2 miljoen is prima. Hou Colin maarquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het is voor een goed doel. Miljoentje of 2, plus Colin? Prima als rechtsback te gebruiken. Kan Vertonghen linksback en dan hoeven we niet zo belachelijk veel goals meer tegen te krijgen.
Jan-Arie is helemaal geen 10.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten Jan-Arie eens op 10 zetten. Die jongen speelt de sterren van de hemel bij de beloftes.
Misschien als Van Basten komt, die heeft daar wel een handje van.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
dat neemt niet weg dat ik hem wel graag op 10 wil zien spelen
Zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overigens houd ik mijn hart vast voor morgen.. Arme Urby.... Amrabak laat hem wsl alle hoeken van het veld zien..
Zal zeker wel meevallen, de meesten overdrijven hier verschrikkelijk wat Urby betreft.quote:
Mja, nou ja.. Je kan niet ontkennen dat ie flink wat steken laat vallen en bij veel tegengoals betrokken is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zal zeker wel meevallen, de meesten overdrijven hier verschrikkelijk wat Urby betreft.
Bedoelde jou ook niet meteen maar als Ajax een tegengoal krijgt is het heel vaak te schuld van Urby vindt men hier, terwijl dat lang niet altijd het geval is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, nou ja.. Je kan niet ontkennen dat ie flink wat steken laat vallen en bij veel tegengoals betrokken is.
Behalve dat, Amrabat speelt de pannen van het dak op dit moment..
Idd en tegen de club waar hij opgeleid is en mocht vertrekken zet hij zich 200% in, als je dan een Urby hebt lopen die maar met 50% inzet het veld opgaat....quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, nou ja.. Je kan niet ontkennen dat ie flink wat steken laat vallen en bij veel tegengoals betrokken is.
Behalve dat, Amrabat speelt de pannen van het dak op dit moment..
Je kunt Emanuelson heel goed als aanvallende hangende speler kunnen gebruiken, alleen moet je dan wel andere jongens aan de linkerflank hebben die de verdedigende taken overnemen. Nu Davids en Vermaelen niet beschikbaar zijn, heb je alleen Vertonghen; en dat is te weinig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef Brammie het volgende:
Als je toch op zoek bent naar buitenspelers: zou je Urby niet beter als linksvoor kunnen gebruiken? Daar kan hij tenminste fouten maken terwijl zijn vlugge dribbel en voorzet wat beter tot hun recht komen. Het is maar vreemd dat men zo stug hem probeert te leren verdedigen terwijl het lijkt alsof zijn talenten elders liggen.
Of zeg ik nu iets heel stoms
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Idd en tegen de club waar hij opgeleid is en mocht vertrekken zet hij zich 200% in, als je dan een Urby hebt lopen die maar met 50% inzet het veld opgaat....
Hou me hart vast
die maak ik zelfquote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef BonJovi het volgende:
wtf hoe kom je aan die tekeningen
bedankt.quote:
Opgeleid? Amrabat mocht toch gewoon een paar weekjes stage lopen bij de A1 ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:38 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Idd en tegen de club waar hij opgeleid is en mocht vertrekken zet hij zich 200% in, als je dan een Urby hebt lopen die maar met 50% inzet het veld opgaat....
Hou me hart vast
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ach als Urby weer ligt te slapen zoals tegen Twente merkt ie er zelf iig niet zoveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |