iets daarvoor terug te krijgen....al is het 10 euro....quote:Op zondag 30 december 2007 15:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik redelijk modern was maar zal dus wel erg ouderwets zijn.Ik vind dit dus ook absoluut niet gewoon.
Een one night stand oke maar zo op tv???
Huub is totaal respectloos maar die meisjes laten zich gebruiken.Die meiden zeggen dat zij streamers zijn,weten dus dat Huub eerst die hoeren en daarna die Katie in bed had en dan toch meegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |