Nou ik ben bang dat Huub in dit verhaal wel gelijk had...die types passen totaal niet bij elkaar en zat meer met Amanda te lachen en leuk te doen dan met Liekequote:Op zondag 30 december 2007 05:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Quintin zit daar echt wel deels voor de spotlights, toe. Als je hem in de weer ziet met Lieke zie je ook dat de vonken er allebehalve vanaf springen. Huub geeft dus volmondig toe, gesteund door Jaap. Lieke wil er maar niet aan, want Huub zou het enkelt zeggen om haar te krenken.
hij zal haar straks ook weer blij maken dat ze als meisje geboren isquote:Op zondag 30 december 2007 05:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En daar gaat hij weer met zijn piano-truc tsssssssssssssss
quote:Op zondag 30 december 2007 05:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En daar gaat hij weer met zijn piano-truc tsssssssssssssss
En wat is het verschil tussen Quitin en Katie/Yvet/volgende 18-jarige snolletje? Helemaal niks. Dus hij beledig haar, terwijl bij hem precies hetzelfde gebeurd. Dan kan je jezelf afvragen waarom hij het persé moet zeggen. Antwoord: jaloezie!quote:Op zondag 30 december 2007 05:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Quintin zit daar echt wel deels voor de spotlights, toe. Als je hem in de weer ziet met Lieke zie je ook dat de vonken er allebehalve vanaf springen. Huub geeft dus volmondig toe, gesteund door Jaap. Lieke wil er maar niet aan, want Huub zou het enkelt zeggen om haar te krenken.
vond ik ookquote:Op zondag 30 december 2007 05:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik ben bang dat Huub in dit verhaal wel gelijk had...die types passen totaal niet bij elkaar en zat meer met Amanda te lachen en leuk te doen dan met Lieke
Ik denk en hoop dat Huub gelijk heeftquote:Op zondag 30 december 2007 05:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik ben bang dat Huub in dit verhaal wel gelijk had...die types passen totaal niet bij elkaar en zat meer met Amanda te lachen en leuk te doen dan met Lieke
Lieke wil natuurlijk het omgekeerde bewijzen.... Lieke is te makkelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 05:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, zij (Huub en Jaap) verbinden er geen negatief oordeel aan. Daar zit dus het punt. Het hoeft dan ook niet als belediging ontvangen te worden. Nogmaals, er zit zo bekeken geen verschil tussen Quintin en Yvette, dat hadden zij ook al geconstateerd.quote:Op zondag 30 december 2007 05:44 schreef Day het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen Quitin en Katie/Yvet/volgende 18-jarige snolletje? Helemaal niks. Dus hij beledig haar, terwijl bij hem precies hetzelfde gebeurd. Dan kan je jezelf afvragen waarom hij het persé moet zeggen. Antwoord: jaloezie!
Ik denk dat het meer een ego ding is....het idee dat Lieke niet meer rondloopt als treurwilg maar aan de haal wil gaan met een ander...quote:Op zondag 30 december 2007 05:44 schreef Day het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen Quitin en Katie/Yvet/volgende 18-jarige snolletje? Helemaal niks. Dus hij beledig haar, terwijl bij hem precies hetzelfde gebeurd. Dan kan je jezelf afvragen waarom hij het persé moet zeggen. Antwoord: jaloezie!
Nou ik hoop het ook want ik vind Quinten te leuk voor die zeikerdquote:Op zondag 30 december 2007 05:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat Huub gelijk heeft
Nou, ik vond het wel heel erg overkomen als een trap nageven. Gun haar gewoon een pleziertje, zoals je ze zelf ook hebt, denk ik dan.quote:Op zondag 30 december 2007 05:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, hij verbindt er geen negatief oordeel aan. Daar zit dus het punt. Nogmaals, er zit zo bekeken geen verschil tussen Quintin en Yvette, dat hadden zij ook al geconstateerd.
Quinten/Quintin is inderdaad leuk.quote:Op zondag 30 december 2007 05:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou ik hoop het ook want ik vind Quinten te leuk voor die zeikerd
Ik vond dat schitterend.quote:Op zondag 30 december 2007 05:48 schreef Day het volgende:
[..]
En de woorden: het liefst heb ik dat Lieke in bed smachtend op me ligt te wachten, terwijl ik er op los neukt, maakt het allemaal ook niet positiever.
Over oren gesproken... ik was hem vergeten te plaatsenquote:Op zondag 30 december 2007 05:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zijn rare oren op de koop toe dan maar
Ach, perfect is ook niet alles.quote:Op zondag 30 december 2007 05:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zijn rare oren op de koop toe dan maar
Frodo? We hadden het over Quinten!quote:Op zondag 30 december 2007 05:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Over oren gesproken... ik was hem vergeten te plaatsen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |