abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2002 @ 19:32:33 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3299591
Ik wil wel eens weten aan welke spelers iedereen zich irriteert, zowel op als buiten het veld!

Ik zal zelf beginnen:

* Van Bommel (kan alles flikken en is zwaar arrogant)
* Kezman (lelijk stuk Balkan tuig, kan beter liedjes gaan zingen over zeemannen )
* Zlatan (miskoop/miskleum van de eeuw)
* Wamberto (Sinterklaas is een van zijn pieten vergeten)
* Vreven (als je die mislukte indiaan hoort praten lach je je ziek)
* Leonardo 1 (hij mag dan wel Feyenoorder zijn maar gedraagt zich nu al als een omhooggevallen wereldtopper)

Er zullen er vast nog meer zijn!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_3299607
Duidelijk die k*t Wamberto.
All Muppets are equal, but some Muppets are more equal than others.
pi_3299645
Jan van Halst !!!

Wat een klootzak is dat met die kale knikker van 'm !!!

maandag 25 februari 2002 @ 19:41:31 #4
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3299669
Ik kies voor Leonardo. Bah bah wat een arrogant ventje is dat toch
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
pi_3299713
[quote]Op maandag 25 februari 2002 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
* Kezman (lelijk stuk Balkan tuig, kan beter liedjes gaan zingen over zeemannen )

Jeetje wat denk je nou dat je een toffe Topic hebt geopend met je zogenaamde ruige prietpraat!
Hallo!? Een beetje tof tof doen hier! verstand van voetbal heb je al evenmin,of niet? stuk crapuul!!

De mensen waar ik me het minst aan irriteer beschouw ik als mijn vrienden
  maandag 25 februari 2002 @ 19:49:47 #6
374 beelzebub
master of disaster
pi_3299769
Von Bömmel
Leonardo
Vreven
Lurling
Van Galen
Zlatan
Bruggink

Sommigen hebben last van de vallende ziekte, anderen zijn matenaaiers 1ste klas, en een paar kunnen handen niet thuishouden of natrappen niet laten.

maandag 25 februari 2002 @ 19:56:43 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3299856
quote:
Op maandag 25 februari 2002 19:45 schreef Bobic het volgende:

Jeetje wat denk je nou dat je een toffe Topic hebt geopend met je zogenaamde ruige prietpraat!
Hallo!? Een beetje tof tof doen hier! verstand van voetbal heb je al evenmin,of niet? stuk crapuul!!

Ach gut, heb ik je cluppie soms beledigd?

Ik vraag me alleen af aan welke spelers supporters door het land heen irriteren! Mag dat soms niet?

Leonardo komt ook van 'mijn' cluppie, en ik irriteer me ook scheel aan die vent!

Maar het is al donker buiten, dus ben je stiekem achter de computer gekropen Bobic? Pas maar op dat mamma je niet betrapt anders geen Teletubbies voor jou de eerste weken!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_3299892
Zlatan a.k. Sla Dan!

en hij mist alles en staat steeds in de basis in de hoop als ie scoort dat alles dan weer goed is net zoals in de voorbereiding toen ie 3 x per wedstrijd scoorde..

pi_3299901
quote:
Op maandag 25 februari 2002 19:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wil wel eens weten aan welke spelers iedereen zich irriteert, zowel op als buiten het veld!

Ik zal zelf beginnen:

* Leonardo 1 (hij mag dan wel Feyenoorder zijn maar gedraagt zich nu al als een omhooggevallen wereldtopper)

Spelers die jij hier op noemt irriteer ik me ook aan..!!!

Ook Nordin Boukhari vind ik nogal irritant!

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3299903
  • Zlatan, alleen omdat ie niet kan voetballen
  • Regillio Vrede, erg aggresief. ik zie hem altijd ruzie hebben.
  •   maandag 25 februari 2002 @ 20:03:22 #11
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3299930
    Lurling is idd ook ene grote zak!

Vooral die actie vorig seizoen met Kalou was zwaar matig!

pi_3299985
    Ik dus heel erg op de hierboven al eerder genoemde heer Vreven van FC Utrecht.
    Geen fout woord over die club, alleen die klootzak is wat mij betreft echt de kwal van de eredivisie.

Hebben ze het bij studio sport over 'een voetballer met passie' FLIKKER TOCH OP MAN!! Het is gewoon een oridinaire schopper. Volgens mij wordt die klootzak ook vaak de hand boven het hoofd gehouden door scheidsrechters. Kan me niet herrineren dat hij ooit rood heeft gehad.

"When you have insomnia, you're never really asleep, and you're never really awake."
      maandag 25 februari 2002 @ 20:35:01 #13
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3300347

Met stip op 1 Zlatan Ibrahimovic

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
    pi_3300580
    quote:

Ik zal zelf beginnen:

als utregter vind ik vreven niet irritant want vreven ruleert. leonardo vink een eikel
    Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
      maandag 25 februari 2002 @ 21:39:28 #15
    6533 Dragonyth
    Chillmode <on>
    pi_3301604
    Theo Janssen - irritant ventje
    Zlatan - lange slunge liep tegen NAC ook alleen maar in de weg

---
    Geen speler maar scheidsrechter..

Erger me ALTIJD maar dan ook ALTIJD aan LUINGE..
    Bossen en Braamhaar passen ook wel in bovenstaande rijtje..

De mooiste plek in Arnhem is de bushalte naar Nijmegen...
    &lt; Chillen is rif &gt;
    pi_3301651
    quote:
    Op maandag 25 februari 2002 20:35 schreef CAZZO het volgende:
    zeker weten!
    oprotten met die gast
    Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
    pi_3301755
    Count my Zlatan Ibrahimovic vote!!!

Hij is gewoon zo zwaar irritant...
    Koeman: op trainingen laat hij fantastische dingen zien!
    Nou......waar blijven die in de wedstrijd dan?ż?

Er
    is
    nochtans
    H O O P
      maandag 25 februari 2002 @ 22:04:40 #18
    3878 Vork
    Manisch creatief
    pi_3302166
    Zlatan... duidelijk. Redenen staat hier al meerdere malen vermeld.
    pi_3302269
    BY FAR: Mark van Bommel

Wat een enorme lul is die vent. In principe misschien best een redelijke speler alleen die enorme arrogantie en schoppen wat die kerel doet. En van scheidsrechters mag hij alles, zou best wel zijn omdat hij bij P$V speelt. Ik zal hem echt niet missen als hij volgend jaar in het buitenland speelt, zou echt een verbetering van de competitie zijn.

pi_3305572
    quote:
    Op maandag 25 februari 2002 20:08 schreef Swordfish het volgende:
    Ik dus heel erg op de hierboven al eerder genoemde heer Vreven van FC Utrecht.
    Geen fout woord over die club, alleen die klootzak is wat mij betreft echt de kwal van de eredivisie.
    NEEEEEEEEE.... Vreven is TOP... Hij deinst er tenminste niet van terug om zijn tegenstander een "tikkie" te geven... en dat lijdt meestal tot meerdere "tikkies". Maar ja, iedereen natuurlijk zijn eigen mening.
    Zelf vind ik Van Bommel een erg vervelend mannetje, maar dit komt natuurlijk ook omdat ie niet bij Feyenoord voetbalt. De meest arrogante klootviool blijft toch die rare Braziliaan Leonardo.... nummer 1 natuurlijk.
    pi_3305628
    Van der schaaf, Vitesse, kan een aardige anonieme waterdrager worden, maar gedraagt zich als een vedette van het team.
      dinsdag 26 februari 2002 @ 08:58:19 #22
    11777 Grote-Smoeldriaan
    Als je wint, heb je vrienden
    pi_3305804
    quote:
    Op maandag 25 februari 2002 22:09 schreef DavyT het volgende:
    BY FAR: Mark van Bommel

Wat een enorme lul is die vent. In principe misschien best een redelijke speler alleen die enorme arrogantie en schoppen wat die kerel doet. En van scheidsrechters mag hij alles, zou best wel zijn omdat hij bij P$V speelt. Ik zal hem echt niet missen als hij volgend jaar in het buitenland speelt, zou echt een verbetering van de competitie zijn.

Kan ik me volledig bij aansluiten.

Verder nomineer ik Mourad van Den Bosch, bahbah irritant mannetje. Wat mijn eigen club betreft, die Zlatan mogen ze gelijk weer verkopen.

Hard, gemeen en snel
      dinsdag 26 februari 2002 @ 11:36:48 #23
    8125 Elbutre
    The new and improved!
    pi_3307098
    MARK VAN BOMMEL!

De smerigste voetballer die er op de Nederlandse velden rondloopt! Maakt tegenwoordig meer achterbakse en gemene overtredingen dan dat hij voetbalt!

Het is dat hij z'n snorretje een paar jaar geleden heeft afgeschoren, anders zou ik nu een hele foute vergelijking kunnen maken! Had net zo goed een Duitser kunnen zijn!

Het broertje van Jeremies en Matthaus!

Back in town
    pi_3307958
    Als ajacied zeg ik toch echt ook:
    ibrahimovic...

verder nog:

BOSVELT
    VAN GOBBEL
    VAN HOOIJDONK (omhooggevallen "superster")

pi_3309596
    Ja ff off-topic, maarre... waar haal ik die clip van Kezman vandaan, met da liedje van die Zeemannen
      dinsdag 26 februari 2002 @ 14:42:57 #26
    17897 Cart_man
    Love to be hated
    pi_3309682
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2002 12:43 schreef tokoboy het volgende:
    Als ajacied zeg ik toch echt ook:
    ibrahimovic...

verder nog:

BOSVELT
    VAN GOBBEL
    VAN HOOIJDONK (omhooggevallen "superster")

Leg eens uit wat er arrogant is aan Bosvelt en van Gobbel...die begrijp ik niet? Van Hooijdonk is zeker een irritant ventje...

Verder is van Bommel echt de arrogantste klootzak die er rondloopt op deze velden. Hij kan alles ongestraft doen en zit altijd maar te zeiken bij de scheidsrechters...triest gevalletje...

Vreven en van der Schaaf zou ik wel graag zien spelen bij Feyenoord. Die zullen er niet misstaan denk ik..

A.M.A.B
      dinsdag 26 februari 2002 @ 15:22:39 #27
    23652 Guru
    bewust van onbewustheid
    pi_3310240
    Met stip op nummer 1:

MARK VAN BOMMEL

Wat een zeikn#cht is dat!

The mind is like a parachute, it works best when it's open
    pi_3312726
    * DJ_Saucage vind Zlatan om op te
    pi_3314021
    quote:
    Op dinsdag 26 februari 2002 14:42 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er arrogant is aan Bosvelt en van Gobbel...die begrijp ik niet? Van Hooijdonk is zeker een irritant ventje...

Verder is van Bommel echt de arrogantste klootzak die er rondloopt op deze velden. Hij kan alles ongestraft doen en zit altijd maar te zeiken bij de scheidsrechters...triest gevalletje...

Vreven en van der Schaaf zou ik wel graag zien spelen bij Feyenoord. Die zullen er niet misstaan denk ik..

bosvelt is een arrogante lelijkerd die veel te hoog word ingeschat en ook al zo begint te praten (mijn mening dan he)

van gobbel is gewoon niet zo geliefd bij (een deel van) het ajax publiek. Heeft verder eigenlijk niet zoveel met arrogantie te maken denk ik.

van bommel is trouwens ook 1 v.d. ergste.

en vreven is inderdaad wel zo'n feyemoord schoffie....en van mij mag ie erheen gaan ook, want voetballend stelt die jongen natuurlijk niet zoveel voor.

Waarom vind men van halst nou weer arrogant? hij heeft verdomme 2 jaar buiten de basis gestaan zonder te zeiken en arrogant te doen, noemt men hem (eenmaal weer terug) opeens een arrogante lul.....dit snap k niet

pi_3319871
    De irritantste? Das duidelijk das Pi-Air.
    Beetje lopen klooien de hele wedstrijd...
    Backpacken in Australië? Kijk dan op www.gtba.nl
    pi_3322024
    duidelijk die kut Zlatan Debielevic
    Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
      woensdag 27 februari 2002 @ 14:35:29 #32
    19948 IQwazda
    En dat is 'ie
    pi_3322333
    quote:
    Op Wednesday 27 February 2002 11:51 schreef Krisman het volgende:
    De irritantste? Das duidelijk das Pi-Air.
    Beetje lopen klooien de hele wedstrijd...
    Mee eens.
    Die slange bosmongool uit Steenbergen moeten ze zo hard mogelijk weer naar het buitenland sgoppen...

Vreven vind ik wel gaan. Maakt mooie, vieze overtredingen, en de scheidsrechters rekenen ook daadwerkelijk met hem af om wat hij doet...en hij doet op zijn beurt daar weer niet moeilijk over.

Van Bommel erger ik me niet zo aan. Soms wel, maar alleen als hij (idd) zooo ongelooflijk arrogant doet.

Verder heb ik het schurft aan Foppe Boppe, maar dat is geen speler.

Bosvelt is een soort Vreven, maar dan beter in voetbal

De ergste knakker aller tijden is toch wel Frank Rijkaard...
    Kon niet voetballen en nu helpt hij elk voetballend team om zeep met zijn "coachtalenten".

Peter van Vossen moeten ze ook wegsgoppfen van de velden, want die ouwe zak is geen ene sodemieter meer waard...
    Hee, scouts van Ado...missgien wat voor jullie??
    Hehehehe

Zlatan let ik niet zoveel op. Dat komt ook doordat ik 9 van de 10 keer alleen maar de goals op TV zie, en dan zie je HEM nooit!!!

De beste verdediger aller tijden qua spel en hardheid is toch wel Adrie van Tiggelen alias de Spijker.

Paauwe begint zich toch ook al te ontwikkelen als een echte verdediger...

Misschien is Zlatan trouwens ook wel wat voor de Amsterdam Admirals...Wel tussen die twee palen, maar dan een flink eind boven die lat...hmmm, of Seedorf

Waarom zou ik me beter voordoen dan ik ben?? Ik ben toch wel beter dan Jantje Modaal
      woensdag 27 februari 2002 @ 16:47:53 #33
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3324372
    quote:
    Op Wednesday 27 February 2002 14:35 schreef IQwazda het volgende:

Peter van Vossen moeten ze ook wegsgoppfen van de velden, want die ouwe zak is geen ene sodemieter meer waard...
    Hee, scouts van Ado...missgien wat voor jullie??
    Hehehehe

Wat een geblaat van iemand die met het IQ van een zak aardappelen.
    Van Vossen trekt zo'n beetje in zijn eentje De Graafschap,als Peter daar niet speelde stond De Graafschap naast Fortuna.
      woensdag 27 februari 2002 @ 23:10:12 #34
    1078 Machiel
    Ookwel Machielovic
    pi_3330347
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2002 14:35 schreef IQwazda het volgende:
    De ergste knakker aller tijden is toch wel Frank Rijkaard...
    Kon niet voetballen en nu helpt hij elk voetballend team om zeep met zijn "coachtalenten".
    *proest* Jaja hij kon niet voetballen maar wint de Europese titel in '88 speelde met v. Basten en Gullit de sterren van de hemel bij Milan en wint ooknog even de champions league en de wereldbeker met Ajax maar hij kon niet voetballen? En datie op t EK in 2000 de halve finale haalt als coach komt natuurlijk ook omdat hij totaal geen verstand van voetbal heeft ofnie? grapjas

Anywee irriteren doen Vreven, v Galen en Zlatan(zeker na afgelopen zondag eerst een megakans verprutsen en gelijk in de volgende actie alweer gefrustreerd doen en kans op rood maken en ooknog met je stomme kop in buitenspel positie gaan staan om te scoren Machlas maakte hem thank god )

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
      woensdag 27 februari 2002 @ 23:19:31 #35
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_3330503
    Ja Ibrahomovic natuurlijk. Ongelooflijk wat een nul spelinzicht die gozer heeft. Staat voortdurend buitenspel en al z'n doelpunten zou m'n overgrootoma vanuit haar graf er nog in kunnen tikken. En dan die blik, ieeuw.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      woensdag 27 februari 2002 @ 23:51:32 #36
    15638 DaRealMac
    ondertitels zijn suf
    pi_3330985
    Opperkneus Wilfred Bouma
    I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
    pi_3354540
    quote:
    van gobbel is gewoon niet zo geliefd bij (een deel van) het ajax publiek. Heeft verder eigenlijk niet zoveel met arrogantie te maken denk ik.
    van Gobbel is al weet ik hoe lang afgekeurd voor betaald voetbal, die telt dus niet meer mee...

Op 1 met stip staat bij mij Tieme Klompe. Die gast schopt echt alles wat ie tegenkomt onderuit. Verder komt ie, in het veld, gewoon over als een arrogante boer.

Van Bommel mag ook snel opzouten wat mij betreft, en Kezman hoort ook in het rijtje thuis, met z'n irritante "ikke ikke ikke" gebaartje als ie weer zo'n geluksgoaltje scoort.... GADVERDAMME

Ach, d'r zijn er zoveel irritant.

zaterdag 2 maart 2002 @ 00:00:58 #38
    17114 Pistol_Pete
    Hard to be a saint in the city
    pi_3356756
    Zlatan en van Bommel (ranzig na-trappertje)....wat een irritante gastjes! Ik hoop dat ze allebei volgend jaar in het buitenland spelen.

HEUJ!

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
      vrijdag 8 maart 2002 @ 14:03:07 #39
    23604 J-Will
    Hou je klep dicht!
    pi_3426534
    quote:
    Op woensdag 27 februari 2002 23:51 schreef DaRealMac het volgende:
    Opperkneus Wilfred Bouma
    Niks mis met BOUMA! Bouma kan goed goed voetballen.
    Van Bommel is inderdaad nogal gemeen maar mijns inziens zal het wel minder lijken omdat ik PSV-er ben.

Ik vind Pierre van Hooydonk ofzo een sukkel. Maar dat komt misschien omdat ie zo goed is

Anders krčdde een poar patse!
    met dank aan SF
    http://nba-fan.blogspot.com
    pi_3426559

Haha, zagen jullie dat? Ik KAN wel scoren! per ongeluk

Met stip op 1 dus.
    Machlas mag sinds afgelopen week op 2. (En nee, ik ben geen Feyenoorder)

vrijdag 8 maart 2002 @ 16:34:41 #41
    12715 Reanimatie.com
    Peter's boksbal
    pi_3428239
    lijkt me duidelijk, Van Galen (AZ), alleen al doordat hij Richard Stricker (Telstar/FCDB) ongelukkig heeft gekopt en naderhand nooit een poging heeft ondernomen om te kijken hoe het nou met Richard was.

gehoord van zijn vrouw ...

Heya Den Bosch

Er is maar één FC Den Bosch! Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
    pi_3428274
    ik bent ajax-fan maar ehhh sinds die Jan van Halst, Jari Litmanen met z'n ellebogen naar de grond heeft gewerkt kan hij wat mij betreft...
      vrijdag 8 maart 2002 @ 20:22:48 #43
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3430334
    quote:
    Op vrijdag 08 maart 2002 16:38 schreef Kwaruteru het volgende:
    ik bent ajax-fan maar ehhh sinds die Jan van Halst, Jari Litmanen met z'n ellebogen naar de grond heeft gewerkt kan hij wat mij betreft...
    en wanneer mag dat incident dan wel niet hebben plaatsgevonden?
      zaterdag 9 maart 2002 @ 10:48:20 #44
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_3435375
    quote:

Ik zal zelf beginnen:

redelijk compleet lijstje al ben ik het met Vreven helemaal niet eens.

"Stijn gooi je haar los maak ons gek"
    das er 1 die er tenminste in durft te gaan.

Van Zlatan ben ik ook nog niet zeker. hij heeft tot nu toe natuurlijk wel 0,0 gepresteerd maar ik hoop toch dat hij een beetje los komt want ik heb em een paar x in Zweden zien voetballen en hij kan echt wel wat.

Van Wamberto snap ik helemaal nix. het ziet er niet uit wat die gast doet maar om de 1 of andere reden staat ie toch elke x in de basis en hij scoort ook nog vrij regelmatig.

en ohwjah dan hebben we nog Van Bommel.
    wat een sukkel vindt ik dat zeg.
    Beetje lopen huilen als ie een tikje krijgt enzo. Terwijl ie er soms zelf ook redelijk in gaat. Bijna Italiaans.
    Hij kan ook wel aardig voetballen dus hij heeft dat helemaal niet nodig. beetje jammer.

Bruggink is net zo'n figuur als Van Bommel alleen dan met minder mogelijkheden.

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
    pi_3435392
    quote:
    Op vrijdag 08 maart 2002 14:06 schreef SanderThomas het volgende:

Ook Zlaten heeft cursus Jomanda-Healing gevolgd
    DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
    pi_3435421
    quote:
    Op vrijdag 08 maart 2002 20:22 schreef CAZZO het volgende:
    en wanneer mag dat incident dan wel niet hebben plaatsgevonden?
    *pakt boterham en wacht in spanning op de verdere loop van dit verhaal
    Die Welt ist alles was der Fall ist.
    pi_3472287
    Ik kan een aantal irritante spelers bedenken, maar de grootste lopen toch bij Heerenveen rond. Dat is zo en zo de meest zielige club van Nederland maar dan lopen daar nog lulletjes als Lur-Ling en Klompe rond...Die Lurling met z'n gekke paardemond denkt dat ie dé man is, terwijl ie helemaal niks heeft gepresteerd. Bovendien is het een vies matennaaiertje! Dat was al zo toen wij met Den Haag nog tegen 'm speelden (Den Bosch). Zelfd geld voor Klompe, bij hem krijg ik altijd de gedachte dat ie de klikspaan van het veld is....lopen slijmen bij de scheids en zodra ie zelf een tikkie krijgt meteen gaan spartelen over het veld.
      woensdag 13 maart 2002 @ 14:32:59 #48
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3474058
    Machlas mag wat mij betrefd ook met stip op een binnen komen!

Zeker na zijn zielige gedrag tegen De Graafschap! Griekse Vallende Zwaan!

Ik irriteer me trouwens ook aan Van Halst en het feit dat hij eerst door heel ajaks wordt uitgekotst en nu is ie ineens weer "de man"!

woensdag 13 maart 2002 @ 14:37:51 #49
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3474102
    Kezman
    Van Bommel
    Van Hooijdonk
    Leonardo
    Tomasson
    -
      woensdag 13 maart 2002 @ 14:39:30 #50
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3474112
    quote:
    Op woensdag 13 maart 2002 14:32 schreef FrankyMcG het volgende:

Ik irriteer me trouwens ook aan Van Halst en het feit dat hij eerst door heel ajaks wordt uitgekotst en nu is ie ineens weer "de man"!

Wat is er mis met Jantje van Halst?
    Heeft zich, net als Waterkneus, gewoon weer het team ingewerkt!
    -
    pi_3474550
    Ibrahimovic.

Verder vind ik Van Vossen een irritante vent, maar voor De Graafschap is ie goud waard.

Verder even tegengas: ik vind Van Bommel zonder enige twijfel de beste speler van de Nederlandse competitie, voor hem ga ik naar het stadion. Natuurlijk heeft hij irritante trekjes, maar het is opvallend dat alleen supporters van tegenstanders van PSV die opmerken. Iedere club in de Eredivisie zou beter gaan voetballen met een Van Bommel in je team.

Dat mensen hem weg willen uit de Eredivisie door zijn arrogantie, dat is een persoonlijek mening, maar mensen die zeggen dat de Eredivisie beter af zou zijn zonder Van Bommel zijn zo blind als het maar zijn kan.

What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_3474973
    Laat ik voorop stellen dat ik Van Bommel een heel goede speler vind, die uitdeelt als het nodig is, het vervelende van hem vind ik dat als hij een seen tikkie krijgt hij gelijk tegen de scheidsrechter begint te zeiken, daar moet hij eens mee kappen.
    pi_3475222
    quote:
    Op woensdag 13 maart 2002 14:32 schreef FrankyMcG het volgende:

Co Adriaanse kotste hem uit niet AJAX
      woensdag 13 maart 2002 @ 16:58:09 #54
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3475366
    quote:
    Op woensdag 13 maart 2002 16:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Co Adriaanse kotste hem uit niet AJAX

Uitgekotst klopt ook niet helemaal.
    Co zei recht in het gezicht van Jan dat die hem niet meer nodig had voor de A-selectie.Je hoort van Halst ook nooit negatieve dingen over Adriaanse zeggen,uitgekotste spelers doen niet anders,zie Witschge
      woensdag 13 maart 2002 @ 17:01:17 #55
    4493 devvos
    GoT roels!
    pi_3475384
    Kezman absoluut, lelijke aap met zn domme gedoe

Verder van hooydonk, ono, en vreven.. van AJAX heb ik het niet zo op zlatan..

en zo vast nog een heleboel....

donderdag 14 maart 2002 @ 00:11:19 #56
    22702 Celesta
    Leeft ook nog
    pi_3480510
    Machlas en Kezman
    pi_3480699
    Ik snap die dweperij met / verheerlijking van Vreven echt niet. Misselijk figuur. Schopt zelf maar al te graag iemand doormidden. Is op zich niet zo veel mis mee. Het irritante aan hem is dat wanneer hij ook maar een vinger in zijn rug voelt hij ter aarde stort, doorrolt en gilt als een speenvarken. Erg annoying.

Maar goed, Lurling is met afstand toch echt de verschrikkelijkste persoon die er rondloopt op de Nederlandse voetbalvelden. Bah! Heb nog steeds de stille hoop dat ie ooit een keer een sprintje abrupt beëindigd door zijn schedel stuk te lopen op een doelpaal.

pi_3481148
    quote:
    Op donderdag 14 maart 2002 00:23 schreef Ungeheuer het volgende:
    Ik snap die dweperij met / verheerlijking van Vreven echt niet. Misselijk figuur. Schopt zelf maar al te graag iemand doormidden. Is op zich niet zo veel mis mee. Het irritante aan hem is dat wanneer hij ook maar een vinger in zijn rug voelt hij ter aarde stort, doorrolt en gilt als een speenvarken. Erg annoying.

Maar goed, Lurling is met afstand toch echt de verschrikkelijkste persoon die er rondloopt op de Nederlandse voetbalvelden. Bah! Heb nog steeds de stille hoop dat ie ooit een keer een sprintje abrupt beëindigd door zijn schedel stuk te lopen op een doelpaal.

Als we de eerste divisie ook meerekenen dan schuif ik Henkie Vos naar voren. In Roosendaal liep ie heel uitdagend langs het Den Haag-vak met een eng gebaar richting ons, de supporters. Hij provoceerde tot in het uiterste, wat een eng geniepig mannetje is dat!
    Het gevolg was, en dit is dus echt volkomen de fout van Vos, dat er zo'n 50 stoeltjes door de lucht vlogen, het vak van RBC na afloop bestormd werd en engerdje Vos onder politiebegeleiding (na twee uur wachten) naar huis moest worden gebracht.....hopelijk heeft die lul z'n lesje geleerd! (in de returnwedstrijd heeft ie zich inderdaad koest gehouden, hehehe....
    pi_3481368
    quote:
    Op donderdag 14 maart 2002 00:58 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Als we de eerste divisie ook meerekenen dan schuif ik Henkie Vos naar voren. In Roosendaal liep ie heel uitdagend langs het Den Haag-vak met een eng gebaar richting ons, de supporters. Hij provoceerde tot in het uiterste, wat een eng geniepig mannetje is dat!
    Het gevolg was, en dit is dus echt volkomen de fout van Vos, dat er zo'n 50 stoeltjes door de lucht vlogen, het vak van RBC na afloop bestormd werd en engerdje Vos onder politiebegeleiding (na twee uur wachten) naar huis moest worden gebracht.....hopelijk heeft die lul z'n lesje geleerd! (in de returnwedstrijd heeft ie zich inderdaad koest gehouden, hehehe....

Oeh damn! Heb opeens flashbacks van zigeunerjong Van der Vaart die voor Vak ZI zijn doelpunt kwam vieren. Na afloop van de wedstrijd is de spelersbus van Ajax gesloopt en in paniek weggereden. In alle haast is Co Adriaanse achter gelaten in Groningen. Helaas is het zigeunerjong het niet afgeleerd want hij schijnt dat vaker te doen. Doelpuntje vieren voor het vak met fanatieke aanhang.
    pi_3481522
    Kezman
    Vreven
    Bruggink
    van Bommel
    Pauwwe
    van der Hoorn
    Kreek
    Zlatan
    Bosvelt
    Leonardo I
    van der Luer
    Ooijer
    Knopper
    Smolarek
    Tomasson
    van Wonderen
    Vogel
    Lurling
    Sikora
    van Wanrooij
    Schops
    Pothuizen
    Moens
    van Galen
    Vrede
    Blinker

Zo dan heb ik ze allemaal wel gehad denk ik...maar bij mij staat op stip nummer 1 Sikora....wat vind ik dat een irritant ventje zeg. :#

[url=http://www.winxpforum.tk]Nederlands Windows XP Forum ![/url]
      donderdag 14 maart 2002 @ 15:04:09 #61
    1078 Machiel
    Ookwel Machielovic
    pi_3486542
    quote:
    Op woensdag 13 maart 2002 17:01 schreef devvos het volgende:
    ono
    Waarom dat dan Vind t een verijking voor de Nederlandse competitie zie m graag voetballen iig maakt mooie doelpunten, is moeilijk van de bal te krijgen, is niet zo'n heethoofd, een Schwalbe maken komt niet in m op enz.
    quote:
    Op donderdag 14 maart 2002 01:38 schreef Intel het volgende:
    Kreek
    van der Luer
    Ooijer
    Knopper
    Smolarek
    van Wonderen
    1 Sikora....wat vind ik dat een irritant ventje zeg. :#
    Van deze spelers heb ik geen idee wat je er irritant aan kan vinden kan je uitleggen waarom je dat vind?
    It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
    pi_3486586
    Van Der Luer is gewoon mega irritant, niet dat ie vuil speelt ofzo maar ik krijg toch altijd kotsneigingen als hij over het veld huppelt, en al helemaal als hij in het San Siro de bal bij een penalty zowat in het meer van geneve maait.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      donderdag 14 maart 2002 @ 16:49:32 #63
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3488177
    quote:
    Kezman
    Vreven
    Bruggink
    van Bommel
    Pauwwe
    van der Hoorn
    Kreek
    Zlatan
    Bosvelt
    Leonardo I
    van der Luer
    Ooijer
    Knopper
    Smolarek
    Tomasson
    van Wonderen
    Vogel
    Lurling
    Sikora
    van Wanrooij
    Schops
    Pothuizen
    Moens
    van Galen
    Vrede
    Blinker

Zo dan heb ik ze allemaal wel gehad denk ik...maar bij mij staat op stip nummer 1 Sikora....wat vind ik dat een irritant ventje zeg. :#

wat zul jij met veel plezier naar het voetballen kijken
    btw Schops was zo irritant dat die al verwijdert is uit de eredivisie
      maandag 18 maart 2002 @ 09:13:04 #64
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3521351
    De 9 verdedigers van FCDB gisteren!
      maandag 18 maart 2002 @ 09:19:44 #65
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3521372
    quote:
    Op donderdag 14 maart 2002 01:15 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Oeh damn! Heb opeens flashbacks van zigeunerjong Van der Vaart die voor Vak ZI zijn doelpunt kwam vieren. Na afloop van de wedstrijd is de spelersbus van Ajax gesloopt en in paniek weggereden. In alle haast is Co Adriaanse achter gelaten in Groningen. Helaas is het zigeunerjong het niet afgeleerd want hij schijnt dat vaker te doen. Doelpuntje vieren voor het vak met fanatieke aanhang.

-flamen doe je maar ergens anders-

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:49]

-
    pi_3521397
    quote:
    Op maandag 18 maart 2002 09:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

-quote verwijderd-

ach ach...Calimero! Wordt er een mening gegeven, krijg je dit!

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:50]

ja, dat doen we dus niet!
      maandag 18 maart 2002 @ 09:47:42 #67
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3521514
    -kan niet alles tegelijk-

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:50]

maandag 18 maart 2002 @ 11:51:09 #68
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3523427
    ik ben trouwens TEGEN censuur

-ik ook-

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:51]

-
      maandag 18 maart 2002 @ 11:55:38 #69
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_3523507
    quote:
    Op donderdag 14 maart 2002 15:04 schreef Machiel het volgende:

[..]

Kreek
    van der Luer
    Ooijer
    Knopper
    Smolarek
    van Wonderen
    1 Sikora....wat vind ik dat een irritant ventje zeg. :#

[..]
    Van deze spelers heb ik geen idee wat je er irritant aan kan vinden kan je uitleggen waarom je dat vind?

Nou ik vind Kreek, Knopper en Ooijer ook verschrikkelijk irritante... ze hebben een foute arrogante uitstraling..
    pi_3523561
    quote:
    ik ben trouwens TEGEN censuur
    vdvaart komt toch uit een kamp of niet dan

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:52]

maandag 18 maart 2002 @ 12:21:20 #71
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3523882
    Ja, maar niet alle kampers zijn zigeuners!
    -
    pi_3524106
    quote:
    Op maandag 18 maart 2002 09:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

-quote verwijderd-

Hai jonkje toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 19-03-2002 14:52]

pi_3524257
    Even over Jan van Halst, en Litmanen..

Ik geloof een jaar of twee geleden, toen voetbalde Jan nog bij.. twente? En toen in een duel met Jari met zijn ellebogen gebruikte om Litmanen naar de grond te werken..

maandag 18 maart 2002 @ 16:18:51 #74
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3527231
    quote:
    Op maandag 18 maart 2002 12:54 schreef Kwaruteru het volgende:

Ik geloof een jaar of twee geleden, toen voetbalde Jan nog bij.. twente? En toen in een duel met Jari met zijn ellebogen gebruikte om Litmanen naar de grond te werken..

Zo kan ik ook nog een hele hoop oude koeien uit de sloot halen!

- Het vingertje van Gorter.
    - De elleboog van Wouters op het gezicht van Gazza.
    - De "hoe werk ik iemands carierre naar de klote" slidings van M. van Bommel.

Iedere voetballer hebben wel wat op hun kerfstok..
    Jantje van Halst speelt, sinds ie weer bij het team zit, ongelovelijk STERK..Tegen de Friezen roeleerde hij het middenveld op meesterlijke wijze..En z'n assist op Mido natuurlijk.. Een doelpunt van de voet van Jantje van Halst gaat niet lang op zich laten wachten denk ik..
    Liefst volgende week, een lekkere pegel vanaf een meter of 20.. SWEET!

-
      maandag 18 maart 2002 @ 17:36:53 #75
    25060 hounddog
    Don't worry be happy
    pi_3528300
    Thomassen
    sing a song and dance along the boulevard of broken dreams
      maandag 18 maart 2002 @ 20:03:45 #76
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3529835
    quote:
    Op maandag 18 maart 2002 12:54 schreef Kwaruteru het volgende:

Ik geloof een jaar of twee geleden, toen voetbalde Jan nog bij Twente.En toen in een duel met Jari met zijn ellebogen gebruikte om Litmanen naar de grond te werken..

Ouwe Koeien,Jari voetbalt al 3 jaar niet meer bij Ajax.
    En Jantje is altijd fair dus er zal wel een gegronde reden voor zijn geweest om Jari naar de grond te werken.
      maandag 18 maart 2002 @ 20:09:45 #77
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3529903
    quote:
    Op maandag 18 maart 2002 17:36 schreef hounddog het volgende:
    Thomassen
    Kan aan mij liggen, maar daar heb ik nog nooit van gehoord!
      dinsdag 19 maart 2002 @ 10:25:16 #78
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3535609
    quote:
    Op maandag 18 maart 2002 20:03 schreef CAZZO het volgende:

[..]
    En Jantje is altijd fair dus er zal wel een gegronde reden voor zijn geweest om Jari naar de grond te werken.

Hehehe
    -
    pi_3537398
    quote:
    Op maandag 18 maart 2002 17:36 schreef hounddog het volgende:
    Thomassen
    Wie is dat, waar voetbalt hij?
    pi_3537472
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 12:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Wie is dat, waar voetbalt hij?

Rechtsback van Scheveningen 3.
    pi_3538463
    quote:
    Op maandag 18 maart 2002 20:03 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Ouwe Koeien,Jari voetbalt al 3 jaar niet meer bij Ajax.

eeeeeehh, doe niet zo flauw.. Het is toch mijn mening?
    Ik ben ook Ajax-fan hoor, ik vind hem alleen vervelend..
    Kan toch?
      dinsdag 19 maart 2002 @ 14:26:23 #82
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_3538660
    Oke, hij speelt dan niet in Nederland, maar ik vind hem super irritant: Thierry Henry.

Ik heb soms het gevoel dat hij bewust de bal niet naar Bergkamp wil spelen omdat hij dan laat zien dat ie 10000x beter is dan hem.

Kortom: een gierige ego-tripper !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      dinsdag 19 maart 2002 @ 14:29:07 #83
    17841 huupke
    RAAAAAAAAAAAAAAAAR
    pi_3538717
    Aanvallers:
    1. Machlas lijkt wel een duitser met zijn vieze zwaluws
    2. Zlatan met zijn vieze gore trucjes zoals ellebogen e.d.
    Middenvelders:
    1 Wie van Bommel zegt moet ook Bosvelt zeggen 2 precies dezelfde spelers de ene is alleen iets beter
    2 Van der Vaart, ik vind het persoonlijk maar een vies verwend kampertje
    Verdedigers:
    1. Vreven, hoef ik denk ik niet al teveel over te zeggen.
    2. Jeffrey van As, gewoon een lomp varken
    Ik Roeleer Heftig
      dinsdag 19 maart 2002 @ 14:35:03 #84
    13462 BansheeBoy
    pi_3538805
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 14:29 schreef huupke het volgende:
    Aanvallers:
    Middenvelders:
    1 Wie van Bommel zegt moet ook Bosvelt zeggen 2 precies dezelfde spelers de ene is alleen iets beter
    Verdedigers:
    Ik ben het helemaal met je eens aleen wat betreft van der Vaart niet: Wat is er nou weer irritant aan v/d Vaart ???? Hij speelt goed, hij is een teamplayer, geen gemene dingen. Is dit jaloezie of .....?
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
      dinsdag 19 maart 2002 @ 14:42:28 #85
    13018 Redman
    Are u sick in the head kid?
    pi_3538938
    Henk Fraser.
    In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
    pi_3539018
    quote:
    Op donderdag 14 maart 2002 00:58 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Ja, eigen schuld van die stoeltjes! hadden ze maar geen stoeltje moeten worden!
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
      dinsdag 19 maart 2002 @ 14:59:57 #87
    17841 huupke
    RAAAAAAAAAAAAAAAAR
    pi_3539261
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 14:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens aleen wat betreft van der Vaart niet: Wat is er nou weer irritant aan v/d Vaart ???? Hij speelt goed, hij is een teamplayer, geen gemene dingen. Is dit jaloezie of .....?

ja pure jaloezie ......
    Ik Roeleer Heftig
      dinsdag 19 maart 2002 @ 15:04:58 #88
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3539378
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 14:59 schreef huupke het volgende:

[..]

ja pure jaloezie ......

Je zou het haast denken ja..
    Ik zie niet in wat er irritant aan hem is?
    Tenzij je voor Feyenooit bent, dan zou ik de frustratie begrijpen..
    Zlatan en v.d.Vaart scoorden de 0-1 en 0-2 in ROTterdam, en Machlas kwam met die wereldactie in Amsterdam..
    Je hebt ze alle 3 in je rijtje..
    -
      dinsdag 19 maart 2002 @ 15:17:25 #89
    17841 huupke
    RAAAAAAAAAAAAAAAAR
    pi_3539639
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 15:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Je zou het haast denken ja..
    Ik zie niet in wat er irritant aan hem is?
    Tenzij je voor Feyenooit bent, dan zou ik de frustratie begrijpen..
    Zlatan en v.d.Vaart scoorden de 0-1 en 0-2 in ROTterdam, en Machlas kwam met die wereldactie in Amsterdam..
    Je hebt ze alle 3 in je rijtje..

niet dus ben dus niet voor feijnoord maar dus voor PSV. Ik vind het gewoon een irritant ventje ook in zijn interviews die hij geeft..
    Ik Roeleer Heftig
      dinsdag 19 maart 2002 @ 16:19:16 #90
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_3540882
    Klote spelers (ERE DIVISIE):
    ZEKER DIE KLOTE KEZMAN ...(DA ACHTEROP ZIJN RUG WIJZEN IS ZO FUCKING IRRITANT!)
    Huiberts (AZ) (KEN IK GEWOON NIET UITSTAAN!)
    Van Galen (AZ) (OM DE 5 TELLEN HEEFT IE ROOD!)
    Zlatan (Ajax)(WAT EEN MISKOOP!)

Klote speler (Gouden gids):
    Hofstede (ik dacht Emmen)(wat een lul!!!)

Goede Spelers (ere divisie):
    Vd Vaart natuurlijk (Ajax)
    Van Persie (Feijenoord)
    Van den Hoorn! (Fc Den Bosch)(DE veteraan!)

Goede speler (gouden gids):
    Mihci (eindhoven)----> komt van Fc Den Bosch (zijn eerste 4 wedstrijden iets van 8 goals gescoort. en is nu nog trefzeker)

Nobody likes us.We Don't Care
    pi_3541154
    kijk nou, iemand die FC Den Bosch heet
    Fred van de Hoorn, laat me nie lachen
    ik nomineer Harris Huizingh als beste speler aller tijden
    pi_3541251
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 16:36 schreef _Fulton_ het volgende:
    Ik ben de eerste die toegeeft dat Vd Hoorn na de winterstop en stuk minder speelt als daarvoor, maar niet voor niets staat hij op de VI-waarderingslijst zo hoog!
    Vd Hoorn is een prima speler, zeker voor zijn leeftijd! Hij is niet de beste, stijlvolste maar wel een harde werker en iemand met een fantastisch overzicht!
    pi_3541599
    1 naam, vaker gehoord:

Zlatan Ibrahimovic. .

Redenen zijn hier niet nodig dacht ik zo.

Return of the massive legend.
      dinsdag 19 maart 2002 @ 17:09:56 #94
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3541741
    Ik vind het zeer irritant dat Zlatan de laatste tijd zo weinig aan spelen toekomt.
      dinsdag 19 maart 2002 @ 17:15:56 #95
    13462 BansheeBoy
    pi_3541831
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 17:09 schreef CAZZO het volgende:
    Ik vind het zeer irritant dat Zlatan de laatste tijd zo weinig aan spelen toekomt.
    Ik ook, want als hij aan de bal komt is er toch altijd een bepaalde dreiging die er vanaf straalt.
    pi_3541917
    Hopen dat Ajax hem tegen FCDB nog een keertje opstelt
      dinsdag 19 maart 2002 @ 17:23:45 #97
    13462 BansheeBoy
    pi_3541949
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 17:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Hopen dat Ajax hem tegen FCDB nog een keertje opstelt
    ......zei hij Sarcastich !
      dinsdag 19 maart 2002 @ 17:46:08 #98
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3542296
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 17:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ook, want als hij aan de bal komt is er toch altijd een bepaalde dreiging die er vanaf straalt.

Ja de dreiging dat zijn elleboog weer eens bij iemand in het gezicht beland.
    pi_3542362
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 17:46 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Ja de dreiging dat zijn elleboog weer eens bij iemand in het gezicht beland.

dreigend balverlies, dreigend gat in het gras, dreigende blessures, etc
    al die acties van em zijn levensgevaarlijk, letterlijk
      dinsdag 19 maart 2002 @ 18:29:55 #100
    11498 Arjeninho
    Verloren zoon.
    pi_3542772
    Ik nomineer:

- Theo Janssen
    - Sjaak Polak
    - Barry Van Galen
    - Max Huiberts
    - Nordin Boukhari

[b]I'm #1 so why try harder[/b]
      dinsdag 19 maart 2002 @ 18:34:36 #101
    11777 Grote-Smoeldriaan
    Als je wint, heb je vrienden
    pi_3542807
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 14:42 schreef Redman het volgende:
    Henk Fraser.
    alias karata henkie
    Hard, gemeen en snel
      dinsdag 19 maart 2002 @ 19:13:03 #102
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_3543209
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 16:36 schreef _Fulton_ het volgende:
    Nee jij met je groningen! (das toch harris huizingh?)...ga toch fietsen ...
    FC Den Bosch is altyd nog een van de verrassende ploegen van het seizoen !!
      dinsdag 19 maart 2002 @ 19:29:46 #103
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3543419
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 19:13 schreef FCDB het volgende:

[..]

Fulton is van SC Heerenveen,de club waar Harris zijn laatste 2 seizoenen in het betaald voetbal doorbracht.

Enne je ondertitel is wel heel erg gejat van Millwall,maar gaat zeker wel op voor de BlueBaggerDragons dit seizoen.

pi_3543488
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 19:13 schreef FCDB het volgende:

[..]

Dat ik Harris zei was ironisch bedoelt
    komop zeg, jij met je van den Hoorn
    pi_3544291
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 19:35 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

Dat ik Harris zei was ironisch bedoelt
    komop zeg, jij met je van den Hoorn

Vd Hoorn heeft voor de winterstop uitstekend gespeeld, zelfs de heren van de VI konden daar niet onderuit.
    Dat hij na de winterstop minder goed speelt komt omdat hij meent zich te moeten bemoeien met het middenveld.
      dinsdag 19 maart 2002 @ 21:38:42 #106
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_3545201
    tuurlijk...je kan zeggen wat je wil maar vd hoorn is gewoon een super speler als je kijkt naar zijn leeftijd en zijn kwaliteiten!!!
      dinsdag 19 maart 2002 @ 21:40:18 #107
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_3545224
    enne volgens mij heeft harris huizing wel voor groningen gespeelt :S ... weet et niet zeker
      dinsdag 19 maart 2002 @ 21:49:59 #108
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_3545411
    en nu nog iets...
    Blue - White ---> kleuren van Den Bosch
    Dragons ---> staTions draak (maar die ken je vast niet want je komt de deur niet een uit!)
    pi_3545450
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 21:49 schreef FCDB het volgende:
    en nu nog iets...
    Dragons ---> staTions draak (maar die ken je vast niet want je komt de deur niet een uit!)
    Ja? Weet iedereen wel hoor....
      woensdag 20 maart 2002 @ 00:10:10 #110
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3548073
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 21:40 schreef FCDB het volgende:
    enne volgens mij heeft harris huizing wel voor groningen gespeelt :S ... weet et niet zeker
    Harris heeft 12 jaar bij Groningen gespeelt.
      woensdag 20 maart 2002 @ 00:13:03 #111
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3548118
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 21:49 schreef FCDB het volgende:
    en nu nog iets...
    StaTionsdraak nee dat zegt me weinig,ken wel die vage draak uit dat logo van Den Bosch.
    pi_3553011
    quote:
    Op woensdag 20 maart 2002 00:13 schreef CAZZO het volgende:

[..]

StaTionsdraak nee dat zegt me weinig,ken wel die vage draak uit dat logo van Den Bosch.

Dat is dus de stationsdraak
      woensdag 20 maart 2002 @ 15:22:08 #113
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_3553461
    Als je bij het Centraal Station bent kan je die draak gewoon niet missen... hij is GOUD kleurig en staat op een fontijn!

weet je dat ook weer!

woensdag 20 maart 2002 @ 15:30:24 #114
    25041 Doopy-X-
    Diener der burgers
    pi_3553552
    Kezman (vuile speler)
    Thomasson (grote bek, presteerd niets)
    Sla Dan (als ras Ajacied kan ik deze speler niet aanzien)

zo, nu heb ik de 3 grote clubs gehad, nu ff de 2 scheidsen die standaard TEGEN me cluppie fluiten

Luinge
    Jol

pi_3553741
    Jol is in z'n vrije tijd voor Aj#x.
      donderdag 21 maart 2002 @ 11:53:22 #116
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3563401
    quote:
    Op woensdag 20 maart 2002 15:30 schreef Doopy-X- het volgende:

zo, nu heb ik de 3 grote clubs gehad, nu ff de 2 scheidsen die standaard TEGEN me cluppie fluiten

Luinge
    Jol

Hmmm, ik kan me toch een bepaald iemand bedenken die ajaks toch behoorlijk heeft gematst tegen Feyenoord door het geven van een onterrechte penalty.

En die heette ook JOL!

donderdag 21 maart 2002 @ 12:02:32 #117
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3563515
    quote:
    Op woensdag 20 maart 2002 15:47 schreef Hagenees het volgende:
    Jol is in z'n vrije tijd voor Aj#x.
    Dick "hoerejong" Jol fluit juist TEGEN Ajax (Behalve tegen de kakkerlakken)
    -
      donderdag 21 maart 2002 @ 12:28:06 #118
    2796 Rocket Ride
    Na regen komt prijzenregen
    pi_3563856
    De meest irri speler van het moment is Van Bommel! Zonder concurrentie!
    pi_3563871
    Alleen van zijn Limburgse boeren rotkop moet ik al -en
      donderdag 21 maart 2002 @ 12:29:03 #120
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_3563873
    quote:
    Op donderdag 21 maart 2002 12:28 schreef Rocket Ride het volgende:
    YEP,
    Ik hoop dat ze um helemaal de vernieling in trappen in Italie..Zoals hij dat ook altijd lijkt te proberen..
    -
      donderdag 21 maart 2002 @ 12:29:38 #121
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3563883
    quote:
    Op donderdag 21 maart 2002 12:28 schreef Rocket Ride het volgende:
    In de leader van Studio Neus voor de wedtrijd van vanavond lieten ze ook die val zien van hem nadat Van Persie heb flink geschupt had!

Heeeeeeerlijk om te zien!

donderdag 21 maart 2002 @ 12:30:38 #122
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3563895
    quote:
    Op donderdag 21 maart 2002 12:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Alleen van zijn Limburgse boeren rotkop moet ik al -en
    HEY!

Niks tegen Limbo's!

Hij heeft gewoon een Moffenkop!

pi_3563927
    quote:
    Op donderdag 21 maart 2002 12:29 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

In de leader van Studio Neus voor de wedtrijd van vanavond lieten ze ook die val zien van hem nadat Van Persie heb flink geschupt had!

Heeeeeeerlijk om te zien!

Daar kan ik ook van genieten! Ik denk (en hoop) dat een paar smerige verdedigers in het land waar hij volgend jaar speelt hem finaal naar de klote schoppen!
      donderdag 21 maart 2002 @ 12:35:48 #124
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3563973
    quote:
    Op donderdag 21 maart 2002 12:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Daar kan ik ook van genieten! Ik denk (en hoop) dat een paar smerige verdedigers in het land waar hij volgend jaar speelt hem finaal naar de klote schoppen!

Mark van Bommel Breek je Been!
    pi_3563979
    quote:
    Op woensdag 20 maart 2002 15:47 schreef Hagenees het volgende:
    Jol is in z'n vrije tijd voor AJAX.
    pi_3564414
    Zlatan Ibrahimovic - Ik denk niet dat ik dat uit hoef te leggen!!

Mark van Bommel - Verwaande kwast!! Vind zichzelf veel te goed.

Mateja Kezman - Over het paard getild opdondertje!!

Paul Bosvelt - Is op zich een goede voetballer, maar hij heeft een arrogante uitstraling en kan erg smerig spelen af en toe.

Ebi Smolarek - Sorry hoor, maar wat een eikel.

En een heel groot deel van het Nederlands elftal, ok de meesten spelen dan niet in de KPN eredivisie, maar ik wilde ze toch even noemen, verdienen samen honderden miljoenen, maar als je hun spel af en toe ziet zou je zeggen dat het amateurs zijn!!! Die hele houding van die spelers irriteert me!

pi_3569368
    quote:
    Op donderdag 21 maart 2002 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dick "hoerejong" Jol fluit juist TEGEN Ajax (Behalve tegen de kakkerlakken)

Kan je niet lezen ofzo?
      donderdag 21 maart 2002 @ 20:00:06 #128
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3570509
    quote:
    Op donderdag 21 maart 2002 12:35 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Mark van Bommel Breek je Been!

Toch jammer dat John de Wolf nooit zijn been heeft gebroken.
      dinsdag 26 maart 2002 @ 21:41:51 #129
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3628219
    De Stand tot dusver:
    op 1 met stip Zlatan Ibrahimovic met 26 stemmen.

2.Mark van Bommel 17 stemmen

3.Kezman 11 stemmen

4.Vreven
    en Leonardo I 9 stemmen

6.van Galen
    en van Hooydonk 6 stemmen

8.Lurling 5 stemmen

9.Wamberto
    Bosvelt
    Machlas
    Tomasson 4 stemmen

13.van Halst
    en Bruggink 3 stemmen

15.Boukhari
    Vrede
    Janssen
    van Vossen
    Huiberts
    van de Luer
    Ooijer
    Knopper
    Smolarek
    van der Vaart 2 stemmen

25.van der Schaaf
    Mourad
    Bouma
    Vos
    Paauwe
    van der Hoorn
    Kreek
    van Wonderen
    Vogel
    Sikora
    van Wanrooij
    Pothuizen
    Moens
    Blinker
    Ono
    Polak met allen 1 stem(waarvan de meeste genomineerd door Intel,die ergert zich wekelijks aan 26 verschillende spelers)

pi_3628319
    Waarom staat V#s zo laag?
      dinsdag 26 maart 2002 @ 21:51:08 #131
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3628355
    quote:
    Op dinsdag 26 maart 2002 21:48 schreef Hagenees het volgende:
    Waarom staat V#s zo laag?
    Ja dat krijg je ervan als je in de GGD speelt
    Maar Henkie was wel irri genoeg voor een eigen topic Henk Vos!!
    pi_3628522
    pi_3630567
    van Bommel: Maakt zelf harde en vuile overtredingen maar
    oh wee als iemand hem aanraakt.
    Machlas: De grootste jankerd van de eredivisie. Gaat
    continu liggen en loopt dan met een gezicht rond
    alsof ie elk moment in huilen uit gaat barsten.
    Lurling: Ongelooflijke naaierd.
    van der Schaaf (van Vitesse): Ook zo'n persoon die als een
    gek uitdeelt maar dan de vermoorde onschuld speelt

Als ik niet voor Utreg zou zijn had ik Vreven er waarschijnlijk ook tussen gezet ja Met het grote verschil dat Vreven niet vuil speelt, alleen keihard. Nu is het gewoon iemand die er volop in gaat en zich altijd volledig geeft. Kunnen vele VELE anderen een voorbeeld aan nemen.

Catch ya on the flipside...
    pi_3630616
    quote:
    Op woensdag 27 maart 2002 00:16 schreef DGR het volgende:
    Lurling: Ongelooflijke naaierd.
    sorry hoor, maar geef eens een voorbeeld?
    En 1x met Kalou (wat ik me zelf niet herinner maar volgens mij kon hij er niks aan doen dat ie rood kreeg) is niet genoeg rede
    pi_3679665
    diarra
    pi_3679977
    Zoetebier de arrogante bloempotkapselzeug
    Money won is twice as sweet as money earned.
      zondag 31 maart 2002 @ 21:32:37 #137
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_3679988
    quote:
    Op zondag 31 maart 2002 21:30 schreef neilpad het volgende:
    Zoetebier de arrogante bloempotkapselzeug
    Zoetebier arrogant?

Dat is echt larie!

Die vent is alles behalve arrogant!

zondag 31 maart 2002 @ 21:36:20 #138
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_3680023
    Weet je wie er een arrogant keeper is : Juist ja Sander Westerveld,maar die heeft geluk dat hij niet in deze categorie valt
    pi_3681064
    2 pagina's en nog niemand over pierre???? ik vind hem zelf coole gozer, maar niet-feyenoorders hebben een hekel aan hem omdat die met van die gemene vrij trapjes kan scoren, en zovaak feyenoord 'gered' heeft als ze bijna verloren...
    ik vind zelf die jan van aalst zo'n hooligan-kop hebben, maar ken die kerel verder niet dus ik weet het niet.
    pi_3681307
    quote:
    Op zondag 31 maart 2002 20:51 schreef Wouter het volgende:
    diarra
    mee eens.
    Stomme natrapperd
      maandag 1 april 2002 @ 01:02:14 #141
    8756 Abe
    Sportfokker
    pi_3682956
    Abe vindt het belachelijk dat van Bommel hier steeds genoemd wordt. Fantastische voetballer die absoluut niet wil verliezen. Dit gaat gepaard met geniepige en soms gemene overtredingen.
    Wat maakt dat nou uit!! We mogen blij zijn dat Nederland nog zulke spelers heeft. Geef mij maar 11x een van Bommel dan tellen we weer mee in de wereld (van het voetbal)
    Gapen is een vorm van stretchen
      maandag 1 april 2002 @ 01:31:09 #142
    6146 SpankSpankeronie
    Spankeronie in the Bullpen
    pi_3683263
    quote:
    Op zondag 31 maart 2002 22:52 schreef LoekB het volgende:

ik vind zelf die jan van aalst zo'n hooligan-kop hebben, maar ken die kerel verder niet dus ik weet het niet.

Neem aan dat we het hier over Jan van Halst hebben.
    Kan dan wel een hooliganhoofd hebben,Janneman heeft wel het atheneum afgemaakt en dat kunnen de meeste voetballers niet zeggen.
    don't call to the bullpen
      maandag 1 april 2002 @ 10:32:41 #143
    1257 Dylan Dog
    eroe viola
    pi_3684605
    quote:
    Op maandag 01 april 2002 01:31 schreef SpankSpankeronie het volgende:

[..]

Neem aan dat we het hier over Jan van Halst hebben.
    Kan dan wel een hooliganhoofd hebben,Janneman heeft wel het atheneum afgemaakt en dat kunnen de meeste voetballers niet zeggen.

Dan had ie misschien toch beter op moeten letten en niet alles in zijn korte termijngeheugen moeten proppen...
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_3687849
    Op nummer 1 staat duidelijk Mark van B0mmel!!
    op nr 2 Kezman, ik zou persoonlijk zijn duimen willen breken, ik vind dat zo irri en op nummer 3 staat die K*T Machlas met zijn vervelende schwalbes
    Ik houd van werken als werken is waar ik van houd
      maandag 1 april 2002 @ 19:24:56 #145
    20583 tokoboy
    Sex-addict
    pi_3688176
    quote:
    Op maandag 01 april 2002 18:42 schreef Stokkie81 het volgende:
    Op nummer 1 staat duidelijk Mark van B0mmel!!
    op nr 2 Kezman, ik zou persoonlijk zijn duimen willen breken, ik vind dat zo irri en op nummer 3 staat die K*T Machlas met zijn vervelende schwalbes
    naast machlas op 3 (als de reden een schwalbe betrefd) mogen ook de door mij zo gehate spitsen van fmoord:
    pierre "de homo" van hooijdonk
    en John Dahl Tomasson

deze mannen kunnen er ook wat van (schwalbes).
    en ik mag pierre niet omdat ie er gewoon niet uitziet en iedereen hem ophemeld omdat ie alleen maar een mooie vrije trap in zijn benen heeft.
    Strax is hij een beetje uit vorm en gaan de vrije trappen er niet meer in, en de kopballetjes ook niet meer, en zie de echte pierre......een middelmatige spits.

pi_3688465
    Er zijn niet zo gek veel voetballers die ik erg graag mag. Ik vind de meeste voetballers echt van die zelfingenomen patsertjes met een ego van hier tot Tokyo. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. De meest voetballers zullen ook nooit en te nimmer toegeven dat ze terecht verloren hebben.

Vroeger was ik best wel een voetballiefhebber, maar ik ben de laatste tijd echt gigantisch afgeknapt op volkssport nummer 1. Dat hele milieu staat mij echt totaal niet aan.

woensdag 12 maart 2003 @ 22:18:01 #147
    23186 FrankyMcG
    I'd rather have the scar
    pi_9075759
    *KICK*

Moderator ff naar Voetbal please!

pi_9076384
    Naar VBL
      woensdag 12 maart 2003 @ 22:47:39 #149
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_9076789
    Vreven: Vrij standaard... maar Vreven is gewoon een overdreven aansteller die altijd maar wil laten zien dat hij de ruigste, hardste en man zonder genade is. Sorry hoor, maar voetbal gewoon normaal, dat kan hij makkelijk. Laat zich veel te veel meeslepen door provocaties en incidentjes.

Mido: Uitleg overbodig

Andy vd Meyde: Ik lach altijd heel hard als ik zie dat ie weer bij de selectie van Oranje zit. Wat heeft die vent nou gepresteerd? Kan niet eens een behoorlijke passeerbeweging maken, heeft slechts sporadisch zijn goede momenten. Ik zou em bij Ajax bankzitter maken, want meer is ie echt niet waard

Theo Janssen: Dat dat figuur nog prof is mag een wonder wezen. Volgens mij zuipt en rookt ie zich te pletter, weegt bijna 100 kg en is voor mij echt niet een van dé talenten in Nederland. Hij kan een aardige vrije trap nemen, maar daar houdt het voor mij mee op. Sjokt maar een beetje over het veld en hangt de vedette uit.

Zo, genoeg gal gespuugd...

woensdag 12 maart 2003 @ 22:50:23 #150
    37392 ultra
    Lega Nord
    pi_9076884
    Vreven vind ik juist een geweldenaar!!! Een van mijn favo spelers uit de Eredivisie....

Maar dit topic gaat over irritante spelers en dan ga ik voor Mandy. Die kan echt niks, maar vind zichzelf echt fantastisch...En met die jodenbek van hem heeft hij het zelfs tot Oranje weten te schoppen

woensdag 12 maart 2003 @ 22:51:51 #151
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_9076923
    Standaart namen

Van Bommel
    Vreven

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
      woensdag 12 maart 2003 @ 22:53:18 #152
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_9076970
    quote:
    Op maandag 25 februari 2002 20:35 schreef CAZZO het volgende:

woensdag 12 maart 2003 @ 22:55:01 #153
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_9077027
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:53 schreef CAZZO het volgende:
    Zlatan
    alleen al om die rotkop die er zit
    ik vergeet nog Polak en Grujic
      woensdag 12 maart 2003 @ 22:55:09 #154
    34721 BrauN
    U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
    pi_9077034
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:50 schreef ultra het volgende:
    Vreven vind ik juist een geweldenaar!!! Een van mijn favo spelers uit de Eredivisie....

Maar dit topic gaat over irritante spelers en dan ga ik voor Mandy. Die kan echt niks, maar vind zichzelf echt fantastisch...En met die jodenbek van hem heeft hij het zelfs tot Oranje weten te schoppen

* BrauN eens is
      woensdag 12 maart 2003 @ 22:56:22 #155
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_9077079
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:55 schreef mitt het volgende:

[..]

ik vergeet nog Polak en Grujic

Polak is zeker irritant
    Grujic dat valt toch wel mee
      woensdag 12 maart 2003 @ 22:56:57 #156
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_9077097
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:56 schreef CAZZO het volgende:

[..]

Polak is zeker irritant
    Grujic dat valt toch wel mee

mja, en niet te vergeten Sonkaya
      woensdag 12 maart 2003 @ 22:58:23 #157
    9105 CAZZO
    Povera vaffanculo
    pi_9077142
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:56 schreef mitt het volgende:

[..]

mja, en niet te vergeten Sonkaya

idd smerige zwaaiturk
      woensdag 12 maart 2003 @ 22:58:36 #158
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_9077150
    Jeetje, wat een topickick.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! Šgolfer
    pi_9077179
    De gehele selectie van Ajakkes...
    Back in business.
      woensdag 12 maart 2003 @ 23:08:22 #160
    32686 G1Ace
    Be only the best you can be
    pi_9077493
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:59 schreef Shirley het volgende:
    De gehele selectie van Ajakkes...
    het gehele selectie van P$V
    en dan met stip op nummer 1 van Bommel
    en met de allerbeste nummer 2, Kezman
    o ja, en vreven
    August 1998- March 2018
    The exile ends, and a hero will return home
      donderdag 13 maart 2003 @ 00:10:58 #161
    26121 koeskoes
    kuttopic --->
    pi_9079461
    van bommel
    kerstman
    vreven
    van galen ( heeft hij niet record meeste rode kaarten ofzo )
    Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
      donderdag 13 maart 2003 @ 00:33:50 #162
    43763 DutchGooner
    naar het andere forum!
    pi_9080013
    Bot
    Sonkaya
    vd Meyde
    Zlatan
    Vreven
    NAAR HET ANDERE FORUM!
    pi_9080121
    nog maar een van bommel en doe maar van der meyde die gast word ook met de week slechter
    pi_9080360
    - v.d. Meyde (overschat, boerenlul en kijkt zo debiel)
    - Vreven (geen woorden meer aan vuil maken)
    - v.d. Doelen (schopper, overschat)
    - Pothuizen (geen commentaar)
    - Theo Janssen (domme kerel)
    - v. Wanroij (schopper, sloom, ruziezoeker)
    - v. Vossen (stop toch kerel, het heeft geen nut meer)

Trainers:
    - Snoei (al vanaf het eerste moment dat hij trainer was bij Vitesse)
    - Bos (met z'n mooie pak, samen met John Lammers, maakt hij een feestelijke indruk, op de begrafenis van de Graafschap!)

Bigheadz R.I.P.
    pi_9082214
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:58 schreef CAZZO het volgende:

[..]

idd smerige zwaaiturk

zwaar ok die zwaaiactie
    ik vind Theo Janssen en Victor Sikora ook behoorlijk irritant.
      donderdag 13 maart 2003 @ 09:53:05 #166
    40967 Takemenow
    Freelance is good!
    pi_9083020
    Nou , dan zal ik ook maar ff mijn gal spuien
    Vast allemaal al genoemd hoor maar boeie :

Alle Ajakkesieden , maar dan met name van der Meyde en Satan Ibrahimovic
    Uiteraard Ketsman
    Polak , met z`n kutkop.

pi_9085658
    Pierre van Hooydonk en Paul Bosvelt
    Romano Denneboom en Anthony Lurling
    Stijn Vreven en Harald Wapenaar
      donderdag 13 maart 2003 @ 11:56:25 #168
    40967 Takemenow
    Freelance is good!
    pi_9085746
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 11:53 schreef SCH het volgende:
    Pierre van Hooydonk en Paul Bosvelt
    Romano Denneboom en Anthony Lurling
    Stijn Vreven en Harald Wapenaar
    Wat is er mis met Harald
    pi_9085796
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 11:56 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Wat is er mis met Harald

Moet ik dat uitleggen? Kijk naar de topictitel...
    pi_9085865
    Mag ik een anti-stem uitbrengen op Zlatan? Is een hartstikke leuke jongen. Goede voetballer ook .

En mijn echte stem gaat naar M.van der Kruis. En Barry van Galen.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
      donderdag 13 maart 2003 @ 12:03:11 #171
    40967 Takemenow
    Freelance is good!
    pi_9085962
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 11:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Moet ik dat uitleggen? Kijk naar de topictitel...

Ja Leg maar uit waarom hij irri is
    pi_9086422
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 12:03 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Ja Leg maar uit waarom hij irri is

Omdat ik dat vind. Jij niet waarschijnlijk. Ik vind hem irri van zijn geblondeerde haar tot zijn slome gedrag, zijn slechte gekeep en zijn showpik-achtige houding. Jaja, da's heel subjectief
    pi_9087336
    Vreven
    Barry van Galen
      donderdag 13 maart 2003 @ 13:15:40 #174
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_9087847
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:51 schreef mitt het volgende:
    Standaart namen
    Wat dus aangeeft dat je er lang over nagedacht heb..??
      donderdag 13 maart 2003 @ 13:16:55 #175
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_9087886
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:15 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Wat dus aangeeft dat je er lang over nagedacht heb..??

hoefde er niet lang over na te denken.
    Twee namen komen direct in me op..

Overigens vind ik van Galen dus wel een fantastische voetballer.

donderdag 13 maart 2003 @ 13:17:35 #176
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_9087904
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:16 schreef mitt het volgende:
    Overigens vind ik van Galen dus wel een fantastische voetballer.
    Dat heb ik dus met Van Bommel.
    pi_9088748
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:17 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dat heb ik dus met Van Bommel.

Exact. Ik ook
      donderdag 13 maart 2003 @ 13:47:42 #178
    17456 sklommel
    www.EFC4.nl
    pi_9088850
    Ik irriteer me aan alle jonge spelers die denken dat het al helemaal zijn... Een van Persie die toen dat gezeik had teon die in de CL niet mee mocht spelen, Mido die persé wil spelen en Boukhari is ook nog zo iemand.
    Lommel SK helaas failiet.... [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=17456]het is wel een kut-fotow... fotoboek[/url]
      donderdag 13 maart 2003 @ 13:47:52 #179
    27166 mr.vulcano
    Op naar de top!
    pi_9088854
    Dat kan er maar 1 zijn, Barry van Galen!

[afbeelding]

Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
      donderdag 13 maart 2003 @ 13:48:54 #180
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_9088884
    Weet je wie ik in de rijtjes mis? Die Van der Kruis van De Graafschap .. hij is toch diegene die 2 of 3 van zijn tegenstanders met een stuk acteerwerk rode kaarten heeft aangesmeerd?

En stond er pas ook niet zo'n stukje in VI dat hij een EHBO'er onderuit had getrapt??

pi_9088977
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:48 schreef Eilanden het volgende:
    Weet je wie ik in de rijtjes mis? Die Van der Kruis van De Graafschap .. hij is toch diegene die 2 of 3 van zijn tegenstanders met een stuk acteerwerk rode kaarten heeft aangesmeerd?

En stond er pas ook niet zo'n stukje in VI dat hij een EHBO'er onderuit had getrapt??

Je bent er vroeg bij
    pi_9089072
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:48 schreef Eilanden het volgende:

Deze week, een tweetal brieven van EHBO'ers bij ingezonden brieven. EHBO-ers die getuige waren van dat incident, en eentje is zelfs slachtoffer.
      donderdag 13 maart 2003 @ 13:54:40 #183
    27166 mr.vulcano
    Op naar de top!
    pi_9089078
    Nog eentje om het af te leren
    Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
    pi_9089219
    Mido, Boukhari, Vreven,
    pi_9089362
    quote:

Ik zal zelf beginnen:

* v. Bommel ben ik met je eens,. hij kan alles flikken en pakt nooit een kaart,
    * Kezman, zn kop staat me niet aan, maar vind het een prima speler!
    * Zlatan, Miskoop? waarom? Hij speelt goed, pikt zn goaltjes mee. Dus waarom dan?
    * Wamberto, Nee,. ben ik niet met je eens,. niet omdat ik Ajax-fan ben maar dit slaat totaal nergens op wat je zegt.
    * Vreven, die hoort elke wedstrijd rood te krijgen,. dat is geen voetballer, die jongen doet alles met zn handjes,
    * Leonardo1, gek genoeg heb ik al maanden niets van die jongen vernomen,. maaruh,. hij zit weer in Brazilie toch?
    pi_9089422
    quote:
    Op dinsdag 19 maart 2002 14:29 schreef huupke het volgende:
    Aanvallers:
    Middenvelders:
    Verdedigers:
    Jij bent vast voor feyenoord
    pi_9089533
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 14:03 schreef AjaxAmsterdam het volgende:

[..]

* v. Bommel ben ik met je eens,. hij kan alles flikken en pakt nooit een kaart,
    * Kezman, zn kop staat me niet aan, maar vind het een prima speler!
    * Zlatan, Miskoop? waarom? Hij speelt goed, pikt zn goaltjes mee. Dus waarom dan?
    * Wamberto, Nee,. ben ik niet met je eens,. niet omdat ik Ajax-fan ben maar dit slaat totaal nergens op wat je zegt.
    * Vreven, die hoort elke wedstrijd rood te krijgen,. dat is geen voetballer, die jongen doet alles met zn handjes,
    * Leonardo1, gek genoeg heb ik al maanden niets van die jongen vernomen,. maaruh,. hij zit weer in Brazilie toch?

Let even op de datum van het bericht waarop je aan het reageren was.
      donderdag 13 maart 2003 @ 14:09:53 #188
    37809 Doezelhaar
    Tot het gaatje...
    pi_9089559
    Vreven bij uitstek..
    En Kezman.. ik kan niet tegen die duimpjes...
    pi_9090444
    Barry van Galen
    Peter van Vossen
    Richard Roelofsen
    While we're living, the dreams we have as children fade away
    AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
      donderdag 13 maart 2003 @ 16:56:39 #190
    26455 Dj-Leon
    Me just Love Sports
    pi_9095082
    ik heb een ontzettende hekeln aan :
    Vreven (eikel altijd natrappen enzo)
    en Mido ( hij is misschien wel ajacied, maar daar is alles mee gezegd met zijn smerige kut ego, hij is nog geen 20 en nu al heeft ie kuren)
    Never spoil a minute with crying try laughing every moment !!!
      zaterdag 15 maart 2003 @ 11:42:54 #191
    28160 LadyFCDB
    Bosschenaren!!
    pi_9134937
    Op nummer 1: Ibrahimovic
    Op nummer 2: Barry van Galen (wat een vieze voetballer is dat)
    Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')