Kaart binnen hierquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:28 schreef Silenus het volgende:
Oh shit, NECuit was vandaag, maar niet uitverkocht.
Ik spurt snel naar de ticketbox.
Hier nu ook, maar dat broodje bal en die cola kun je op je buik schrijven!quote:
Ik heb geen idee, moet eerst bij de administratie zijn van VVVquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Moet je ook bij de hoofdingang naar binnen? Het is niet zo groot daar, misschien zie ik je nog wel.
Hehe, damn daarom had ik dat kaartje gekochtquote:Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier nu ook, maar dat broodje bal en die cola kun je op je buik schrijven!
Danny Buijs zou het nog winnen tegen Urby op dit momentquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:57 schreef dronkeykong het volgende:
Amrabat laat furby morgen helemaal door het ijs zakken
Amrabat moet je niet op de man dekken maar in de ruimte . En dan moet je hem stevig aanpakken. Urby zal hem vaak tegenkomen denk ik ..achquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:15 schreef toma het volgende:
Morgen Vertonghen in de mandekking bij Amrabat en we zien m de hele wedstrijd niet.
nu ga je wel heel verquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:11 schreef jna het volgende:
[..]
Danny Buijs zou het nog winnen tegen Urby op dit moment
Ja ik dus ook, daar liggen ze klaar. Maar ik herken je wel als ik je zie denk ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, moet eerst bij de administratie zijn van VVV
Dat ging over NAC-uit voor de beker toch?quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hier nu ook, maar dat broodje bal en die cola kun je op je buik schrijven!
Ja, en de eerstvolgende combi zou dan NEC-uit zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 18:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat ging over NAC-uit voor de beker toch?
Als je me niet ziet zit ik in de aangepaste ME busquote:Op zaterdag 29 december 2007 17:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, daar liggen ze klaar. Maar ik herken je wel als ik je zie denk ik.
nee joh. Die Amrabat moet na de wedstrijd van morgen gewoon bij Ajax in de spelers bus stappen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:32 schreef Noshiba het volgende:
johnny moet die amrabat gewoon even een goeie harde schop geven, dan is die amrabat hype ook weer over!
Zijn ze tegenwoordig zo brutaal dat ze zelfs in een volle bus stappen om te jatten?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:35 schreef toma het volgende:
[..]
nee joh. Die Amrabat moet na de wedstrijd van morgen gewoon bij Ajax in de spelers bus stappen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zijn ze tegenwoordig zo brutaal dat ze zelfs in een volle bus stappen om te jatten?
Ik denk dat ik gewoon tussen de VVV'ers zit ja, gezellig tochquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef SteveBallmer het volgende:
Hey Den, hoe werkt een uitwedstrijd bezoeken in jouw geval?
Zit je dan tussen VVV'ers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |