quote:Op zondag 30 december 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
selene in afluistermodus
Zie mijn reactie in het Kijkcijferstopic , half uurtje geleden.quote:Op zondag 30 december 2007 03:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, dus de cijfers van de herhaling mag je dus niet zomaar optellen bij de reguliere uitzending. Das nu dus vrij duidelijk
ik merk aan mezelf dat ik me ook erg aan bepaalde mensen irriteer,quote:Op zondag 30 december 2007 03:02 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik was voor Huub maar de laatste tijd vindt ik het een vervelend mannetje.
Dat kan weer veranderen als hij weer wat normaler gaat doen.
En daar is hij nu wel mee bezig.
Ik snap alleen niet dat er hier op bijna elke zin die iemand zegt gereageerd wordt.
En dan ook nog zo negatief.
Dan vraag ik me toch af hoe die mensen zijn die zoveel negatiefs te melden hebben.
Het zal wel verveling zijn of zoiets.
Hebben hun man/vrouw zelf niets te melden blijkbaar.
En toch blijven Huub, Lieke en Jaap de show maken. Als ze zo goed weten dat B&A de winnaars worden moeten ze gewoon B&A de show laten maken.quote:Op zondag 30 december 2007 03:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke geeft het Japio al duidelijk aan : "Brian en Amanda worden de winnaars"
Nou kwa roddel en stoken zitten ze voor mij op hetzelfde niveau.quote:Op zondag 30 december 2007 03:14 schreef Prospera het volgende:
Het enige wat ik heb, is mezelf![]()
[ afbeelding ]
over Amanda: haar spel is mijn spel niet.
Qua Brian is dat niet mijn spel en daar ga ik niet mee spelen.
Jij onderhoud die site toch?quote:Op zondag 30 december 2007 03:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Goh, ze zijn wel actueel op Huubs Log.
En nu: sloap'n
Hij gaat net de vuilnisbak inquote:Op zondag 30 december 2007 03:16 schreef Day het volgende:
Hoe lang bakt Lieke die hamburger?
Ok, voor de mensen die nog twijfels hadden...Het oorsprongkelijke programma-concept is nu dus definitief kapot gemaakt. De redaktie bepaald wie er uit gaat en niet de bewoners...quote:Op zondag 30 december 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke : "Japio, jij weet ook hoe het werkt. Zolang je goed bent voor de show, maar je hier blijven"
Trustels chagrijntje!quote:Op zondag 30 december 2007 03:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Goh, ze zijn wel actueel op Huubs Log.
En nu: sloap'n
Nee, ik krijg een mailtje als er iets nieuws op komtquote:
Trustenquote:
En toch zullen er altijd streamers, users zijn die dit niet zullen gelovenquote:Op zondag 30 december 2007 03:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, voor de mensen die nog twijfels hadden...Het oorsprongkelijke programma-concept is nu dus definitief kapot gemaakt. De redaktie bepaald wie er uit gaat en niet de bewoners...
Toch leuk die out-of-character gesprekken he?
Na 24 maanden komt ook het huis vrij.quote:Op zondag 30 december 2007 03:19 schreef agter het volgende:
kan iemand mij even bijpraten over wat die "24 maanden" inhoudt?
Oww okay...quote:Op zondag 30 december 2007 03:18 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee, ik krijg een mailtje als er iets nieuws op komt
[..]
Trusten
![]()
![]()
Juist, en daarom zie je mij hier steeds minder. Een pijpsessie met Huub is nog nog leuk om te cappen, maar de rest begint mij een beetje te saai te worden ........quote:Op zondag 30 december 2007 03:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, voor de mensen die nog twijfels hadden...Het oorsprongkelijke programma-concept is nu dus definitief kapot gemaakt. De redaktie bepaald wie er uit gaat en niet de bewoners...
Toch leuk die out-of-character gesprekken he?
Bij mij ligt ze op bedquote:Op zondag 30 december 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
Selene staat nog steeds in het trapgat af te luisteren.
een gescripte afluister sessie.quote:Op zondag 30 december 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
Grote kans dat ze nog een keer de spil in het verhaal gaat worden.quote:Op zondag 30 december 2007 03:24 schreef Day het volgende:
En toch, hè....toch is Lieke heel gewiekst.
Lieke wil Brian meenemen? Waarheen?quote:Op zondag 30 december 2007 03:24 schreef Prospera het volgende:
Lieke wil ondanks het paardenbakincident toch Brian meenemen.
Jaap wil als het toch zo gaat, dan wel naar een andere kooi, zelfs zonder luxe.
Jaap gaat bellen hoelaat Huub en Brian komen.
quote:Op zondag 30 december 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Staat je beeld niet stil ?quote:Op zondag 30 december 2007 03:23 schreef Prospera het volgende:
Ik vind d'r wel mooi en lief, maar vertrouw haar voor geen meterquote:Op zondag 30 december 2007 03:24 schreef Day het volgende:
Ik denk naar de finale want daar ging het gesprek over.quote:Op zondag 30 december 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke wil Brian meenemen? Waarheen?
Meenemen naar de finale.quote:Op zondag 30 december 2007 03:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieke wil Brian meenemen? Waarheen?
Ja, toch goed gehoord. Nee, dat wil er hier niet in. Die heks is krankjoremquote:Op zondag 30 december 2007 03:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk naar de finale want daar ging het gesprek over.
Liever Brian dan Huub voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |