Wat the fuck heeft dat er nu weer mee te maken?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:01 schreef Fides het volgende:
Maar de eigenaar is vast trots op zijn stoere hond!
Bullshit. Alleen nooit een hond met een klein kind alleen laten, hoe lief de hond ook is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:27 schreef kos5000 het volgende:
Is dat niet smerig/ hou geen grote honden thuis zulke honden horen bij de politie, of weet ik waar. MAAR NIET THUIS MET KLEINTJES.
Hier gaat alles prima hoor met een Rottweilerquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:27 schreef kos5000 het volgende:
Is dat niet smerig/ hou geen grote honden thuis zulke honden horen bij de politie, of weet ik waar. MAAR NIET THUIS MET KLEINTJES.
Honden stammen af van wolven, met een plaatje maakt dat het 1 en ander duidelijk:quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:39 schreef kos5000 het volgende:
[i][Swollywood en Rekkie
/i]
Ik vind het ook beter voor zo n hond om niet alleen thuis te zitten, maar lekker in de natuur met andere honden of zich nuttig maken.
Dan vertrouw je 'm dus niet he?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:14 schreef swollywood het volgende:
Niet omdat ik hem niet vertrouw, maar het blijft een dier met instinct.
Post ge-edit, was een woord vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan vertrouw je 'm dus niet he?.
blablabla .. wat kan jij dom lullen zeg. . en grappig ben je ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:02 schreef kos5000 het volgende:
Okay het is niet realistish wat ik zeg/
Maar ik ben er gewoon een beetje tegen grote huisdieren in een huis(je(
Heb je wels eens gehoord van 100 katten in 1 kamer![]()
Sadisme
Zulke mensen als jij moeten een hond hebbenquote:
Ik heb zelf een kruising rottweiler/dobermann en nog 2 katten.
De hond is een grote sukkel, die zich door de katten op de kop laat zitten.
Heel veel hangt af van de opvoeding van een hond. Die van mij kruipt bijna op schoot bij de visite als ie de kans zou krijgen, maar de meeste mensen hebben liever geen hond van 50+ Kg op schoot
Ook met kinderen kan ie prima overweg, maar toch laat ik hem er niet mee alleen.
Niet omdat ik hem niet vertrouw,integendeel, maar het blijft een dier met instinct.
Het blijft hetzelfde dus he? Omdat zo'n dier blijkbaar een instinct heeft, is ie niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:18 schreef swollywood het volgende:
Post ge-edit, was een woord vergeten
Elk dier heeft een instinct, daarom krabben mijn katten (die nog nooit buiten geweest zijn) ook aan de binnenkant van de kattebak en niet in het grit, omdat hun instinct zegt dat ze ergens moet krabben na het schijten, terwijl ze in een kattebak niets echt kunnen begraven zoals buiten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het blijft hetzelfde dus he? Omdat zo'n dier blijkbaar een instinct heeft, is ie niet te vertrouwen.
maw jij bent net zo min te vertrouwen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:35 schreef kos5000 het volgende:
zelfs mensen hebben instinct
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |