Kunnen we meteen een maatschappelijk medewerker op afsturen dusquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik wil hem wel adopteren hoor.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:49 schreef robert2006 het volgende:
wat zijn deze artiesten allemaal oud, zijn er hier op het forum echt mensen die dit bewust hebben meegemaakt?
Whehe. Die reactie van Sven.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt dat je de enige was die de cynische ondertoon in mijn post door had.
Ik ben een uitstekende moeder hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Kunnen we meteen een maatschappelijk medewerker op afsturen dus
Nigel als boytoy adoptie kindje van s_s
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, dat riep mijn paps ook altijd over 'vroeger', alleen was hij van 1940
eerlijk is eerlijk, is ook zo muv een heel klein aantalquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
Ik verwacht deze week wel weer een zeikstukje van Henkjan "Niveau kandidaten wel erg laag!".
iddquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Die was heel ijverig en lief, die reactie![]()
Ik denk Paulien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
We gaat exit denken jullie? Op basis van kwaliteit en populariteit denk ik Mirjam of Bas.
Pauline of Ollie denk ik..quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
We gaat exit denken jullie? Op basis van kwaliteit en populariteit denk ik Mirjam of Bas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |