Makrokaanquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Welke makro?
Is die nu nog open?quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:25 schreef wise het volgende:
makro delft
Geregeld!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:21 schreef thaduck het volgende:
[TK] wii console met wiikey
Dat je het maar ffkes weet!
Na ik verkoop hem niet, wou alleen ff meedelen dat ik er een hebquote:
Had ik al doorquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:56 schreef Mythik het volgende:
[..]
Na ik verkoop hem niet, wou alleen ff meedelen dat ik er een heb![]()
Morgen pas halen? Je kan nu toch ook halen? Schop die vent uit z'n luie stoel en zet hem achter het stuur. Nu nu nu nu nu nu nuuuuhuuuu!quote:
Nee, Warmbloedig is weg en pas morgenavond weer thuis.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Morgen pas halen? Je kan nu toch ook halen? Schop die vent uit z'n luie stoel en zet hem achter het stuur. Nu nu nu nu nu nu nuuuuhuuuu!
Nee, alles en overal uitverkocht, bij de Bart Smit konden we in maart weer terecht.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:00 schreef Mythik het volgende:
Wel apart overigens. Heb een jaar terug heel veel moeite moeten doen om er een te krijgen. Lange tijd later lagen ze volgens mij wel gewoon in de winkel (minimaal een half jaar na de release).
Begrijp dat ze op het moment dus weer nergens te krijgen zijn
De oven staat aan en de worteltjes staan al op!quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:37 schreef Conflict het volgende:
Jij wil graag een Wii, ik wil graag een bord warm eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |