voor na de reclame nieuws reclamequote:
Geen idee hoe het in Hoorn is, want ik woon al 3,5 jaar in Arnhem, waar het goed is. In Drenthe ook alles goed?quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:57 schreef Djeez het volgende:
SC: He Vork, lang niet gezien op FOK! Hoe is't daar? (In Hoorn geloof ik...)
Je moet dit nummer niet als R'n'B zien maar als liedje. En dan zit het verdomd goed in elkaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:58 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die is net wat minder erg dan Alicia Sleutels. R'n'B is nu eenmaal per definitie kut.
ik kon geen eens 1 single postzegel met bea vinden....pffffquote:
Yeps ong. 1,5 uur geleden....quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:04 schreef DANILXL het volgende:
Is Mrs. Robinson al geweest
Kijk, zolang hebben we elkaar dus al niet gesproken. In Assen is alles goed. Mijn dochter is nu twee, en ze groeit als kool!quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Geen idee hoe het in Hoorn is, want ik woon al 3,5 jaar in Arnhem, waar het goed is. In Drenthe ook alles goed?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik kon geen eens 1 single postzegel met bea vinden....pffff
boerenkool?quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kijk, zolang hebben we elkaar dus al niet gesproken. In Assen is alles goed. Mijn dochter is nu twee, en ze groeit als kool!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken dit nummer trouwens niet eens.
ligt dus aan mij ;-)quote:
Sorry, maar ik ken niet echt veel van Queen.... ik vind ze wel leuk, maar meer ook niet vaak.quote:
quote:
Is dat een album van ze??quote:
oke dat verzacht de pijn... ik zoek niet verder dan pagina 1quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gezocht op"postzegel Beatrix", en dan komt deze ergens op blz. 2 of 3 van Google
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is dat een album van ze??
Ik ken trouwens uberhaupt maar weinig albumnamen....![]()
gemak dient de mens....quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
oke dat verzacht de pijn... ik zoek niet verder dan pagina 1
Die graftak heeft dit nummer verkrachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |