hind en dewi was pas legendarischquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een exit... de meest geweldige exit was toch wel die van Serge in Idols 3... niemand die dat had verwacht, zelfs Ellen niet en die brak toen echt qua
Zo![]()
![]()
Is het ook, was een tijdje terug te gast in de gouden kooi met zijn bandje en dronk toen gewoon een hele fles jenever op tijdens optreden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef robert2006 het volgende:
ziet eruit als een alcoholist, deze man met de hoed
dat ook maar ik vond die reactie van Ellen toen echt zo mooi....quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Blijdschap hier toen, dat was echt tof!
Laten we hopen van nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die hier om gniffelen moet?.
[..]
De exit van Hind staat bij mij op 2, daar was ik zelf ook best stil vanquote:
weet niet ken hem niet, en die vent met die 3 zangeressen in rode ochtendjas, totale campquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe heet hij nou ook alweer?
Van de Time Bandits toch?
Dat was een mooie avond op 't forum toenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Zometeen weer een exit... de meest geweldige exit was toch wel die van Serge in Idols 3... niemand die dat had verwacht, zelfs Ellen niet en die brak toen echt qua
Zo![]()
![]()
Dit gaat nog in vele tv/programma´s voorbijkomen. Wereld Draait Door, Jensen... genante tv.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo beter rochelt hij even ofzo, het zit een beetje vast geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |