Suarez is één van de weinige lichtpuntjes op dit moment. vooral als hij in de vorm van het begin van het seizoen is. De goal van net ook weer heerlijk. deze jongen gaat schitteren in de Serie A over een aantal jaar.quote:Op zondag 30 december 2007 13:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoveel spelers mislukken in Engeland, en ik heb echt vertrouwen in hem dat hij goed kan voetballen, iets wat hij aan het bewijzen was maar nu helaas niet meer. Suarez mag van mij linea recta oprotten als je nu al ziet hoe hij de prestigieuze Ajax naam naar de klote aan het helpen is met zijn vieze kut schwalbe´s!!
Ik heb hem uit het live verslagen-topic, daar moet je even kijken voor de gifjesquote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef Jerooneytje het volgende:
Urquhart heb jij toevallig eigen weblog/site waar je altijd die gifjes toevoegt?
Maar wat heeft die jongen veel kansen, mislukte acties etc. nodig voordat hij eindelijk scoort, geen overzicht, geen oog voor medespelers, smerige streken... Nee geen lichtpunt.quote:Op zondag 30 december 2007 13:34 schreef BigFire het volgende:
[..]
Suarez is één van de weinige lichtpuntjes op dit moment. vooral als hij in de vorm van het begin van het seizoen is. De goal van net ook weer heerlijk. deze jongen gaat schitteren in de Serie A over een aantal jaar.
klinkt net als onze Zweedse vriend toendertijd... die nu de beste voetballer van Italie is.quote:Op zondag 30 december 2007 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wat heeft die jongen veel kansen, mislukte acties etc. nodig voordat hij eindelijk scoort, geen overzicht, geen oog voor medespelers, smerige streken... Nee geen lichtpunt.
Eredivisie liveverslagentopic #64: en Rood/Wit op voorsprongquote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef Jerooneytje het volgende:
Kan iemand mij link geven van Live-verslagentopic.. ik kan hem niet meer vinden :S
Na Excelsior, had ik al min of meer rekening gehouden met een nederlaag vandaag.quote:Op zondag 30 december 2007 13:53 schreef F1Bas het volgende:
Zucht, als we dit niet winnen kunnen we het helemaal vergeten.
gaat erom dat hij vaak beslissend is en bij vlagen genialiteit vertoond(bij Groningen en Ajax). dat er dan daarbij zoveel fout gaat en z'n gedrag kut is zie je vaak bij jonge uitzonderlijk talentvolle spelers. de komende jaren moet hij volwassener en constanter worden. als je dit niet ziet neem ik je nog wel serieus, alleen je oog voor talent en kwaliteit totaal niet.quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik hoop voor je dat je Bakircioglu bedoelt en niet Zlatan want dan zou ik je echt NOOIT meer serieus kunnen nemen................
Nou, heb ik ook eens een keer gelijk.quote:Op zondag 30 december 2007 01:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel weer een punt.
En Huntelaar gaat weer scoren.
Ergo; typische straatvoetballer uit latijn-amerikaanse sloppenwijken.quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee hoor, Suarez heeft imho geen geniale actie op zijn naam staan, hij kijkt naar beneden en kapt eens een man uit, iets wat men in alle spaanstalige landen kundig beheersen. Wat Suarez geen talent maakt in mijn ogen is het feit dat hij geen controle heeft over de bal als hij een voorzet wilt geven (letterlijk nog geen goede voorzet gezien), Hij niet ziet waar zijn medespelers staan, niet begrijpt dat schwalbe´s bij de buren horen en niet in nederland, hij niet de rust heeft om te kijken hoe hij een man kan passeren om een kans te creeeren voor zichzelf of voor Huntelaar.
Téveel mankementen en bovendien enorm gehyped.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, heb ik ook eens een keer gelijk..
Ja, die gezien werd door groningen en daar een leuke voetballer had kunnen zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 14:09 schreef s0k het volgende:
[..]
Ergo; typische straatvoetballer uit latijn-amerikaanse sloppenwijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |