Dat heb ik dus ook nog steeds heel sterk... iets klopt er niet aan die lijstquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom staat dit zo hoog?
Absoluut onmogelijk dat deze lijst op aantallen keren aangevraagd is gesorteerd.
Tis weekend hèquote:
Mss gesorteerd op de hoeveelheid geld die het heeft opgebracht?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom staat dit zo hoog?
Absoluut onmogelijk dat deze lijst op aantallen keren aangevraagd is gesorteerd.
Ook niet, want dan klopt de nummer 1 niet....quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss gesorteerd op de hoeveelheid geld die het heeft opgebracht?
Ik schakel over een minuut of twintig naar Youp @ tvquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft het afgelopen uur wat oude EW-uuropeners zitten knippen en schakelt nu over naar Idols.
Tja. Nu kan het nogquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft het afgelopen uur wat oude EW-uuropeners zitten knippen en schakelt nu over naar Idols.
Same herequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik schakel over een minuut of twintig naar Youp @ tv.
Was jij btw donderdagavond @ schiphol?quote:
Dan pastte allesquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Tas is ingepaktIk denk ik meld het even....
* Litton-Lane kijkt TMF year mix. Zit wel leuk in elkaar...
Bier, cola en broodjes voor onderweg moeten er nog in.quote:
Zie je dat hoekje daar?quote:
Hoe groter je tas, hoe meer zooi je meeneemtquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bier, cola en broodjes voor onderweg moeten er nog in.
Toilette tas ook nog, Maar had ruimte genoeg over, dus een paar schoenen extra leek me wel handig....[ afbeelding ]
So true!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe groter je tas, hoe meer zooi je meeneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |