Je ziet toch zeker wel dat dit een goktopic is hè?quote:
Oh, blah!quote:Op zaterdag 29 december 2007 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker wel dat dit een goktopic is hè?
Foei
Hup BE, zet hem op![]()
![]()
Omdat ik al vanaf het begin er vanuit ging dat het de 31e zou zijn en ik dacht dat ze al helemaal heftig barend erbij zou zitten, 0:00 erbij gezet. (mobiel internet werkt niet echt, momenteelquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik blijf bij de 31e, 0:00 uur
Lieverd: het is geen gokquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Al die mensen die op de 31e inzetten... weten jullie wel hoe lang dat nog duurt.
Da's nog 2 hele dagen geduld...
Hee, je zit maar 21 minuten van mijn voorspelling af!quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
30-12 05:34
quote:
Nee, ik hou het erop. Das nog 7 uur he. Als ze nu echt al een poosje weeen heeft kan dat welquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee, je zit maar 21 minuten van mijn voorspelling af!Maar ik vrees dat mijn voorspelling ook niet echt in de buurt zit. Eerder een dagje later.
Ja, ik hoop het ook hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik hou het erop. Das nog 7 uur he. Als ze nu echt al een poosje weeen heeft kan dat wel
Ja, doei, dat mag dus niet, hè.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef MissBliss het volgende:
Mijn voorspelling is iets te optimistisch geloof ik
Ik stel hem 12 uur uit, dus morgen om 11.31.
Toen ik aan het bevallen was las ik later véél optimistischere tijdenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Al die mensen die op de 31e inzetten... weten jullie wel hoe lang dat nog duurt.
Da's nog 2 hele dagen geduld...
Nou ja, dan heeft BE nog 3 kwartier dus, ik hoop dat het haar luktquote:
Nee, alleen binnen 5 minuten. Wie een edit-regel onder zijn/haar post heeft staan kan iig niet trots zijn op zijn/haar prestatie.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Zolang fok editten toestaat is het geoorloofd
Ik ken geen schaamte.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, alleen binnen 5 minuten. Wie een edit-regel onder zijn/haar post heeft staan kan iig niet trots zijn op zijn/haar prestatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |