Daar hebben we allemaal profijt vanquote:Op zondag 30 december 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik lik slechts mods om dat ze me helpen met wiki , OP's voor we willen openen na 48 uur om ze daar aan te passen etc.
ik kan niks voor je betekenen, ik heb geen forumrechten..quote:Op zondag 30 december 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Laatste uitleg over dit onderwerp heden avond:
IK WIL GEEN MOD WORDEN !!!!!!!
Dan gaat mn leven en dat van FOK ! een nare toekomst tegemoet![]()
Ik lik slechts mods om dat ze me helpen met wiki , OP's voor we willen openen na 48 uur om ze daar aan te passen etc.
Dan is studio voetbal met Theo Maassen nog bezigquote:Op zondag 30 december 2007 21:45 schreef WEST het volgende:
maar TV Tip: RTL 7 22:45 het Formule 1 jaaroverzicht 2007
Denk dat de kerel van dit lekkere wijf het eens is met dit mooie planquote:
die neem ik op en kijk ik daarnaquote:Op zondag 30 december 2007 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan is studio voetbal met Theo Maassen nog bezig.
Ga slapen , ff nog wat engels leren, snap ik morgen deze postingquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar hebben we allemaal profijt van.
quote:
quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga slapen , ff nog wat engels leren, snap ik morgen deze posting![]()
( Moet vast een compliment zijn)
Tsjouw hunnys![]()
En @ Brucert:![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef MiLalaa het volgende:![]()
ik heb teveel test-hapjes voor morgen gegeten
nou nee, ik ben zelf niet echt creatief, maar iedereen moet dus iets meenemen. Ik heb iets simpels met croissantjesdeeg en geitenkaas/pesto uitgeprobeerd. Maar dan heb je er dus wel meteen 24 dus die moesten op (ik heb wel gedeeld hoor)quote:Op zondag 30 december 2007 22:17 schreef Bruce117 het volgende:
![]()
Maar dan weet je in ieder geval wel wat je favorieten zijn
quote:Op zondag 30 december 2007 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben een n00b, en daar ben ik me van bewust, maar je mag m'n vragen op zich wel beantwoorden. Om nou 20 topics SC door te nemen lijkt me een klein beetje te veel van 't nutteloze
.
Mogguh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |