True truequote:Op zondag 30 december 2007 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang ik vrijgezel ben hoef ik nog nergens aan te wennen.
Het bestaat al niet eens meer.quote:Op zondag 30 december 2007 10:37 schreef Pheno het volgende:
Dan moet ik eerst naar de supermarkt op die crap te kopen
Ohquote:
Respect!quote:Op zondag 30 december 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
Whehehe, dat was nog eens een krappe "in before the lock".
Jaquote:Op zondag 30 december 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
Blijkbaar wordt er nog Oranjeboom gebrouwen in Dommelen maar ik geloof er niets van.quote:Op zondag 30 december 2007 10:46 schreef JDude het volgende:
Het Oranjeboom-kasteel staat er overigens nog wel. De brouwerij is grotendeels plat.
[ afbeelding ]
Haal je me al in?quote:Op zondag 30 december 2007 10:45 schreef Q. het volgende:
Ik sta al een week elke dag in de top 10 posters van elke dag..
De Horrorquote:Op zondag 30 december 2007 10:45 schreef Q. het volgende:
Ik sta al een week elke dag in de top 10 posters van elke dag..
OP naar de top20quote:Op zondag 30 december 2007 10:59 schreef Pheno het volgende:
Fuck, ik zit ook al in de top 60.
Ik heb over het algemeen een hekel aan dat soort posts, maar 'in before the lock' vind ik stiekum dan wel weer briljant.quote:Op zondag 30 december 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
Tenzij je hem 100 keer per dag ziet.quote:Op zondag 30 december 2007 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen een hekel aan dat soort posts, maar 'in before the lock' vind ik stiekum dan wel weer briljant.
Dat eerste is bij mij gelukkig niet het geval...quote:Op zondag 30 december 2007 11:03 schreef Godt het volgende:
Tenzij je hem 100 keer per dag ziet.
Mij gaat het in elk geval flink vervelen en heeft het reeds een hoog puberaal gehalte.
Emel is een kloon van je?quote:Op zondag 30 december 2007 10:44 schreef JDude het volgende:
Je komt alleen hierquote:Op zondag 30 december 2007 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste is bij mij gelukkig niet het geval...
En je bent bijna jarigquote:Op zondag 30 december 2007 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat eerste is bij mij gelukkig niet het geval...
Jeej, ik ben er eentje gestegen!quote:Op zondag 30 december 2007 11:01 schreef Godt het volgende:
[..]
Met 62 per dag kan dat nooit lang duren
Ziek zijn is tofquote:Op zondag 30 december 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Jeej, ik ben er eentje gestegen!Ik stond altijd op 61.
Neuh...quote:
Waar te zien?quote:Op zondag 30 december 2007 11:07 schreef Q. het volgende:
Jeej, ik ben er eentje gestegen!Ik stond altijd op 61.
In je profiel, bij aantal postsquote:
Kut, betrapt.quote:
Uiteraard, in tegenstelling tot hoe ik hier overkom, ben ik normaal best onbaatzuchtig.quote:
Je doet het voor de zustersquote:Op zondag 30 december 2007 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard, in tegenstelling tot hoe ik hier overkom, ben ik normaal best onbaatzuchtig.
OMGquote:
In het ergste geval gaan ze tegen elkaar kleven.quote:Op zondag 30 december 2007 11:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Zo, veel teveel appelflappen in de ovenAls dat maar goed gaat.
Kleffies en beffiesquote:Op zondag 30 december 2007 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het ergste geval gaan ze tegen elkaar kleven.
Ik doelde meer op het feit dat je het bij hebt gehoudenquote:Op zondag 30 december 2007 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Vooral die 222 ppd gemiddeld over een periode van 45 dagen is erg.
Dat zou een reden kunnen zijn om te stoppen...quote:Op zondag 30 december 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
Je doet het voor de zusters
beffiesquote:
Of een andere prikpost te zoeken.quote:Op zondag 30 december 2007 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een reden kunnen zijn om te stoppen...
Ze zijn al oud tochquote:Op zondag 30 december 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je het bij hebt gehouden
Heb het ooit een keer teruggezocht, was niet heel moeilijk want ik heb de traditie om voor elke 10.000 posts een topic te openen.quote:Op zondag 30 december 2007 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat je het bij hebt gehouden
Het logistieke voordeel dat ik nu heb, weegt niet op tegen het nadeel van de afwezigheid van aantrekkelijke zusters.quote:Op zondag 30 december 2007 11:24 schreef Pheno het volgende:
Of een andere prikpost te zoeken.
Ik prik gewoon geen bloed, scheelt ook logistieke voordelen. Of toch het feit dat injectienaalden bij mij erg slecht vallen.quote:Op zondag 30 december 2007 11:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het logistieke voordeel dat ik nu heb, weegt niet op tegen het nadeel van de afwezigheid van aantrekkelijke zusters.
Mijn eerste paar keren bloedgeven waren in dat opzicht ook niet echt geweldig. Na een paar keer wennen en goed eten van te voren is dat gelukkig ook geen probleem meer. Dat is voor iedereen anders. Moet je ook voor jezelf kunnen bepalen. Niemand is er bij gebaat als het iedere keer om wat voor reden dan ook een drama wordt bij de donatie.quote:Op zondag 30 december 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ik prik gewoon geen bloed, scheelt ook logistieke voordelen. Of toch het feit dat injectienaalden bij mij erg slecht vallen.
Tripodquote:
Ik vind het ook belachelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 12:16 schreef Kuukske het volgende:
Wat is dat nou weer voor manonvriendelijk plaatje.
Als je naar dat soort feesten gaat vráág je om boobtouching.quote:Op zondag 30 december 2007 12:17 schreef Godt het volgende:
Ik vind het ook belachelijk.
Maar als je nou op een boeren schuur feest bent kan dit best handig zijn denk ik.
Maar door wie ?quote:Op zondag 30 december 2007 12:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je naar dat soort feesten gaat vráág je om boobtouching.
Niet door mij in ieder geval. Doe mij maar een piem0l.quote:
Een grote of dikke?quote:Op zondag 30 december 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet door mij in ieder geval. Doe mij maar een piem0l.
Tsja, moeilijke vraag. Ik zou een politiek vrouwelijk correct antwoord kunnen geven en zeggen: Size doesn't matter. Dus dat doe ik dan nu ook maar.quote:Op zondag 30 december 2007 12:19 schreef Godt het volgende:
Een grote of dikke?
Het is toch een belangrijke keuze.quote:Op zondag 30 december 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tsja, moeilijke vraag. Ik zou een politiek vrouwelijk correct antwoord kunnen geven en zeggen: Size doesn't matter. Dus dat doe ik dan nu ook maar..
Femke zegt dat omdat ze niet veel keuze heeft.quote:Op zondag 30 december 2007 12:22 schreef Pheno het volgende:
Zeggen ze dat in de politiek?
Natuurlijk heeft dat wel wat te maken met de maat. Omvang enzo. Duh. Maar ik ga je vraag niet beantwoorden. Als ik dat wel doe, dan weten sommigen hier meer over een andere user dan ze zouden willen weten.quote:Op zondag 30 december 2007 12:22 schreef Godt het volgende:
Het is toch een belangrijke keuze.
Je antwoord op geen van beide trouwens want dik en groot geven is aan over de maat van de piemol.
Ik vind dat je daar best een mening over mag hebben.
Je huidige partner hoeft helemaal niet de ideaale maat te hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 12:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat wel wat te maken met de maat. Omvang enzo. Duh. Maar ik ga je vraag niet beantwoorden. Als ik dat wel doe, dan weten sommigen hier meer over een andere user dan ze zouden willen weten.
Ze is mijn keuze ook nietquote:Op zondag 30 december 2007 12:23 schreef Godt het volgende:
[..]
Femke zegt dat omdat ze niet veel keuze heeft.
Zég, maar ben je nou de kloon van Godlike of niet?quote:Op zondag 30 december 2007 12:27 schreef Godt het volgende:
Daar wil ik hem ook niet lafjes tegen aan leggen inderdaad
Wie?quote:Op zondag 30 december 2007 12:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zég, maar ben je nou de kloon van Godlike of niet?
quote:
Hm, lama.quote:
Ik dacht al, ik voel me leeg.quote:
Vraag die neuklul van je dan er wat aan te doenquote:
Degene met het verzoek begint, toch?quote:
Goed puntquote:Op zondag 30 december 2007 12:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Degene met het verzoek begint, toch?.
Een koekje met cremevullingquote:Op zondag 30 december 2007 12:34 schreef Vork het volgende:
WIl je een gevulde koek?
Minimaal. Afhankelijk van de camerahoek. Alhoewel ik stiekem toch wel op twee hoop.quote:
Full frontalquote:Op zondag 30 december 2007 12:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Minimaal. Afhankelijk van de camerahoek. Alhoewel ik stiekem toch wel op twee hoop.
Over mij?quote:Op zondag 30 december 2007 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch weer lekker debiel gedroomd.
Met je tong uit je mondhoek en schuim druipend op je kussen?quote:Op zondag 30 december 2007 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat heb ik toch weer lekker debiel gedroomd.
Zég.quote:Op zondag 30 december 2007 12:25 schreef Godt het volgende:
Je huidige partner hoeft helemaal niet de ideaale maat te hebben.
Dat is waarschijnlijk die ex of one nighter met die gigantisch lekkere lul.
Een echte relatie heb je waarschijnijnlijk vanwege zijn begrip, karakterm kook en poets kunsten in plaats van de verschikkelijk lekkere neuk lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |