Me 2. Een gruwelijke tyfushekel.quote:Op zondag 30 december 2007 01:24 schreef -Hans- het volgende:
Ah, ik ben dus niet de enige die een hekel aan vuurwerk heeft.... Ik heb er een gruwelijke hekel aan.
Ook altijd al gehad? Ik dus wel.. Siervuurwerk vind ik nog wel aardig, maar dat knalvuurwerk mag van mij direct wel verboden worden. De afgelopen dagen is het hier ook weer feest. Zie je van die <piep> kinderen van 13 jaar oud die al lopen te knallen terwijl hun ouders even snel de andere kant opkijken.quote:
Hier in de buurt hoor ik ook wel af en toe wat, maar vooralsnog is het nog best rustig.quote:Op zondag 30 december 2007 01:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook altijd al gehad? Ik dus wel.. Siervuurwerk vind ik nog wel aardig, maar dat knalvuurwerk mag van mij direct wel verboden worden. De afgelopen dagen is het hier ook weer feest. Zie je van die <piep> kinderen van 13 jaar oud die al lopen te knallen terwijl hun ouders even snel de andere kant opkijken.![]()
Gruwelijke plaat dit van Justice vs Simian (Mobile Disco??).
Ik heb hier gisteren en vandaag al knallen gehoord waar het Nederlandse leger in een oorlogssituatie jaloers op zou zijnquote:Op zondag 30 december 2007 01:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook altijd al gehad? Ik dus wel.. Siervuurwerk vind ik nog wel aardig, maar dat knalvuurwerk mag van mij direct wel verboden worden. De afgelopen dagen is het hier ook weer feest. Zie je van die <piep> kinderen van 13 jaar oud die al lopen te knallen terwijl hun ouders even snel de andere kant opkijken.![]()
Kutplaat is 'tquote:Gruwelijke plaat dit van Justice vs Simian (Mobile Disco??).
quote:Op zondag 30 december 2007 01:37 schreef D.Rose het volgende:
Hans op het Fok-forum moet niet zo zeuren
LOLquote:
quote:217 JUSTICE VS SIMIAN - WE ARE YOUR FRIENDS
216 QUEEN - SHOW MUST GO ON
Klinkt als DE plek waar je op het moment best kan zijn als je het geknal wilt onlopen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:31 schreef Sirolf het volgende:
Hier in de buurt hoor ik ook wel af en toe wat, maar vooralsnog is het nog best rustig.
Nu is het wel zo dat 1 van m'n buren sowieso geen vuurwerk gaat afsteken, want dan geven de koeien geen melk meer. En één van de andere buren steekt het hele jaar door vuurwerk af om vogels te verjagen (Schiphol).
Door zwaar vuurwerk is dus al een brievenbus naar de Palastijnen geholpen en zijn de ruiten van diverse bushokjes al opgeblazen.quote:Op zondag 30 december 2007 01:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb hier gisteren en vandaag al knallen gehoord waar het Nederlandse leger in een oorlogssituatie jaloers op zou zijn. Als ik een paar kilometer te hard rijd, word ik meteen geflitst, maar die irritante kutkneusjes kunnen doodleuk hun gang blijven gaan
.
[..]
Kutplaat is 't.
Daar is UitzendingGemist voor uitgevonden.quote:Op zondag 30 december 2007 01:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
LOL
Ik schakel hem net in en Fok! wordt weer genoemd hoor![]()
Wel net te laat terug voor:
[..]
Er moet dus weer een pallet aan nieuwe bushokjes en brievenbussen worden geplaatst...quote:Op zondag 30 december 2007 01:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Door zwaar vuurwerk is dus al een brievenbus naar de Palastijnen geholpen en zijn de ruiten van diverse bushokjes al opgeblazen.
Wil ie 'm niet eens terug hebben?quote:Op zondag 30 december 2007 01:39 schreef D.Rose het volgende:
Paul Simon heb ik ook het singletje nog van
Haha!quote:Op zondag 30 december 2007 01:37 schreef D.Rose het volgende:
Hans op het Fok-forum moet niet zo zeuren
Vraag 1: Roosmarijn Reijmer, post ook mee hier op het forum onder de nick 'Antiroos'.quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wil ie 'm niet eens terug hebben?
![]()
Gefeliciteerd, 1 jaar Fok!@3fm of 3fm@Fok!
En dan nog even de Domme Vragen/Opmerkingen van Cee van vandaag:
- wie is dat in de studio?
- iemand al opgevallen dat Wombats de Megahit is/wordt? Ik zie 't net op de homepage staan.
quote:Op zondag 30 december 2007 01:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha!
Hopelijk kan ik morgen nog over straat lopen zonder dat ik direct wordt gelynched door boze tieners.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |