ik hoop dat die huisarts jou iets meer kan geven dan alleen 'de beste wensen'quote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er is bloed gevonden in mijn urine. Morgen wederom eens naar de huisarts, kan ik hem nog de beste wensen geven. Er moet nog eens gecontroleerd worden. Verdomme, en ik wilde morgen naar mijn werk.
Wat een gezeik zeg allemaalquote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er is bloed gevonden in mijn urine. Morgen wederom eens naar de huisarts, kan ik hem nog de beste wensen geven. Er moet nog eens gecontroleerd worden. Verdomme, en ik wilde morgen naar mijn werk.
je moet daarvoor dan weer naar je huisarts? Konden ze daar niets voor je doen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens z'n crew-pagina ja, maar die is wat out-datedquote:Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij een van 7 en een van 8 ? kan me vergissen.
dus ze zijn nu? 1 of 2 jaar ouder.quote:Op zondag 30 december 2007 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens z'n crew-pagina ja, maar die is wat out-dated
Das waarquote:Op zondag 30 december 2007 15:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dus ze zijn nu? 1 of 2 jaar ouder.Nog te jong dus.
Waarom niet.quote:Op zondag 30 december 2007 15:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das waar
maar ook z'n vrouw staat er nog op
hmm nah. Ze moeten wel tieten hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 15:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij een van 7 en een van 8 ? kan me vergissen.
Nee, ze willen een tweede urine, het liefst die van de ochtend. Nou ja, ik hoor het wel.quote:Op zondag 30 december 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
je moet daarvoor dan weer naar je huisarts? Konden ze daar niets voor je doen?
Kan jij nou niet eens even EEN dagje genoegen nemen met oliebollen?quote:Op zondag 30 december 2007 15:35 schreef mcDavid het volgende:
hmm nah. Ze moeten wel tieten hebben.
dat ben ik met je eens ja, maar het staat zo 'gek' ofzoquote:Op zondag 30 december 2007 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom niet.Ze is er om niet te vergeten.
Lunchpauze!quote:Ga je kamer opruimen, dondersteen.![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze willen een tweede urine, het liefst die van de ochtend. Nou ja, ik hoor het wel.
Maakt ook allemaal niet uit.quote:Op zondag 30 december 2007 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens ja, maar het staat zo 'gek' ofzo
ik weet ook niet hoe het er anders zou moeten staan..
[..]
Lunchpauze!![]()
Ik weet al weer welke kleur mn vloer had jaquote:Op zondag 30 december 2007 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Luchen terwijl je nog niet veel gedaan hebt?
Zal ik je komen helpen? Ben je in een half uurtje klaar, weet alleen niet wat je nog overhoudt.quote:Op zondag 30 december 2007 15:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet al weer welke kleur mn vloer had ja
Nu de vloer nog ff stofzuigen enzo en mn bureau en mn kast schoonmaken en opruimen en dan ben ik klaar
Alleen dat duurt nog ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |