Ik kan die katten toch moeliijk wijn inschenkenquote:Op zondag 30 december 2007 00:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dit moet je ook luisteren met z'n tweeën op de bank met een goed glas wijn . . .![]()
wat mij betreft welquote:Op zondag 30 december 2007 00:30 schreef Ferdo het volgende:
Dit is nou zo'n nummer waarvan je denkt: verdient dat nou niet een hogere notering dan Avond?
gezellig toch? Wij bakken ook altijd met de hele familie, maar niet al om 10:00 uur, wij worden pas om 14:00 uur verwacht.quote:Op zondag 30 december 2007 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 wordt morgenvroeg om 10.00 verwacht bij paps en mams voor het jaarlijkse oliebollenbakfestijn met de ganze familie![]()
![]()
Die 1e release had ik per ongeluk gekocht, toen de uiteindelijke hitversie uitkwam. Oud voorraadje in de platenzaak waarschijnlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
Dat is het betere werk, maar je hebt hem zeker niet voor niets gekost. Als die je zo dierbaar was, dan was 130 euro nog veeeeeuuls te weinig...
Haha ik weet amper wat t inhoudt hoor, ik bedoelde ermee 'zorg voor goede geluidskwaliteit, zodat je de muziek tot diep in je porieen opneemt en er met je hele lijf van kan genieten'quote:
Oh, daar heben paddy en ik onze dochter naartoe gestuurd.quote:Op zondag 30 december 2007 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 wordt morgenvroeg om 10.00 verwacht bij paps en mams voor het jaarlijkse oliebollenbakfestijn met de ganze familie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |