Eén van de regels lijkt inderdaad te zijn dat het per OV goed bereikbaar moet zijn. Afgelopen editie was het bijvoorbeeld 5 minuten lopen vanaf het Centraal Station, waar tis treinen stoppen en vertrekken.quote:Op zondag 30 december 2007 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Tilburg lijkt me logistiek echt een slechte keuze... is geen handige plek om te bereiken met het openbaar vervoer of over de weg...
Den Bosch is dan gewoon de perfecte keuzequote:Op zondag 30 december 2007 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eén van de regels lijkt inderdaad te zijn dat het per OV goed bereikbaar moet zijn. Afgelopen editie was het bijvoorbeeld 5 minuten lopen vanaf het Centraal Station, waar tis treinen stoppen en vertrekken.
Arme DJ's, zitten een beetje in een huis te verhongeren terwijl de mensen buiten pallets Bossche bollen staan weg te werken...quote:Op zondag 30 december 2007 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Den Bosch is dan gewoon de perfecte keuze
Deze plaat van Blof is nog wel te pruimen... net als Liefs uit Londen.... voor de rest ben ik er niet kapot van, al kan ik wel alles meezingenquote:Op zondag 30 december 2007 19:53 schreef Sirolf het volgende:
2x Alles is Liefde in 2 uur tijd (alleen is de tweede zometeen de normale versie, en dit de live-versie).
Liefs uit Londen vind ik echt te gek, maar de rest........ 't doet mij neit veel.quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
Deze plaat van Blof is nog wel te pruimen... net als Liefs uit Londen.... voor de rest ben ik er niet kapot van, al kan ik wel alles meezingen
quote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Arme DJ's, zitten een beetje in een huis te verhongeren terwijl de mensen buiten pallets Bossche bollen staan weg te werken...
Ik heb alle platen van Blofquote:Op zondag 30 december 2007 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze plaat van Blof is nog wel te pruimen... net als Liefs uit Londen.... voor de rest ben ik er niet kapot van, al kan ik wel alles meezingen
En toch is dit best een goeie plaat... maar hij had de finale niet moeten verknallen, al was dat vooral een productionele fout natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef Piles het volgende:
Het SR-finale-trauma komt weer bovendrijven
Trauma? Zo erg was het toch niet?quote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef Piles het volgende:
Het SR-finale-trauma komt weer bovendrijven
Alain Clark heeft de finale niet verknald hoor, die heeft juist last-second de finale gered!quote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch is dit best een goeie plaat... maar hij had de finale niet moeten verknallen, al was dat vooral een productionele fout natuurlijk
Niks tegen de plaat, en ook niet op dat moment.quote:Op zondag 30 december 2007 20:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch is dit best een goeie plaat... maar hij had de finale niet moeten verknallen, al was dat vooral een productionele fout natuurlijk
da's waar maar op dat moment had ik maar aan één ding behoefte: Let's dance to Joy Divisionquote:Op zondag 30 december 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alain Clark heeft de finale niet verknald hoor, die heeft juist last-second de finale gered!
Dan had je de radio aan moeten zetten, daar werd 'ie wél gedraaid.quote:Op zondag 30 december 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's waar maar op dat moment had ik maar aan één ding behoefte: Let's dance to Joy Division
quote:Op zondag 30 december 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Chasing Cars, mooiste plaat ever... voor mij persoonlijk dan
Idd.quote:Op zondag 30 december 2007 20:52 schreef Piles het volgende:
Tering, we weten heus wel wat de nummer 1 is. Hoef je niet zulke debiele hints te gaan lopen geven
Moet eerlijk bekennen dat ik het niet verwacht had.....quote:Op zondag 30 december 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Ben echt zo benieuwd wie op 1 staat !
En in dezelfde categorie:quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef remlof het volgende:
[Op vrijdag 21 december 2007 12:53 schreef NJ het volgende:
Paaskonijn, baggeraar. We beginnen eens met 48 uur.]
Heeft er weinig van geleerd kennelijk. Heeft nu een week om zijn zonden te overdenken.
Ik denk ene Timur.quote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef DaMook het volgende:
Wie komt er vannacht tussen 1 en 6 ?
quote:Op zondag 30 december 2007 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Chasing Cars, mooiste plaat ever... voor mij persoonlijk dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |