abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:01:33 #176
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56079015
Woei, bestelling is eindelijk binnen
pi_56079503
Kreeg je nu bij de bestelling van de voorjaarskleding, een kado bon? Ik meen me te herinneren van wel, maar er zat er geen in mn pakket. En op de klantenservice was het niet bekend (ik had voor wat anders gebeld en vroeg er eens naar), althans bij de dame in kwestie die ik aan de lijn had.

ps. post normaal onder andere naam (Roeji) maar kan op mn laptop niet inloggen met dat account, zodoende een nieuwe naam!!!
pi_56079546
Volgens mij werd dat idd beloofd

Maar dat kan ook zijn bij een bestelling uit de previewcatalogus...
know'm sayin?
word? word.
pi_56079813
Is dit al geweest ?
quote:
10% korting op het hele assortiment. Geldt voor bestellingen die uiterlijk 28/1/2008 worden gedaan. Jouw kortingsnummer: 7905
Haal je voordeel uit

Edit: JA dus
pi_56082723
Zending gesorteerd in sorteercentrum
know'm sayin?
word? word.
pi_56083325
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:24 schreef alors het volgende:
Volgens mij werd dat idd beloofd

Maar dat kan ook zijn bij een bestelling uit de previewcatalogus...
Ja dat klopt. het was met die preview bestelling. Die heb ik ook gedaan. Morgen die catalogus eens opzoeken en dan maar weer eens bellen/mailen met die 'klachtenservice'
Ook is er weer een artikel verkeerd geleverd en was mn korting weer eruit gehaald. Plus er stonden aanmaningskosten in mn saldo overzicht. Geen aanmaning gehad of niks. Uiteindelijk is mn korting weer toegevoegd en zijn de aanmaningskosten verwijdert Oke mn betaling was een paar dagen te laat (ziekenhuisopname is een geldige reden vind ik) gedaan, maar ik verwacht dan toch eerst een schriftelijke herinnering of aanmaning. Voordat ze me de kosten al doorrekenen. Volgens de dame aan de lijn werden die herinneringen deze week verzonden. Oftewel eerst worden je die kosten aangerekend en 2 a 3 weken later krijg je de schriftelijke herinnering/aanmaning. Lekker logische redenering van h&m

Ik laat mn bestelling nu nog komen en dan vind ik het wel goed geweest. Ik word liever niet genaaid als ik ergens iets koop, een foutje kan gebeuren, maar dit is een structureel iets bij h&m.
pi_56089155
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Shakti het volgende:
Kreeg je nu bij de bestelling van de voorjaarskleding, een kado bon? Ik meen me te herinneren van wel, maar er zat er geen in mn pakket. En op de klantenservice was het niet bekend (ik had voor wat anders gebeld en vroeg er eens naar), althans bij de dame in kwestie die ik aan de lijn had.

ps. post normaal onder andere naam (Roeji) maar kan op mn laptop niet inloggen met dat account, zodoende een nieuwe naam!!!
Ik heb er zelfs 2 gekregen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56089735
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef alors het volgende:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Jij woont zeker vlakbij Zwolle? Mijn pakket zal vrijdag wel geleverd worden. Hopen dat ze niks verkeerd hebben gestuurd
pi_56090340
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 23:19 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Jij woont zeker vlakbij Zwolle? Mijn pakket zal vrijdag wel geleverd worden. Hopen dat ze niks verkeerd hebben gestuurd
Valt wel mee uurtje/3 kwartier rijden ongeveer.. Maar ze leveren het eigenlijk altijd wel de volgende dag
know'm sayin?
word? word.
pi_56091153
Ah kijk, dat scheelt Ik woon onder Rotterdam dus dat duurt dan wel wat langer
pi_56103312
Ik wil ook weer een aantal dingen bestellen maar durf het gewoon niet meer. Straks wacht ik weer een maand op mijn spullen en is er al weer een nieuwe collectie, of is er sale en betaal ik gewoon voor de gewone prijs

Dit jasje is leuk. Binnekort maar kijken of ik die in Eindhoven kan vinden.
pi_56105361
Nou het is binnen!
Dat shirtje van dat gratis setje vind ik wel leuk hoor, riem erop trouwens maar goed dat ik een xs had genomen, hij valt groter.
En eindelijk een broek in 28 die lang genoeg is

ook erg fijn shirtje

in het wit, wat een vormloos ding en rare stof, niet fijn

twijfel, hij is wel leuk, maar geeft enorm af... Maar misschien is dat te verhelpen na een paar wasbeurten

Die gratis shirtjes waren te klein, ik dacht dat ze ook groter zouden vallen, maar dat is niet zo.
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:03:35 #188
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56105415
Woei, m'n spullen zijn leuk. Alleen de 2 tops voor 4.95 waren een beetje positiekleding-achtig wat mij betreft, dus die bewaar ik maar voor later
De spullen voor m'n zoontje waren ook weer super, nou nog even wachten tot het zomer wordt.
pi_56106542
Mijne staat nog steeds manco .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56118264
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef Addict89 het volgende:
Bij mij ook
pi_56121160
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:38 schreef Addict89 het volgende:
Met een beetje pech is bij jou alles uitverkocht, dit zou je kunnen zien aan je saldo pagina, dan is het gecrediteerd.
Ik had namel;ijk precies hetzelfde, bleef op manco staan, na wat bellen met de klantenservice bleek dat het gewoon niet meer zou komen, bestelling was gecrediteerd.
pi_56125626
Saldo staat op -145, dus denk dat het wel goed zit?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_56125722
Ben ik de enige die 0900-1988, ofterwijl de klantenservice, niet kan bereiken?
pi_56126090
Mijn bestelling is in behandeling genomen.
Das mooi, dan krijg ik hem pas als ik mijn loon ook weer heb .
pi_56129876
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef Addict89 het volgende:
Saldo staat op -145, dus denk dat het wel goed zit?
Bij mij staat gewoon Aankoop met het bedrag erachter. Als mijn bestelling vanavond niet is gesorteerd word ik boos
pi_56131438
Ik heb de bestelling binnen....of ja, het ligt bij mn kialapunt en ben te ziek het op te halen....
Maar er was nog een nabestelling; een beha ...Die zal maandag of dinsdag wel komen denk ik...
dan haal ik het maar tegelijk op
pi_56135913
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 12-01-2008

pi_56136022
Bestelling is zogenaamd onderweg, maar geen collonummer
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:36:19 #199
123170 alors
zlata1234
pi_56136114
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:31 schreef Dragonwizard het volgende:
Bestelling is zogenaamd onderweg, maar geen collonummer
Dan is het een klein pakketje wat met de gewone post gaat.
know'm sayin?
word? word.
pi_56136215
Staat een maat S gelijk aan een 170 kindermaat voor topjes/truien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')