Oh neuh, dat nietquote:Op zondag 30 december 2007 17:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Begon je ook te denken dat je eigenlijk best oud aan het worden bent?
dat zelf inviteren werkt hier alleen maar averechts geloof ik en true ik ben nog jong maar er is een gast die me mentaal helemaal sloopt en das niet tofquote:Op zondag 30 december 2007 17:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf inviteren bij mensenZo hebben wij dat dit jaar ook gedaan
En als het een troost kan zijn, toen ik jouw leeftijd had, wist ik nog niet wat liefde was
Oh sorry ik wist niet dat je het zo serieus opvatte...quote:Op zondag 30 december 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar er is een gast die me mentaal helemaal sloopt en das niet tof
quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je het zo serieus opvatte...
quote:Op zondag 30 december 2007 17:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh sorry ik wist niet dat je het zo serieus opvatte...
Waarom laat je dat toe als ik vragen mag?quote:Op zondag 30 december 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
er is een gast die me mentaal helemaal sloopt en das niet tof
geen ideequote:Op zondag 30 december 2007 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom laat je dat toe als ik vragen mag?
Hmz, da's niet zo fijn om te horenquote:Op zondag 30 december 2007 17:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zelf inviteren werkt hier alleen maar averechts geloof ik en true ik ben nog jong maar er is een gast die me mentaal helemaal sloopt en das niet tof
Daar ben je volgens mij niet zoveel mee dan...quote:Op zondag 30 december 2007 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
hij doet raar en vaagnegeert me soms dagen etc
Ehmm (waar bemoei ik me ook meequote:
ondanks alles toch een soort van verliefdheid ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm (waar bemoei ik me ook mee) maar, wat houdt je tegen?
Dat het niet gemakkelijk is, weet ik wel. Ik heb ooit een crush gehad op iemand dat ik nooit gezien heb. Enkel een foto.quote:Op zondag 30 december 2007 18:26 schreef Memento-Mori het volgende:
je hebt gelijk en wilde dat dat voor mij ook zo makkelijk ging
Ik heb het vaker omgekeerd meegemaakt hoorquote:Op zondag 30 december 2007 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mannen zijn daar best makkelijk in, die zeggen op een goed moment gewoon "Luister eens hier, hou je nog een beetje van me?"
En vrouwen blijken daar dan ook best makkelijk in te zijn, die zeggen dan gewoon "Mwoaaah ik weeniet hoor, ik ben niet verliefd op je of zo, ik dacht dat je dat wel wist"
Zeg maar
ja, dat is omdat jij een meisje bent, en ik een jongetje.quote:Op zondag 30 december 2007 18:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het vaker omgekeerd meegemaakt hoor
Ah NU snap ik hetquote:Op zondag 30 december 2007 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dat is omdat jij een meisje bent, en ik een jongetje..
Jij doet het afwijzen, en ik het blauwtjes lopen. Dat hoort zo.quote:
Echt niet hoorquote:Op zondag 30 december 2007 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet het afwijzen, en ik het blauwtjes lopen. Dat hoort zo.
Dat is LAAT, bedoel je?quote:Op zondag 30 december 2007 18:46 schreef leonieke het volgende:
Ik heb mijn eerste lief gehad toen ik 21
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |