http://www.megafileupload(...)-smileypack-zip.htmlquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
als iemand ze werkend heeft zal ik kijken wat ik kan doen
Ik heb de post al even geedit. Dacht dat ik al eerder een slotje had gezet, maar dat niet dus.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:10 schreef mschol het volgende:
[XP home] Opnieuw valideren omzeilen? die specifieke post, over die check.. willen jullie neem ik aan niet hebben
Inderdaad. Lijkt mij een kleine kans, dat dat een bash topic wordt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:10 schreef slacker_nl het volgende:
Je nu al druk maken erover is een beetje ongegrond.
Dank je wel, maar, ook bij deze krijg ik een grijze achtergrondquote:Op maandag 28 juli 2008 10:49 schreef Jo0Lz het volgende:
Trouwens, voor de mensen die het nog willen:
MSN Smileys | ZIP.
MSN Smileys | RAR.
Try.
ook als je ze invoegd?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dank je wel, maar, ook bij deze krijg ik een grijze achtergrond
Nee, op msn zelf. Als ik ze in een mapje bij mijn afbeeldingen heb staan geven ze wel een witte achtergrond, maar zodra ik ze op msn toevoeg wordt dat grijs.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ook als je ze invoegd?
Of doe je alleen ff openen?
Valt de laatste tijd idd wel mee. Zijn vaak wel de topics die ik eerder check of alles het gaat dan andere topics vanwege het potentieel ...quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt mij een kleine kans, dat dat een bash topic wordt.
You never know, though.
Nou, dan is er iets op je pc niet goed gegaan met uitpakken ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dank je wel, maar, ook bij deze krijg ik een grijze achtergrond
Djalon is de grootste aandeelhouder van KPN dat weet toch iedereen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is er spam aan dat topic?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Djalon is de grootste aandeelhouder van KPN dat weet toch iedereen.
Hmmm laten we dan maar ff wat gaan regelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:42 schreef slakkie het volgende:
Als dat spam is ga ik wyri en joolz live op foktv pijpen.
Haha, ik denk over die Pendalen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:36 schreef slakkie het volgende:
Je hebt er 2, misschien een linkje naar het juiste topic...
de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:16 schreef Farenji het volgende:
Hey Jo0lz, zou je Beveiliging computer op het werk omzeilen ajb weer open willen gooien? Als je een topic op slot flikkert geef je op zijn minst een reden, en ik kan geen enkele goede reden bedenken om dat topic op slot te gooien.
Wat een nonsens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?
het hoe en wat, wat betreft het omzeilen van een filter is niet iets dat wordt toegestaan @ fok.. het filter is namelijk niet voor niks daar geplaatst...
Ik vroeg jou niks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?
het hoe en wat, wat betreft het omzeilen van een filter is niet iets dat wordt toegestaan @ fok.. het filter is namelijk niet voor niks daar geplaatst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |