Eet smakelijkquote:Op zondag 30 december 2007 09:43 schreef cafca het volgende:
Ik ga ontbijten, en de rest van de dag wel radio luisteren, maar weinig achter de PC. veel plezier hier allemaal
Hebben ze in België niet van die mooie lijsten zodat je kunt zien wat er per uur wordt gedraaid?quote:Op zondag 30 december 2007 09:57 schreef fasthand13 het volgende:
luister net de belgische top 2000, hoor ik een nummer waarvan ik de titel zoek....
ik heb niet veel meer info dan dat het door een dame wordt gezongen, de regel "you can enjoy this magicable feeling" of zoiets in voorkomt en dat het op deze regel na in een andere taal gezonden wordt meen ik... iemand een idee waar ik het over heb?
hier wel maar er staan geen tijden bijquote:Op zondag 30 december 2007 10:02 schreef Diaan73 het volgende:
De site werkt hier trouwens niet eens.
je weet ook niet bij welk nummer in de lijs het ongeveer was?? Dat je weet welk nummer erna kwam?quote:Op zondag 30 december 2007 10:04 schreef fasthand13 het volgende:
[..]
hier wel maar er staan geen tijden bij
midden in de top 2000? lijkt me stugquote:Op zondag 30 december 2007 10:07 schreef fasthand13 het volgende:
jawel Bon Jovi kwam erna, volgens mij met it's my life... maar het nummer dat daarvoor in de lijst stond was niet het nummer dat ik hoorde, volgens mij draaidne ze hem random ineens
dat zou idd vreemd zijn. Misschien kun je het beste even een mailtje naar de radiozender sturen.quote:
Luister je de livestream? Zo ja, heb je wel de goede. Zijn er twee. De ene is live en de ander zijn gewoon random top2000 nummers...quote:Op zondag 30 december 2007 10:07 schreef fasthand13 het volgende:
jawel Bon Jovi kwam erna, volgens mij met it's my life... maar het nummer dat daarvoor in de lijst stond was niet het nummer dat ik hoorde, volgens mij draaidne ze hem random ineens
Het was de TV uitzending, de radioversie dus via de TV...quote:Op zondag 30 december 2007 10:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Luister je de livestream? Zo ja, heb je wel de goede. Zijn er twee. De ene is live en de ander zijn gewoon random top2000 nummers...
quote:Op zondag 30 december 2007 10:27 schreef Fred_B het volgende:
Mogge Allemaal!
Mogguh...quote:Op zondag 30 december 2007 10:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Luister je de livestream? Zo ja, heb je wel de goede. Zijn er twee. De ene is live en de ander zijn gewoon random top2000 nummers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |