arsten ja ik ken het verhaal ... laaste hoorde ik ook al dat de artsten makkie aan doen en komt allemaal goed zeggen ... ja apart volkquote:Op zondag 30 december 2007 10:34 schreef Pheno het volgende:
Mij ook niet. En de artsen ook niet, maar die doen nu niet bepaald hun best.
quote:Op zondag 30 december 2007 10:37 schreef Pheno het volgende:
Ik zou als ik naar mijn huisarts had geluisterd in oktober dood zijn geweest. Erg apart volk ja.
Waarom niet door richting ziekenhuis?quote:Op zondag 30 december 2007 10:06 schreef Pheno het volgende:
Wie had het over goed? Ik ga de huisartsenpost bellen. Net als 1 uur 's nachts.
Volgens mij word je door huisarts door gewezen naar het ziekenhuis ?quote:Op zondag 30 december 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom niet door richting ziekenhuis?
T is een keuze die je zelf maakt.quote:Op zondag 30 december 2007 10:47 schreef master_X het volgende:
[..]
Volgens mij word je door huisarts door gewezen naar het ziekenhuis ?
ja dat is waar ligt ook aan de ernst natuurlijk en wat je zelf wilquote:Op zondag 30 december 2007 10:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een keuze die je zelf maakt.
Niet bellen, gaanquote:Op zondag 30 december 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ik had die gisteren als eerst gebeld, maar verwezen me door naar de huisarts. Leuk he?
van het kastje naar de muur gestuurd worden... Net of ze geen zin hebben om te werken ... Dat idee krijg je dan .,..quote:Op zondag 30 december 2007 10:56 schreef Pheno het volgende:
Ik had die gisteren als eerst gebeld, maar verwezen me door naar de huisarts. Leuk he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |