Djalon is de grootste aandeelhouder van KPN dat weet toch iedereen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is er spam aan dat topic?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Djalon is de grootste aandeelhouder van KPN dat weet toch iedereen.
Hmmm laten we dan maar ff wat gaan regelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:42 schreef slakkie het volgende:
Als dat spam is ga ik wyri en joolz live op foktv pijpen.
Haha, ik denk over die Pendalen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:36 schreef slakkie het volgende:
Je hebt er 2, misschien een linkje naar het juiste topic...
de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:16 schreef Farenji het volgende:
Hey Jo0lz, zou je Beveiliging computer op het werk omzeilen ajb weer open willen gooien? Als je een topic op slot flikkert geef je op zijn minst een reden, en ik kan geen enkele goede reden bedenken om dat topic op slot te gooien.
Wat een nonsens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?
het hoe en wat, wat betreft het omzeilen van een filter is niet iets dat wordt toegestaan @ fok.. het filter is namelijk niet voor niks daar geplaatst...
Ik vroeg jou niks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
de reden ligt er toch redelijk dik bovenop?
het hoe en wat, wat betreft het omzeilen van een filter is niet iets dat wordt toegestaan @ fok.. het filter is namelijk niet voor niks daar geplaatst...
Eens, ik had er even wat duidelijker bij moeten zetten dat het niet wenselijk is, om het "omzeilen" van dergelijke zaken hier te bespreken. Evenmin het omzeilen van ip-bans, etc.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:16 schreef Farenji het volgende:
Hey Jo0lz, zou je Beveiliging computer op het werk omzeilen ajb weer open willen gooien? Als je een topic op slot flikkert geef je op zijn minst een reden, en ik kan geen enkele goede reden bedenken om dat topic op slot te gooien.
Klopt ook, alhoewel ik zo geen voorbeeld erbij kan vinden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
om die reden zijn al vaker topics gesloten @ dig als ik me goed kan herrinneren
Nou nouquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:48 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even benadrukken dat jouw mening er niet toe doet.
Dat maakt het nog geen goede reden toch? Dat warez verboden wordt begrijp ik, dat is tegen de Nederlandse wet in veel gevallen. Een filtertje op je werk omzeilen niet en hooguit voor eigen risico.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
om die reden zijn al vaker topics gesloten @ dig als ik me goed kan herrinneren
maar een filter is er met een bepaalde reden opgezet toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen goede reden toch? Dat warez verboden wordt begrijp ik, dat is tegen de Nederlandse wet in veel gevallen. Een filtertje op je werk omzeilen niet en hooguit voor eigen risico.
Het wordt zo vaak besproken, dingen als proxies, ssh tunneling, tor, etc etc. Daar is niks illegaals aan. We leven hier toch niet in China?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eens, ik had er even wat duidelijker bij moeten zetten dat het niet wenselijk is, om het "omzeilen" van dergelijke zaken hier te bespreken. Evenmin het omzeilen van ip-bans, etc.
De 2e mag je ook omzeilen volgens de nederlandse wet. Je mag immers een kopie voor thuisgebruik maken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:06 schreef mschol het volgende:
[..]
maar een filter is er met een bepaalde reden opgezet toch?
net zoals b.v. een kopieer beveiliging op een cd
de 2de omzeilen mag niet, dus waarom zou de 1ste wel mogen?
heb ik het over de nederlandse wet? nee, ik praat hier over FOK. en die willen dat niet hebben..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De 2e mag je ook omzeilen volgens de nederlandse wet. Je mag immers een kopie voor thuisgebruik maken.
Die filter is erop gezet voor bedrijfseconomische redenen en het is niet bij wet verboden die te omzeilen. Het topic sluiten vind IK rigide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |