Als je genoeg vuurwerk meeneemt wel..quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat ik gewoon tussen de VVV'ers zit ja, gezellig toch
Is inderdaad prima, je verstaat ze toch niet!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon tussen de VVV'ers zit ja, gezellig toch
475 nu ongeveer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:43 schreef Jasza het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er verkocht voor NAC uit, 200 maximaal zker?
Ik mis mensen als Davids en Stam die bv. Urby op scherp zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, als Stam nog gewoon speelde was er m.i. heel wat minder puntverlies geleden. Er ontbreekt iemand die er eens in durft te vliegen op belangrijke momenten. Heitinga is een meester in het invliegen op onbelangrijke en onnodige momenten.
Die er ook voor zorgen dat anderen fouten kúnnen maken. Je ziet dat b.v. Gabri op eieren loopt omdat hij niet de rust van Davids naast zich heeft. Urby en Stam idem.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik mis mensen als Davids en Stam die bv. Urby op scherp zetten.
quote:AT5: Gabri zondag er gewoon bij
AT5 meldt dat de Spanjaard Gabri er zondag gewoon bij is. De middenvelder moest de training vrijdag aan zich voorbij laten gaan wegens een enkelblessure, maar kon zaterdag zonder problemen weer in actie komen.
Denk dat ie na de winterstop weer mee gaat doen. (iig dat hoop ik)quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:32 schreef MaxC het volgende:
Zonder Gabri moeten we ook kunnen winnen.
Zou Davids al fit zijn tegen AZ?
Je mag het eigenlijk niet zeggen, want de beste man heeft de eer aan zichzelf gehouden. Maar door die onverwachte actie is Ajax gewoon flink genaaid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:08 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, als Stam nog gewoon speelde was er m.i. heel wat minder puntverlies geleden. Er ontbreekt iemand die er eens in durft te vliegen op belangrijke momenten. Heitinga is een meester in het invliegen op onbelangrijke en onnodige momenten.
Dat klopt. Als ze alles van te voren hadden geweten was er wel een stand-in als leerling van Jaap gehaald denk ik?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Je mag het eigenlijk niet zeggen, want de beste man heeft de eer aan zichzelf gehouden. Maar door die onverwachte actie is Ajax gewoon flink genaaid.
Heeft Valencia niet nog wat lopenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat klopt. Als ze alles van te voren hadden geweten was er wel een stand-in als leerling van Jaap gehaald denk ik?
Wie moet nu die aankoop worden dan?
ze moeten Jan-Arie eens op 10 zetten. Die jongen speelt de sterren van de hemel bij de beloftes.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:44 schreef twi het volgende:
Boulahrouz moet gewoon komen. En voor de 10 is er gewoon geen optie meer, helaas. Amrabat ja, maar dan kun je net zo goed met De Jong verder.
Als Boulahrouz en een opvolger voor Huntelaar komt, ben ik in principe tevreden.
Precies ja. Bij de beloften. Leuk om eens te proberen als je al kampioen bent.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:47 schreef toma het volgende:
[..]
ze moeten Jan-Arie eens op 10 zetten. Die jongen speelt de sterren van de hemel bij de beloftes.
Bij ons liep tot voor de kerst een trainer die een spits op rechtsback zette, dus ik kijk nergens meer van opquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef twi het volgende:
Maar niet als 10, lijkt me? Die wedstrijd tegen Feyenoord had 'ie in elk geval rugnummer 4. Waarom zou je zo iemand dan op 10 zetten?
Bij gebrek aan beter kun je het altijd proberen lijkt me.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Precies ja. Bij de beloften. Leuk om eens te proberen als je al kampioen bent.
Over kapitaalvernietiging maar niet te spreken danquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef twi het volgende:
Herstel de fout van het halen van Colin trouwens ook maar gelijk, door alsnog Boakye te halen.
Ach, het is voor een goed doel. Miljoentje of 2, plus Colin? Prima als rechtsback te gebruiken. Kan Vertonghen linksback en dan hoeven we niet zo belachelijk veel goals meer tegen te krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
Over kapitaalvernietiging maar niet te spreken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |