Ik zal zelf beginnen:
* Van Bommel (kan alles flikken en is zwaar arrogant)
* Kezman (lelijk stuk Balkan tuig, kan beter liedjes gaan zingen over zeemannen )
* Zlatan (miskoop/miskleum van de eeuw)
* Wamberto (Sinterklaas is een van zijn pieten vergeten)
* Vreven (als je die mislukte indiaan hoort praten lach je je ziek)
* Leonardo 1 (hij mag dan wel Feyenoorder zijn maar gedraagt zich nu al als een omhooggevallen wereldtopper)
Er zullen er vast nog meer zijn!
Jeetje wat denk je nou dat je een toffe Topic hebt geopend met je zogenaamde ruige prietpraat!
Hallo!? Een beetje tof tof doen hier! verstand van voetbal heb je al evenmin,of niet? stuk crapuul!!
Sommigen hebben last van de vallende ziekte, anderen zijn matenaaiers 1ste klas, en een paar kunnen handen niet thuishouden of natrappen niet laten.
quote:Ach gut, heb ik je cluppie soms beledigd?
Op maandag 25 februari 2002 19:45 schreef Bobic het volgende:
Jeetje wat denk je nou dat je een toffe Topic hebt geopend met je zogenaamde ruige prietpraat!
Hallo!? Een beetje tof tof doen hier! verstand van voetbal heb je al evenmin,of niet? stuk crapuul!!
Ik vraag me alleen af aan welke spelers supporters door het land heen irriteren! Mag dat soms niet?
Leonardo komt ook van 'mijn' cluppie, en ik irriteer me ook scheel aan die vent!
Maar het is al donker buiten, dus ben je stiekem achter de computer gekropen Bobic? Pas maar op dat mamma je niet betrapt anders geen Teletubbies voor jou de eerste weken!
en hij mist alles en staat steeds in de basis in de hoop als ie scoort dat alles dan weer goed is net zoals in de voorbereiding toen ie 3 x per wedstrijd scoorde..
quote:Spelers die jij hier op noemt irriteer ik me ook aan..!!!
Op maandag 25 februari 2002 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wil wel eens weten aan welke spelers iedereen zich irriteert, zowel op als buiten het veld!Ik zal zelf beginnen:
* Kezman (lelijk stuk Balkan tuig, kan beter liedjes gaan zingen over zeemannen)
* Leonardo 1 (hij mag dan wel Feyenoorder zijn maar gedraagt zich nu al als een omhooggevallen wereldtopper)Er zullen er vast nog meer zijn!
Ook Nordin Boukhari vind ik nogal irritant!
Vooral die actie vorig seizoen met Kalou was zwaar matig!
Hebben ze het bij studio sport over 'een voetballer met passie' FLIKKER TOCH OP MAN!! Het is gewoon een oridinaire schopper. Volgens mij wordt die klootzak ook vaak de hand boven het hoofd gehouden door scheidsrechters. Kan me niet herrineren dat hij ooit rood heeft gehad.
quote:als utregter vind ik vreven niet irritant want vreven ruleert. leonardo vink een eikel
Ik wil wel eens weten aan welke spelers iedereen zich irriteert, zowel op als buiten het veld!Ik zal zelf beginnen:
* Kezman (lelijk stuk Balkan tuig, kan beter liedjes gaan zingen over zeemannen)
* Leonardo 1 (hij mag dan wel Feyenoorder zijn maar gedraagt zich nu al als een omhooggevallen wereldtopper)Er zullen er vast nog meer zijn!
---
Geen speler maar scheidsrechter..
Erger me ALTIJD maar dan ook ALTIJD aan LUINGE..
Bossen en Braamhaar passen ook wel in bovenstaande rijtje..
quote:zeker weten!
Op maandag 25 februari 2002 20:35 schreef CAZZO het volgende:
Met stip op 1 Zlatan Ibrahimovic
Hij is gewoon zo zwaar irritant...
Koeman: op trainingen laat hij fantastische dingen zien!
Nou......waar blijven die in de wedstrijd dan?ż?
Wat een enorme lul is die vent. In principe misschien best een redelijke speler alleen die enorme arrogantie en schoppen wat die kerel doet. En van scheidsrechters mag hij alles, zou best wel zijn omdat hij bij P$V speelt. Ik zal hem echt niet missen als hij volgend jaar in het buitenland speelt, zou echt een verbetering van de competitie zijn.
quote:NEEEEEEEEE.... Vreven is TOP... Hij deinst er tenminste niet van terug om zijn tegenstander een "tikkie" te geven... en dat lijdt meestal tot meerdere "tikkies". Maar ja, iedereen natuurlijk zijn eigen mening.
Op maandag 25 februari 2002 20:08 schreef Swordfish het volgende:
Ikdus heel erg op de hierboven al eerder genoemde heer Vreven van FC Utrecht.
Geen fout woord over die club, alleen die klootzak is wat mij betreft echt de kwal van de eredivisie.
quote:Kan ik me volledig bij aansluiten.
Op maandag 25 februari 2002 22:09 schreef DavyT het volgende:
BY FAR: Mark van BommelWat een enorme lul is die vent. In principe misschien best een redelijke speler alleen die enorme arrogantie en schoppen wat die kerel doet. En van scheidsrechters mag hij alles, zou best wel zijn omdat hij bij P$V speelt. Ik zal hem echt niet missen als hij volgend jaar in het buitenland speelt, zou echt een verbetering van de competitie zijn.
Verder nomineer ik Mourad van Den Bosch, bahbah irritant mannetje. Wat mijn eigen club betreft, die Zlatan mogen ze gelijk weer verkopen.
De smerigste voetballer die er op de Nederlandse velden rondloopt! Maakt tegenwoordig meer achterbakse en gemene overtredingen dan dat hij voetbalt!
Het is dat hij z'n snorretje een paar jaar geleden heeft afgeschoren, anders zou ik nu een hele foute vergelijking kunnen maken! Had net zo goed een Duitser kunnen zijn!
Het broertje van Jeremies en Matthaus!
verder nog:
BOSVELT
VAN GOBBEL
VAN HOOIJDONK (omhooggevallen "superster")
quote:Leg eens uit wat er arrogant is aan Bosvelt en van Gobbel...die begrijp ik niet? Van Hooijdonk is zeker een irritant ventje...
Op dinsdag 26 februari 2002 12:43 schreef tokoboy het volgende:
Als ajacied zeg ik toch echt ook:
ibrahimovic...verder nog:
BOSVELT
VAN GOBBEL
VAN HOOIJDONK (omhooggevallen "superster")
Verder is van Bommel echt de arrogantste klootzak die er rondloopt op deze velden. Hij kan alles ongestraft doen en zit altijd maar te zeiken bij de scheidsrechters...triest gevalletje...
Vreven en van der Schaaf zou ik wel graag zien spelen bij Feyenoord. Die zullen er niet misstaan denk ik..
MARK VAN BOMMEL
Wat een zeikn#cht is dat!
quote:bosvelt is een arrogante lelijkerd die veel te hoog word ingeschat en ook al zo begint te praten (mijn mening dan he)
Op dinsdag 26 februari 2002 14:42 schreef Cart_man het volgende:[..]
Leg eens uit wat er arrogant is aan Bosvelt en van Gobbel...die begrijp ik niet? Van Hooijdonk is zeker een irritant ventje...
Verder is van Bommel echt de arrogantste klootzak die er rondloopt op deze velden. Hij kan alles ongestraft doen en zit altijd maar te zeiken bij de scheidsrechters...triest gevalletje...
Vreven en van der Schaaf zou ik wel graag zien spelen bij Feyenoord. Die zullen er niet misstaan denk ik..
van gobbel is gewoon niet zo geliefd bij (een deel van) het ajax publiek. Heeft verder eigenlijk niet zoveel met arrogantie te maken denk ik.
van bommel is trouwens ook 1 v.d. ergste.
en vreven is inderdaad wel zo'n feyemoord schoffie....en van mij mag ie erheen gaan ook, want voetballend stelt die jongen natuurlijk niet zoveel voor.
Waarom vind men van halst nou weer arrogant? hij heeft verdomme 2 jaar buiten de basis gestaan zonder te zeiken en arrogant te doen, noemt men hem (eenmaal weer terug) opeens een arrogante lul.....dit snap k niet
quote:Mee eens.
Op Wednesday 27 February 2002 11:51 schreef Krisman het volgende:
De irritantste? Das duidelijk das Pi-Air.
Beetje lopen klooien de hele wedstrijd...
Vreven vind ik wel gaan. Maakt mooie, vieze overtredingen, en de scheidsrechters rekenen ook daadwerkelijk met hem af om wat hij doet...en hij doet op zijn beurt daar weer niet moeilijk over.
Van Bommel erger ik me niet zo aan. Soms wel, maar alleen als hij (idd) zooo ongelooflijk arrogant doet.
Verder heb ik het schurft aan Foppe Boppe, maar dat is geen speler.
Bosvelt is een soort Vreven, maar dan beter in voetbal
De ergste knakker aller tijden is toch wel Frank Rijkaard...
Kon niet voetballen en nu helpt hij elk voetballend team om zeep met zijn "coachtalenten".
Peter van Vossen moeten ze ook wegsgoppfen van de velden, want die ouwe zak is geen ene sodemieter meer waard...
Hee, scouts van Ado...missgien wat voor jullie??
Hehehehe
Zlatan let ik niet zoveel op. Dat komt ook doordat ik 9 van de 10 keer alleen maar de goals op TV zie, en dan zie je HEM nooit!!!
De beste verdediger aller tijden qua spel en hardheid is toch wel Adrie van Tiggelen alias de Spijker.
Paauwe begint zich toch ook al te ontwikkelen als een echte verdediger...
Misschien is Zlatan trouwens ook wel wat voor de Amsterdam Admirals...Wel tussen die twee palen, maar dan een flink eind boven die lat...hmmm, of Seedorf
quote:Wat een geblaat van iemand die met het IQ van een zak aardappelen.
Op Wednesday 27 February 2002 14:35 schreef IQwazda het volgende:
Peter van Vossen moeten ze ook wegsgoppfen van de velden, want die ouwe zak is geen ene sodemieter meer waard...
Hee, scouts van Ado...missgien wat voor jullie??
Hehehehe
quote:*proest*
Op woensdag 27 februari 2002 14:35 schreef IQwazda het volgende:
De ergste knakker aller tijden is toch wel Frank Rijkaard...
Kon niet voetballen en nu helpt hij elk voetballend team om zeep met zijn "coachtalenten".
Anywee irriteren doen Vreven, v Galen en Zlatan(zeker na afgelopen zondag eerst een megakans verprutsen en gelijk in de volgende actie alweer gefrustreerd doen en kans op rood maken en ooknog met je stomme kop in buitenspel positie gaan staan om te scoren
Machlas maakte hem thank god
)
quote:van Gobbel is al weet ik hoe lang afgekeurd voor betaald voetbal, die telt dus niet meer mee...
van gobbel is gewoon niet zo geliefd bij (een deel van) het ajax publiek. Heeft verder eigenlijk niet zoveel met arrogantie te maken denk ik.
Op 1 met stip staat bij mij Tieme Klompe. Die gast schopt echt alles wat ie tegenkomt onderuit. Verder komt ie, in het veld, gewoon over als een arrogante boer.
Van Bommel mag ook snel opzouten wat mij betreft, en Kezman hoort ook in het rijtje thuis, met z'n irritante "ikke ikke ikke" gebaartje als ie weer zo'n geluksgoaltje scoort.... GADVERDAMME
Ach, d'r zijn er zoveel irritant.
HEUJ!
quote:Niks mis met BOUMA! Bouma kan goed goed voetballen.
Op woensdag 27 februari 2002 23:51 schreef DaRealMac het volgende:
Opperkneus Wilfred Bouma
Ik vind Pierre van Hooydonk ofzo een sukkel. Maar dat komt misschien omdat ie zo goed is
Met stip op 1 dus.
Machlas mag sinds afgelopen week op 2. (En nee, ik ben geen Feyenoorder)
gehoord van zijn vrouw ...
Heya Den Bosch
quote:en wanneer mag dat incident dan wel niet hebben plaatsgevonden?
Op vrijdag 08 maart 2002 16:38 schreef Kwaruteru het volgende:ik bent ajax-fan maar ehhh
sinds die Jan van Halst, Jari Litmanen met z'n ellebogen naar de grond heeft gewerkt kan hij wat mij betreft...
quote:redelijk compleet lijstje al ben ik het met Vreven helemaal niet eens.
"Stijn gooi je haar los maak ons gek"
das er 1 die er tenminste in durft te gaan.
Van Zlatan ben ik ook nog niet zeker. hij heeft tot nu toe natuurlijk wel 0,0 gepresteerd maar ik hoop toch dat hij een beetje los komt want ik heb em een paar x in Zweden zien voetballen en hij kan echt wel wat.
Van Wamberto snap ik helemaal nix. het ziet er niet uit wat die gast doet maar om de 1 of andere reden staat ie toch elke x in de basis en hij scoort ook nog vrij regelmatig.
en ohwjah dan hebben we nog Van Bommel.
wat een sukkel vindt ik dat zeg.
Beetje lopen huilen als ie een tikje krijgt enzo. Terwijl ie er soms zelf ook redelijk in gaat. Bijna Italiaans.
Hij kan ook wel aardig voetballen dus hij heeft dat helemaal niet nodig. beetje jammer.
Bruggink is net zo'n figuur als Van Bommel alleen dan met minder mogelijkheden.
quote:
Op vrijdag 08 maart 2002 14:06 schreef SanderThomas het volgende:
Ook Zlaten heeft cursus Jomanda-Healing gevolgd
quote:*pakt boterham en wacht in spanning op de verdere loop van dit verhaal
Op vrijdag 08 maart 2002 20:22 schreef CAZZO het volgende:
en wanneer mag dat incident dan wel niet hebben plaatsgevonden?
Zeker na zijn zielige gedrag tegen De Graafschap! Griekse Vallende Zwaan!
Ik irriteer me trouwens ook aan Van Halst en het feit dat hij eerst door heel ajaks wordt uitgekotst en nu is ie ineens weer "de man"!
quote:Wat is er mis met Jantje van Halst?
Op woensdag 13 maart 2002 14:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Machlas mag wat mij betrefd ook met stip op een binnen komen!Zeker na zijn zielige gedrag tegen De Graafschap! Griekse Vallende Zwaan!
Ik irriteer me trouwens ook aan Van Halst en het feit dat hij eerst door heel ajaks wordt uitgekotst en nu is ie ineens weer "de man"!
Verder vind ik Van Vossen een irritante vent, maar voor De Graafschap is ie goud waard.
Verder even tegengas: ik vind Van Bommel zonder enige twijfel de beste speler van de Nederlandse competitie, voor hem ga ik naar het stadion. Natuurlijk heeft hij irritante trekjes, maar het is opvallend dat alleen supporters van tegenstanders van PSV die opmerken. Iedere club in de Eredivisie zou beter gaan voetballen met een Van Bommel in je team.
Dat mensen hem weg willen uit de Eredivisie door zijn arrogantie, dat is een persoonlijek mening, maar mensen die zeggen dat de Eredivisie beter af zou zijn zonder Van Bommel zijn zo blind als het maar zijn kan.
quote:Co Adriaanse kotste hem uit niet AJAX
Op woensdag 13 maart 2002 14:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Machlas mag wat mij betrefd ook met stip op een binnen komen!Zeker na zijn zielige gedrag tegen De Graafschap! Griekse Vallende Zwaan!
quote:Uitgekotst klopt ook niet helemaal.
Op woensdag 13 maart 2002 16:42 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Co Adriaanse kotste hem uit niet AJAX
Verder van hooydonk, ono, en vreven.. van AJAX heb ik het niet zo op zlatan..
en zo vast nog een heleboel....
Maar goed, Lurling is met afstand toch echt de verschrikkelijkste persoon die er rondloopt op de Nederlandse voetbalvelden. Bah! Heb nog steeds de stille hoop dat ie ooit een keer een sprintje abrupt beëindigd door zijn schedel stuk te lopen op een doelpaal.
quote:Als we de eerste divisie ook meerekenen dan schuif ik Henkie Vos naar voren. In Roosendaal liep ie heel uitdagend langs het Den Haag-vak met een eng gebaar richting ons, de supporters. Hij provoceerde tot in het uiterste, wat een eng geniepig mannetje is dat!
Op donderdag 14 maart 2002 00:23 schreef Ungeheuer het volgende:
Ik snap die dweperij met / verheerlijking van Vreven echt niet. Misselijk figuur. Schopt zelf maar al te graag iemand doormidden. Is op zich niet zo veel mis mee. Het irritante aan hem is dat wanneer hij ook maar een vinger in zijn rug voelt hij ter aarde stort, doorrolt en gilt als een speenvarken. Erg annoying.Maar goed, Lurling is met afstand toch echt de verschrikkelijkste persoon die er rondloopt op de Nederlandse voetbalvelden. Bah! Heb nog steeds de stille hoop dat ie ooit een keer een sprintje abrupt beëindigd door zijn schedel stuk te lopen op een doelpaal.
quote:Oeh damn! Heb opeens flashbacks van zigeunerjong Van der Vaart die voor Vak ZI zijn doelpunt kwam vieren. Na afloop van de wedstrijd is de spelersbus van Ajax gesloopt en in paniek weggereden. In alle haast is Co Adriaanse achter gelaten in Groningen. Helaas is het zigeunerjong het niet afgeleerd want hij schijnt dat vaker te doen. Doelpuntje vieren voor het vak met fanatieke aanhang.
Op donderdag 14 maart 2002 00:58 schreef Hagenees het volgende:[..]
Als we de eerste divisie ook meerekenen dan schuif ik Henkie Vos naar voren. In Roosendaal liep ie heel uitdagend langs het Den Haag-vak met een eng gebaar richting ons, de supporters. Hij provoceerde tot in het uiterste, wat een eng geniepig mannetje is dat!
Het gevolg was, en dit is dus echt volkomen de fout van Vos, dat er zo'n 50 stoeltjes door de lucht vlogen, het vak van RBC na afloop bestormd werd en engerdje Vos onder politiebegeleiding (na twee uur wachten) naar huis moest worden gebracht.....hopelijk heeft die lul z'n lesje geleerd! (in de returnwedstrijd heeft ie zich inderdaad koest gehouden, hehehe....
Zo dan heb ik ze allemaal wel gehad denk ik...maar bij mij staat op stip nummer 1 Sikora....wat vind ik dat een irritant ventje zeg. :#
quote:Waarom dat dan
Op woensdag 13 maart 2002 17:01 schreef devvos het volgende:
ono
quote:Van deze spelers heb ik geen idee wat je er irritant aan kan vinden kan je uitleggen waarom je dat vind?
Op donderdag 14 maart 2002 01:38 schreef Intel het volgende:
Kreek
van der Luer
Ooijer
Knopper
Smolarek
van Wonderen
1 Sikora....wat vind ik dat een irritant ventje zeg. :#
quote:wat zul jij met veel plezier naar het voetballen kijken
Kezman
Vreven
Bruggink
van Bommel
Pauwwe
van der Hoorn
Kreek
Zlatan
Bosvelt
Leonardo I
van der Luer
Ooijer
Knopper
Smolarek
Tomasson
van Wonderen
Vogel
Lurling
Sikora
van Wanrooij
Schops
Pothuizen
Moens
van Galen
Vrede
BlinkerZo dan heb ik ze allemaal wel gehad denk ik...maar bij mij staat op stip nummer 1 Sikora....wat vind ik dat een irritant ventje zeg. :#
quote:-flamen doe je maar ergens anders-
Op donderdag 14 maart 2002 01:15 schreef Ungeheuer het volgende:[..]
Oeh damn! Heb opeens flashbacks van zigeunerjong Van der Vaart die voor Vak ZI zijn doelpunt kwam vieren. Na afloop van de wedstrijd is de spelersbus van Ajax gesloopt en in paniek weggereden. In alle haast is Co Adriaanse achter gelaten in Groningen. Helaas is het zigeunerjong het niet afgeleerd want hij schijnt dat vaker te doen. Doelpuntje vieren voor het vak met fanatieke aanhang.
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:49]
quote:ach ach...Calimero! Wordt er een mening gegeven, krijg je dit!
Op maandag 18 maart 2002 09:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
-quote verwijderd-
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:50]
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:50]
quote:Nou ik vind Kreek, Knopper en Ooijer ook verschrikkelijk irritante... ze hebben een foute arrogante uitstraling..
Op donderdag 14 maart 2002 15:04 schreef Machiel het volgende:[..]
Kreek
van der Luer
Ooijer
Knopper
Smolarek
van Wonderen
1 Sikora....wat vind ik dat een irritant ventje zeg. :#[..]
Van deze spelers heb ik geen idee wat je er irritant aan kan vinden kan je uitleggen waarom je dat vind?
quote:vdvaart komt toch uit een kamp of niet dan
ik ben trouwens TEGEN censuur
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:52]
quote:Hai jonkje toch.
Op maandag 18 maart 2002 09:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
-quote verwijderd-
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:52]
Ik geloof een jaar of twee geleden, toen voetbalde Jan nog bij.. twente? En toen in een duel met Jari met zijn ellebogen gebruikte om Litmanen naar de grond te werken..
quote:Zo kan ik ook nog een hele hoop oude koeien uit de sloot halen!
Op maandag 18 maart 2002 12:54 schreef Kwaruteru het volgende:
Even over Jan van Halst, en Litmanen..Ik geloof een jaar of twee geleden, toen voetbalde Jan nog bij.. twente? En toen in een duel met Jari met zijn ellebogen gebruikte om Litmanen naar de grond te werken..
- Het vingertje van Gorter.
- De elleboog van Wouters op het gezicht van Gazza.
- De "hoe werk ik iemands carierre naar de klote" slidings van M. van Bommel.
Iedere voetballer hebben wel wat op hun kerfstok..
Jantje van Halst speelt, sinds ie weer bij het team zit, ongelovelijk STERK..Tegen de Friezen roeleerde hij het middenveld op meesterlijke wijze..En z'n assist op Mido natuurlijk.. Een doelpunt van de voet van Jantje van Halst gaat niet lang op zich laten wachten denk ik..
Liefst volgende week, een lekkere pegel vanaf een meter of 20.. SWEET!
quote:Ouwe Koeien,Jari voetbalt al 3 jaar niet meer bij Ajax.
Op maandag 18 maart 2002 12:54 schreef Kwaruteru het volgende:
Even over Jan van Halst, en Litmanen..Ik geloof een jaar of twee geleden, toen voetbalde Jan nog bij Twente.En toen in een duel met Jari met zijn ellebogen gebruikte om Litmanen naar de grond te werken..
quote:Kan aan mij liggen, maar daar heb ik nog nooit van gehoord!
Op maandag 18 maart 2002 17:36 schreef hounddog het volgende:
Thomassen
quote:
Op maandag 18 maart 2002 20:03 schreef CAZZO het volgende:[..]
En Jantje is altijd fair dus er zal wel een gegronde reden voor zijn geweest om Jari naar de grond te werken.
quote:Wie is dat, waar voetbalt hij?
Op maandag 18 maart 2002 17:36 schreef hounddog het volgende:
Thomassen
quote:Rechtsback van Scheveningen 3.
Op dinsdag 19 maart 2002 12:57 schreef Luni het volgende:[..]
Wie is dat, waar voetbalt hij?
quote:eeeeeehh, doe niet zo flauw.. Het is toch mijn mening?
Op maandag 18 maart 2002 20:03 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ouwe Koeien,Jari voetbalt al 3 jaar niet meer bij Ajax.
En Jantje is altijd fair dus er zal wel een gegronde reden voor zijn geweest om Jari naar de grond te werken.
Ik heb soms het gevoel dat hij bewust de bal niet naar Bergkamp wil spelen omdat hij dan laat zien dat ie 10000x beter is dan hem.
Kortom: een gierige ego-tripper !
quote:Ik ben het helemaal met je eens aleen wat betreft van der Vaart niet: Wat is er nou weer irritant aan v/d Vaart ???? Hij speelt goed, hij is een teamplayer, geen gemene dingen. Is dit jaloezie of .....?
Op dinsdag 19 maart 2002 14:29 schreef huupke het volgende:
Aanvallers:
1. Machlas lijkt wel een duitser met zijn vieze zwaluws
2. Zlatan met zijn vieze gore trucjes zoals ellebogen e.d.
Middenvelders:
1 Wie van Bommel zegt moet ook Bosvelt zeggen 2 precies dezelfde spelers de ene is alleen iets beter
2 Van der Vaart, ik vind het persoonlijk maar een vies verwend kampertje![]()
Verdedigers:
1. Vreven, hoef ik denk ik niet al teveel over te zeggen.
2. Jeffrey van As, gewoon een lomp varken
quote:Ja, eigen schuld van die stoeltjes! hadden ze maar geen stoeltje moeten worden!
Op donderdag 14 maart 2002 00:58 schreef Hagenees het volgende:[..]
Als we de eerste divisie ook meerekenen dan schuif ik Henkie Vos naar voren. In Roosendaal liep ie heel uitdagend langs het Den Haag-vak met een eng gebaar richting ons, de supporters. Hij provoceerde tot in het uiterste, wat een eng geniepig mannetje is dat!
Het gevolg was, en dit is dus echt volkomen de fout van Vos, dat er zo'n 50 stoeltjes door de lucht vlogen, het vak van RBC na afloop bestormd werd en engerdje Vos onder politiebegeleiding (na twee uur wachten) naar huis moest worden gebracht.....hopelijk heeft die lul z'n lesje geleerd! (in de returnwedstrijd heeft ie zich inderdaad koest gehouden, hehehe....
quote:ja pure jaloezie ......
Op dinsdag 19 maart 2002 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik ben het helemaal met je eens aleen wat betreft van der Vaart niet: Wat is er nou weer irritant aan v/d Vaart ???? Hij speelt goed, hij is een teamplayer, geen gemene dingen. Is dit jaloezie of .....?
quote:Je zou het haast denken ja..
Op dinsdag 19 maart 2002 14:59 schreef huupke het volgende:[..]
ja pure jaloezie ......
quote:niet dus ben dus niet voor feijnoord maar dus voor PSV. Ik vind het gewoon een irritant ventje ook in zijn interviews die hij geeft..
Op dinsdag 19 maart 2002 15:04 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je zou het haast denken ja..
Ik zie niet in wat er irritant aan hem is?
Tenzij je voor Feyenooit bent, dan zou ik de frustratie begrijpen..
Zlatan en v.d.Vaart scoorden de 0-1 en 0-2 in ROTterdam, en Machlas kwam met die wereldactie in Amsterdam..
Je hebt ze alle 3 in je rijtje..
Klote speler (Gouden gids):
Hofstede (ik dacht Emmen)(wat een lul!!!)
Goede Spelers (ere divisie):
Vd Vaart natuurlijk (Ajax)
Van Persie (Feijenoord)
Van den Hoorn! (Fc Den Bosch)(DE veteraan!)
Goede speler (gouden gids):
Mihci (eindhoven)----> komt van Fc Den Bosch (zijn eerste 4 wedstrijden iets van 8 goals gescoort. en is nu nog trefzeker)
quote:Ik ben de eerste die toegeeft dat Vd Hoorn na de winterstop en stuk minder speelt als daarvoor, maar niet voor niets staat hij op de VI-waarderingslijst zo hoog!
Op dinsdag 19 maart 2002 16:36 schreef _Fulton_ het volgende:
kijk nou, iemand die FC Den Bosch heet
Fred van de Hoorn, laat me nie lachen
ik nomineer Harris Huizingh als beste speler aller tijden
Zlatan Ibrahimovic. .
Redenen zijn hier niet nodig dacht ik zo.
quote:Ik ook, want als hij aan de bal komt is er toch altijd een bepaalde dreiging die er vanaf straalt.
Op dinsdag 19 maart 2002 17:09 schreef CAZZO het volgende:
Ik vind het zeer irritant dat Zlatan de laatste tijd zo weinig aan spelen toekomt.
quote:......zei hij Sarcastich !
Op dinsdag 19 maart 2002 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hopen dat Ajax hem tegen FCDB nog een keertje opstelt
quote:Ja de dreiging dat zijn elleboog weer eens bij iemand in het gezicht beland.
Op dinsdag 19 maart 2002 17:15 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik ook, want als hij aan de bal komt is er toch altijd een bepaalde dreiging die er vanaf straalt.
quote:dreigend balverlies, dreigend gat in het gras, dreigende blessures, etc
Op dinsdag 19 maart 2002 17:46 schreef CAZZO het volgende:[..]
Ja de dreiging dat zijn elleboog weer eens bij iemand in het gezicht beland.
- Theo Janssen
- Sjaak Polak
- Barry Van Galen
- Max Huiberts
- Nordin Boukhari
quote:alias karata henkie
Op dinsdag 19 maart 2002 14:42 schreef Redman het volgende:
Henk Fraser.
quote:Nee jij met je groningen! (das toch harris huizingh?)...ga toch fietsen
Op dinsdag 19 maart 2002 16:36 schreef _Fulton_ het volgende:
kijk nou, iemand die FC Den Bosch heet
Fred van de Hoorn, laat me nie lachen
ik nomineer Harris Huizingh als beste speler aller tijden
quote:Fulton is van SC Heerenveen,de club waar Harris zijn laatste 2 seizoenen in het betaald voetbal doorbracht.
Op dinsdag 19 maart 2002 19:13 schreef FCDB het volgende:[..]
Nee jij met je groningen! (das toch harris huizingh?)...ga toch fietsen
...
FC Den Bosch is altyd nog een van de verrassende ploegen van het seizoen!!
Enne je ondertitel is wel heel erg gejat van Millwall,maar gaat zeker wel op voor de BlueBaggerDragons dit seizoen.
quote:Dat ik Harris zei was ironisch bedoelt
Op dinsdag 19 maart 2002 19:13 schreef FCDB het volgende:[..]
Nee jij met je groningen! (das toch harris huizingh?)...ga toch fietsen
...
FC Den Bosch is altyd nog een van de verrassende ploegen van het seizoen!!
quote:Vd Hoorn heeft voor de winterstop uitstekend gespeeld, zelfs de heren van de VI konden daar niet onderuit.
Op dinsdag 19 maart 2002 19:35 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
Dat ik Harris zei was ironisch bedoelt
![]()
komop zeg, jij met je van den Hoorn
quote:Ja? Weet iedereen wel hoor....
Op dinsdag 19 maart 2002 21:49 schreef FCDB het volgende:
en nu nog iets...
Blue - White ---> kleuren van Den Bosch
Dragons ---> staTions draak (maar die ken je vast niet want je komt de deur niet een uit!)
quote:Harris heeft 12 jaar bij Groningen gespeelt.
Op dinsdag 19 maart 2002 21:40 schreef FCDB het volgende:
enne volgens mij heeft harris huizing wel voor groningen gespeelt :S ... weet et niet zeker
quote:StaTionsdraak
Op dinsdag 19 maart 2002 21:49 schreef FCDB het volgende:
en nu nog iets...
Blue - White ---> kleuren van Den Bosch
Dragons ---> staTions draak (maar die ken je vast niet want je komt de deur niet een uit!)
quote:Dat is dus de stationsdraak
Op woensdag 20 maart 2002 00:13 schreef CAZZO het volgende:[..]
StaTionsdraak
nee dat zegt me weinig,ken wel die vage draak uit dat logo van Den Bosch.
weet je dat ook weer!
zo, nu heb ik de 3 grote clubs gehad, nu ff de 2 scheidsen die standaard TEGEN me cluppie fluiten
Luinge
Jol
quote:Hmmm, ik kan me toch een bepaald iemand bedenken die ajaks toch behoorlijk heeft gematst tegen Feyenoord door het geven van een onterrechte penalty.
Op woensdag 20 maart 2002 15:30 schreef Doopy-X- het volgende:zo, nu heb ik de 3 grote clubs gehad, nu ff de 2 scheidsen die standaard TEGEN me cluppie fluiten
Luinge
Jol
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En die heette ook JOL!
quote:Dick "hoerejong" Jol fluit juist TEGEN Ajax (Behalve tegen de kakkerlakken)
Op woensdag 20 maart 2002 15:47 schreef Hagenees het volgende:
Jol is in z'n vrije tijd voor Aj#x.
quote:YEP,
Op donderdag 21 maart 2002 12:28 schreef Rocket Ride het volgende:
De meest irri speler van het moment is Van Bommel! Zonder concurrentie!
quote:In de leader van Studio Neus voor de wedtrijd van vanavond lieten ze ook die val zien van hem nadat Van Persie heb flink geschupt had!
Op donderdag 21 maart 2002 12:28 schreef Rocket Ride het volgende:
De meest irri speler van het moment is Van Bommel! Zonder concurrentie!
Heeeeeeerlijk om te zien!
quote:HEY!
Op donderdag 21 maart 2002 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alleen van zijn Limburgse boeren rotkop moet ik al-en
Niks tegen Limbo's!
Hij heeft gewoon een Moffenkop!
quote:Daar kan ik ook van genieten! Ik denk (en hoop) dat een paar smerige verdedigers in het land waar hij volgend jaar speelt hem finaal naar de klote schoppen!
Op donderdag 21 maart 2002 12:29 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
In de leader van Studio Neus voor de wedtrijd van vanavond lieten ze ook die val zien van hem nadat Van Persie heb flink geschupt had!
Heeeeeeerlijk om te zien!
quote:Mark van Bommel Breek je Been!
Op donderdag 21 maart 2002 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Daar kan ik ook van genieten! Ik denk (en hoop) dat een paar smerige verdedigers in het land waar hij volgend jaar speelt hem finaal naar de klote schoppen!
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 15:47 schreef Hagenees het volgende:
Jol is in z'n vrije tijd voor AJAX.
Mark van Bommel - Verwaande kwast!! Vind zichzelf veel te goed.
Mateja Kezman - Over het paard getild opdondertje!!
Paul Bosvelt - Is op zich een goede voetballer, maar hij heeft een arrogante uitstraling en kan erg smerig spelen af en toe.
Ebi Smolarek - Sorry hoor, maar wat een eikel.
En een heel groot deel van het Nederlands elftal, ok de meesten spelen dan niet in de KPN eredivisie, maar ik wilde ze toch even noemen, verdienen samen honderden miljoenen, maar als je hun spel af en toe ziet zou je zeggen dat het amateurs zijn!!! Die hele houding van die spelers irriteert me!
quote:Kan je niet lezen ofzo?
Op donderdag 21 maart 2002 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dick "hoerejong" Jol fluit juist TEGEN Ajax (Behalve tegen de kakkerlakken)
quote:Toch jammer dat John de Wolf nooit zijn been heeft gebroken.
Op donderdag 21 maart 2002 12:35 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Mark van Bommel Breek je Been!
2.Mark van Bommel 17 stemmen
3.Kezman 11 stemmen
4.Vreven
en Leonardo I 9 stemmen
6.van Galen
en van Hooydonk 6 stemmen
8.Lurling 5 stemmen
9.Wamberto
Bosvelt
Machlas
Tomasson 4 stemmen
13.van Halst
en Bruggink 3 stemmen
15.Boukhari
Vrede
Janssen
van Vossen
Huiberts
van de Luer
Ooijer
Knopper
Smolarek
van der Vaart 2 stemmen
25.van der Schaaf
Mourad
Bouma
Vos
Paauwe
van der Hoorn
Kreek
van Wonderen
Vogel
Sikora
van Wanrooij
Pothuizen
Moens
Blinker
Ono
Polak met allen 1 stem(waarvan de meeste genomineerd door Intel,die ergert zich wekelijks aan 26 verschillende spelers)
quote:Ja dat krijg je ervan als je in de GGD speelt
Op dinsdag 26 maart 2002 21:48 schreef Hagenees het volgende:
Waarom staat V#s zo laag?
Als ik niet voor Utreg zou zijn had ik Vreven er waarschijnlijk ook tussen gezet ja Met het grote verschil dat Vreven niet vuil speelt, alleen keihard. Nu is het gewoon iemand die er volop in gaat en zich altijd volledig geeft. Kunnen vele VELE anderen een voorbeeld aan nemen.
quote:sorry hoor, maar geef eens een voorbeeld?
Op woensdag 27 maart 2002 00:16 schreef DGR het volgende:
Lurling: Ongelooflijke naaierd.
quote:Zoetebier arrogant?
Op zondag 31 maart 2002 21:30 schreef neilpad het volgende:
Zoetebier de arrogante bloempotkapselzeug
Dat is echt larie!
Die vent is alles behalve arrogant!
quote:mee eens.
Op zondag 31 maart 2002 20:51 schreef Wouter het volgende:
diarra
quote:Neem aan dat we het hier over Jan van Halst hebben.
Op zondag 31 maart 2002 22:52 schreef LoekB het volgende:ik vind zelf die jan van aalst zo'n hooligan-kop hebben, maar ken die kerel verder niet dus ik weet het niet.
quote:Dan had ie misschien toch beter op moeten letten en niet alles in zijn korte termijngeheugen moeten proppen...
Op maandag 01 april 2002 01:31 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Neem aan dat we het hier over Jan van Halst hebben.
Kan dan wel een hooliganhoofd hebben,Janneman heeft wel het atheneum afgemaakt en dat kunnen de meeste voetballers niet zeggen.
quote:naast machlas op 3 (als de reden een schwalbe betrefd) mogen ook de door mij zo gehate spitsen van fmoord:
Op maandag 01 april 2002 18:42 schreef Stokkie81 het volgende:
Op nummer 1 staat duidelijk Mark van B0mmel!!
op nr 2 Kezman, ik zou persoonlijk zijn duimen willen breken, ik vind dat zo irri en op nummer 3 staat die K*T Machlas met zijn vervelende schwalbes
deze mannen kunnen er ook wat van (schwalbes).
en ik mag pierre niet omdat ie er gewoon niet uitziet en iedereen hem ophemeld omdat ie alleen maar een mooie vrije trap in zijn benen heeft.
Strax is hij een beetje uit vorm en gaan de vrije trappen er niet meer in, en de kopballetjes ook niet meer, en zie de echte pierre......een middelmatige spits.
Vroeger was ik best wel een voetballiefhebber, maar ik ben de laatste tijd echt gigantisch afgeknapt op volkssport nummer 1. Dat hele milieu staat mij echt totaal niet aan.
Moderator ff naar Voetbal please!
Mido: Uitleg overbodig
Andy vd Meyde: Ik lach altijd heel hard als ik zie dat ie weer bij de selectie van Oranje zit. Wat heeft die vent nou gepresteerd? Kan niet eens een behoorlijke passeerbeweging maken, heeft slechts sporadisch zijn goede momenten. Ik zou em bij Ajax bankzitter maken, want meer is ie echt niet waard
Theo Janssen: Dat dat figuur nog prof is mag een wonder wezen. Volgens mij zuipt en rookt ie zich te pletter, weegt bijna 100 kg en is voor mij echt niet een van dé talenten in Nederland. Hij kan een aardige vrije trap nemen, maar daar houdt het voor mij mee op. Sjokt maar een beetje over het veld en hangt de vedette uit.
Zo, genoeg gal gespuugd...
Maar dit topic gaat over irritante spelers en dan ga ik voor Mandy. Die kan echt niks, maar vind zichzelf echt fantastisch...En met die jodenbek van hem heeft hij het zelfs tot Oranje weten te schoppen
Van Bommel
Vreven
quote:
Op maandag 25 februari 2002 20:35 schreef CAZZO het volgende:Met stip op 1 Zlatan Ibrahimovic
quote:ik vergeet nog Polak en Grujic
Op woensdag 12 maart 2003 22:53 schreef CAZZO het volgende:
Zlatan
alleen al om die rotkop die er zit
quote:* BrauN eens is
Op woensdag 12 maart 2003 22:50 schreef ultra het volgende:
Vreven vind ik juist een geweldenaar!!! Een van mijn favo spelers uit de Eredivisie....Maar dit topic gaat over irritante spelers en dan ga ik voor Mandy. Die kan echt niks, maar vind zichzelf echt fantastisch...En met die jodenbek van hem heeft hij het zelfs tot Oranje weten te schoppen
quote:Polak is zeker irritant
Op woensdag 12 maart 2003 22:55 schreef mitt het volgende:[..]
ik vergeet nog Polak en Grujic
quote:mja, en niet te vergeten Sonkaya
Op woensdag 12 maart 2003 22:56 schreef CAZZO het volgende:[..]
Polak is zeker irritant
Grujic dat valt toch wel mee
quote:idd smerige zwaaiturk
Op woensdag 12 maart 2003 22:56 schreef mitt het volgende:[..]
mja, en niet te vergeten Sonkaya
quote:het gehele selectie van P$V
Op woensdag 12 maart 2003 22:59 schreef Shirley het volgende:
De gehele selectie van Ajakkes...
Trainers:
- Snoei (al vanaf het eerste moment dat hij trainer was bij Vitesse)
- Bos (met z'n mooie pak, samen met John Lammers, maakt hij een feestelijke indruk, op de begrafenis van de Graafschap!)
quote:zwaar ok die zwaaiactie
Op woensdag 12 maart 2003 22:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
idd smerige zwaaiturk
Alle Ajakkesieden , maar dan met name van der Meyde en Satan Ibrahimovic
Uiteraard Ketsman
Polak , met z`n kutkop.
quote:Wat is er mis met Harald
Op donderdag 13 maart 2003 11:53 schreef SCH het volgende:
Pierre van Hooydonk en Paul Bosvelt
Romano Denneboom en Anthony Lurling
Stijn Vreven en Harald Wapenaar
quote:Moet ik dat uitleggen? Kijk naar de topictitel...
Op donderdag 13 maart 2003 11:56 schreef Takemenow het volgende:[..]
Wat is er mis met Harald
![]()
En mijn echte stem gaat naar M.van der Kruis. En Barry van Galen.
quote:Ja
Op donderdag 13 maart 2003 11:57 schreef SCH het volgende:[..]
Moet ik dat uitleggen? Kijk naar de topictitel...
quote:Omdat ik dat vind. Jij niet waarschijnlijk. Ik vind hem irri van zijn geblondeerde haar tot zijn slome gedrag, zijn slechte gekeep en zijn showpik-achtige houding. Jaja, da's heel subjectief
Op donderdag 13 maart 2003 12:03 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ja
Leg maar uit waarom hij irri is
quote:Wat dus aangeeft dat je er lang over nagedacht heb..??
Op woensdag 12 maart 2003 22:51 schreef mitt het volgende:
Standaart namen
quote:hoefde er niet lang over na te denken.
Op donderdag 13 maart 2003 13:15 schreef Frenkie het volgende:[..]
Wat dus aangeeft dat je er lang over nagedacht heb..??
Overigens vind ik van Galen dus wel een fantastische voetballer.
quote:Dat heb ik dus met Van Bommel.
Op donderdag 13 maart 2003 13:16 schreef mitt het volgende:
Overigens vind ik van Galen dus wel een fantastische voetballer.
quote:Exact. Ik ook
Op donderdag 13 maart 2003 13:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dat heb ik dus met Van Bommel.
En stond er pas ook niet zo'n stukje in VI dat hij een EHBO'er onderuit had getrapt??
quote:Je bent er vroeg bij
Op donderdag 13 maart 2003 13:48 schreef Eilanden het volgende:
Weet je wie ik in de rijtjes mis? Die Van der Kruis van De Graafschap .. hij is toch diegene die 2 of 3 van zijn tegenstanders met een stuk acteerwerk rode kaarten heeft aangesmeerd?En stond er pas ook niet zo'n stukje in VI dat hij een EHBO'er onderuit had getrapt??
quote:Deze week, een tweetal brieven van EHBO'ers bij ingezonden brieven. EHBO-ers die getuige waren van dat incident, en eentje is zelfs slachtoffer.
Op donderdag 13 maart 2003 13:48 schreef Eilanden het volgende:
Weet je wie ik in de rijtjes mis? Die Van der Kruis van De Graafschap .. hij is toch diegene die 2 of 3 van zijn tegenstanders met een stuk acteerwerk rode kaarten heeft aangesmeerd?En stond er pas ook niet zo'n stukje in VI dat hij een EHBO'er onderuit had getrapt??
quote:* v. Bommel ben ik met je eens,. hij kan alles flikken en pakt nooit een kaart,
quote:Jij bent vast voor feyenoord
Op dinsdag 19 maart 2002 14:29 schreef huupke het volgende:
Aanvallers:
1. Machlas lijkt wel een duitser met zijn vieze zwaluws
2. Zlatan met zijn vieze gore trucjes zoals ellebogen e.d.
Middenvelders:
1 Wie van Bommel zegt moet ook Bosvelt zeggen 2 precies dezelfde spelers de ene is alleen iets beter
2 Van der Vaart, ik vind het persoonlijk maar een vies verwend kampertje![]()
Verdedigers:
1. Vreven, hoef ik denk ik niet al teveel over te zeggen.
2. Jeffrey van As, gewoon een lomp varken
quote:Let even op de datum van het bericht waarop je aan het reageren was.
Op donderdag 13 maart 2003 14:03 schreef AjaxAmsterdam het volgende:[..]
* v. Bommel ben ik met je eens,. hij kan alles flikken en pakt nooit een kaart,
* Kezman, zn kop staat me niet aan, maar vind het een prima speler!
* Zlatan, Miskoop? waarom? Hij speelt goed, pikt zn goaltjes mee. Dus waarom dan?
* Wamberto, Nee,. ben ik niet met je eens,. niet omdat ik Ajax-fan ben maar dit slaat totaal nergens op wat je zegt.
* Vreven, die hoort elke wedstrijd rood te krijgen,. dat is geen voetballer, die jongen doet alles met zn handjes,
* Leonardo1, gek genoeg heb ik al maanden niets van die jongen vernomen,. maaruh,. hij zit weer in Brazilie toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |