Ik tussen jou, Miri, Bruce, XL, en Timquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef MiLalaa het volgende:
ik kom ook maar even lustrum vieren
mooie OP, bedankt CMT![]()
![]()
ik sta tussen XL en Mitt in
quote:Op zondag 30 december 2007 02:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedenacht, mijn vraag die nog steeds staat is, wie is CMT?
Ik ben een n00b, en daar ben ik me van bewust, maar je mag m'n vragen op zich wel beantwoordenquote:Op zondag 30 december 2007 02:32 schreef pfaf het volgende:Lees de eerste 10 a 20 topics eerst maar eens door alvorens je hier weer post.
Teruglezen moet, anders mag je niet in de OP.quote:Op zondag 30 december 2007 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben een n00b, en daar ben ik me van bewust, maar je mag m'n vragen op zich wel beantwoorden. Om nou 20 topics SC door te nemen lijkt me een klein beetje te veel van 't nutteloze
.
Mogguh
Heb je ze al doorgelezen.quote:Op zondag 30 december 2007 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben een n00b, en daar ben ik me van bewust, maar je mag m'n vragen op zich wel beantwoorden. Om nou 20 topics SC door te nemen lijkt me een klein beetje te veel van 't nutteloze
.
Mogguh
Hehequote:
Hee luie knakker, lekker gegeten, nog niet gepost en hoop je op een overwinningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |