Ze heeft al een vriend?quote:Op zondag 30 december 2007 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Voorlopig wel. Verschillende redenen
Internal Server Error. Typo in de URL misschien?quote:Op zondag 30 december 2007 16:33 schreef Qunix het volgende:
Beter laat dan nooit hoop ik
http://elfyourself.com/?id=1696964863
De echte versie van Stenders, Ekdom, Eend en Veenstra Veenstra!
Hier doet i het... Refresh eens?quote:Op zondag 30 december 2007 16:39 schreef Broekie het volgende:
[..]
Internal Server Error. Typo in de URL misschien?
Nee hoor, niks.quote:
Hij blijft grappigquote:Op zondag 30 december 2007 16:33 schreef Qunix het volgende:
Beter laat dan nooit hoop ik
http://elfyourself.com/?id=1696964863
De echte versie van Stenders, Ekdom, Eend en Veenstra Veenstra!
Meer als 2 jaarquote:Op zondag 30 december 2007 16:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend?
(Da's vaak de meest vervelende reden, doe je zo weinig aan...)
Das balen iddquote:
Eeej TVquote:
Vooralsnog hebben we helaas nog geen bevestiging gekregen dat dat niet zo is.quote:Op zondag 30 december 2007 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Is het trouwens zo dat we met die verschrikkelijke Timur de finale gaan krijgen straks? Waarschijnlijk ben ik eerder weg maar THE HORROR
Nee he!quote:Op zondag 30 december 2007 17:19 schreef Broekie het volgende:
Vooralsnog hebben we helaas nog geen bevestiging gekregen dat dat niet zo is.
Laten we dus maar uit gaan van het ergste...
quote:Op zondag 30 december 2007 18:43 schreef Piles het volgende:
Zouden deze ook nog voorbij komen: http://www.youtube.com/watch?v=zivL3ICDWU4![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Timur [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik hoor net dat ie geen oud en nieuw viert dus de hoop op een verdwaalde vuurpijl die z'n werk doet is ook vervlogenquote:Op zondag 30 december 2007 18:57 schreef Sirolf het volgende:
En Nieuwjaarsdag is 'ie er ook weer, tussen 16 en 19 uur...
Ik moet 't even aanhoren, maar denk dat ik snel de keuken in duik voor de afwas.quote:Op zondag 30 december 2007 18:57 schreef Sirolf het volgende:
Nee he, Timur is er weer...
En Nieuwjaarsdag is 'ie er ook weer, tussen 16 en 19 uur...
Ik doe niet eens de moeite meer, denk ik.quote:Op zondag 30 december 2007 18:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik moet 't even aanhoren, maar denk dat ik snel de keuken in duik voor de afwas.
Ik ga een poging doen om er door heen te luisteren maar ik heb ijdele hoop... ik wil de meest aangevraagde platen wel even horenquote:Op zondag 30 december 2007 18:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik doe niet eens de moeite meer, denk ik.
quote:Darkness imprisoning me
All that I see
Absolute horror
I cannot live
I cannot die
Trapped in myself
Body my holding cell
Landmine has taken my sight
Taken my speech
Taken my hearing
Taken my arms
Taken my legs
Taken my soul
Left me with life in hell
Beste Metallicaplaat vind ikquote:Op zondag 30 december 2007 19:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA Metallica - One ! [ afbeelding ]
De album versie.
Waarom wordt Nickelback überhaupt nog de ether in geslingerd?quote:Op zondag 30 december 2007 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Hoe komt deze plaat van Nickelback in hemelsnaam zo hoog in de lijst
Sluit ik mij heeeeeel graag bij aan.quote:
Ik zou het best vinden, maar ik vermoed dat Tilburg over 2 jaar aan de beurt is, en 2x Brabant zullen ze vast niet doenquote:Op zondag 30 december 2007 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar moet het Glazen Huis maar lekker naar Den Bosch komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |