Ik mag volgende week al op Werchter!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:37 schreef mouzzer het volgende:
Zit nu al een kwartier te kijken en WOW! Dat belooft wat voor Lowlands

Wilde 't al postenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:42 schreef Felixa het volgende:
Ik zit hier echt met kippenvel.
Als ze nou straks nog Glósóli gaan spelen dan moet ik er echt een zakdoek bij...
Edit: Ja hoor daar gaan we!!!![]()
![]()

Lucky you! Heb ze daar 2 jaar geleden in de tent gezien, mooiste concert wat ik ooit heb gezien! Ruim uur lang kippevel en na afloop duurde het applaus gewoon 5 minuten, hele bijzondere avond.quote:

Ja daar was ik ook bij... bizar mooi gewoon.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Lucky you! Heb ze daar 2 jaar geleden in de tent gezien, mooiste concert wat ik ooit heb gezien! Ruim uur lang kippevel en na afloop duurde het applaus gewoon 5 minuten, hele bijzondere avond.

Me too, hoe geweldig was datquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:44 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Lucky you! Heb ze daar 2 jaar geleden in de tent gezien, mooiste concert wat ik ooit heb gezien! Ruim uur lang kippevel en na afloop duurde het applaus gewoon 5 minuten, hele bijzondere avond.

Toen ik beeld en geluid kreeg was Ny Batteri bezig maar misschien was het concert al bezig voordat ik de eerste beelden zag.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:52 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ow, ik dacht met Svefn-G-Englar, maar kan het fout hebben haha

Ik las zoiets @ http://www.sigur-ros.co.uk/board/viewthread.php?tid=25838&page=7 maar toen was ik nog aan 't proberen te connectenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:52 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ow, ik dacht met Svefn-G-Englar, maar kan het fout hebben haha

Dat duurt daar in IJsland nog ffquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:56 schreef mouzzer het volgende:
Echt super dit, net tijdens Glósóli ging hier de zon onder

Toen ik jaren geleden in IJsland was, ging ie helemaal niet onder!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat duurt daar in IJsland nog ff. Tot 0.01 uur om precies te zijn. En om 3.01 komt ie weer op
.

Wil ik ook nog es een keer meemaken. Wellicht volgend jaar IJslandquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:00 schreef Felixa het volgende:
[..]
Toen ik jaren geleden in IJsland was, ging ie helemaal niet onder!
Zaten we om 01.30 uur biertjes te drinken in een warmwaterpoel en het was gewoon nog licht!
Bizarre ervaring was dat...

Niks "wellicht", gewoon doen!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wil ik ook nog es een keer meemaken. Wellicht volgend jaar IJsland.

En ik maar denken dat Ierland dat wasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:03 schreef Felixa het volgende:
[..]
Niks "wellicht", gewoon doen!!!
Mooiste land van de hele wereld, echt.

Over 3 weken ga ik naar Alaska dus ongeveer hetzelfde meemakenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat duurt daar in IJsland nog ff. Tot 0.01 uur om precies te zijn. En om 3.01 komt ie weer op
.

O nee! Was Elbow net?? Dammit... Nou ja, komt vast wel op youtube.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:05 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Over 3 weken ga ik naar Alaska dus ongeveer hetzelfde meemakenMet Sigur Ros als soundtrack voor de vakantie natuurlijk
![]()
Net ff laatste nummer van Elbow op Glastonbury gekeken via BBC en damn dat was ook erg goed.

Jaloersquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:05 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Over 3 weken ga ik naar Alaska dus ongeveer hetzelfde meemakenMet Sigur Ros als soundtrack voor de vakantie natuurlijk
![]()

Heerlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:12 schreef Felixa het volgende:
[..]
![]()
Die duurt zeker wel een minuutje of 10!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |