En vooral "Veel Boer" en "Weinig Vrouw"quote:Op zondag 30 december 2007 06:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel wat hebben, een soort boer zoekt vrouw begint het te lijken zo
Hetzelfde voor jou Copycatquote:Op zondag 30 december 2007 07:11 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik wens jullie allen alvast een geweldig uiteinde en een fenomenaal begin van 2008.
Tot volgend jaar!
Hoewel nog enigszins vroeg, toch een geweldig uiteinde en een fenominaal nieuwjaar, CC.quote:Op zondag 30 december 2007 07:11 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik wens jullie allen alvast een geweldig uiteinde en een fenomenaal begin van 2008.
Tot volgend jaar!
Zijn we klaar mee.quote:Op zondag 30 december 2007 07:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Samenvatting : Het heeft RTL behaagd Huub weer een neukertje te bezorgen ..... De uitjes van de "DGK Enterprise Show" zijn hoofdzakelijk bedoeld om onbenullige meiden in bed te sleuren. Vrienden van JdM, zoals z'n maatje Voeten doen vooral mee om de Huub-Neuk-Show in stand te houden.
Hetzelfde voor jouquote:Op zondag 30 december 2007 07:11 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Tot volgend jaar!
Lekker bijtijds, maar voor jou ook een gezellig uiteinde en een geweldig 2008quote:Op zondag 30 december 2007 07:11 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Tot volgend jaar!
Aha merciquote:Op zondag 30 december 2007 08:21 schreef Marrije het volgende:
Lieke smeert een broodje in de keuken. Jaap eet ook een hapje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |